karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

 Εργοτέλης και Ιωνικός συνέχισαν με νίκες στην 23η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και έτσι η κατάσταση στην κορυφή της βαθμολογίας, δεν άλλαξε,  με τους Νικαιώτες να κρατούν το αβαντάζ του +2, αλλά τον Εργοτέλη να έχει ένα παιχνίδι λιγότερο, στις 7 αγωνιστικές που απομένουν μέχρι το τέλος.

Ο Εργοτέλης, με το Σούλη Παπαδόπουλο, στην εξέδρα λόγω τιμωρίας και το Σταύρο Λαμπράκη στον πάγκο του, κατάφερε με δυο εύστοχα πέναλτι των Λεάλ και Κατσικοκέρη και ένα ακόμη γκολ από τον Καιμακαμούδη να πάρει τη νίκη, κόντρα στον Ηλυσιακό στο Παγκρήτιο στάδιο, κάνοντας πολύ καλό παιχνίδι κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, όπου πέτυχε τα δυο από τα τρία γκολ.

Το καθήκον του όμως έκανε και ο Ιωνικός, ο οποίος καθάρισε στη Νίκαια τη Ρόδο με 2-0 στο ντεμπούτο του Λουκά Καραδήμου στον πάγκο, μετά το διαζύγιο με τον Ηλία Καλοπήτα.

Η επόμενη αγωνιστική που θα γίνει σε 15 μέρες, πιθανόν να κρίνει πολλά.

Ο Ιωνικός αγωνίζεται στο Ατσαλένιο κόντρα στον ΠΟΑ, σε μια από τις πio δύσκολές έδρες και μια από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος.

Την ίδια ώρα, που ο Εργοτέλης πηγαίνει στα Χανιά, για να αντιμετωπίσει το ΙΝΚΑ του Μύρωνα Σηφάκη, που «καίγεται» για βαθμούς.

Οι Χανιώτες στο ντεμπούτο του Σηφάκη στον πάγκο, πήραν την ισοπαλία στην Κηφισιά (1-1) και βρίσκονται μαζί με τον Ηλυσιακό, στην τελευταία θέση της κατάταξης στην μάχη για την αποφυγή του υποβιβασμού (πέφτει ένας).

Ο ΠΟΑ αν και προηγήθηκε με τον Τριανταφύλλου στη Ραφήνα, τελικά έμεινε στο 1-1 και έχασε έδαφος από τον πρωτοπόρο Ιωνικό, από τον οποίο βρίσκεται στο -5 και τον υποδέχεται στο Ατσαλένιο την επόμενη αγωνιστική!

Την ήττα στα Ζωνιανά από τον Αγιο Ιερόθεο, γνώρισε ο αδιάφορος βαθμολογικά πλέον Ερμής Ζωνιανών.

Αναλυτικά η εικόνα της 23ης αγωνιστικής στην Γ’ Εθνική:

 4ος όμιλος-23η Αγωνιστική-Αποτελέσματα

Ερμής Ζωνιανών – Άγιος Ιερόθεος 0-1
Τριγλία Ραφήνας – ΠΟΑ 1-1
Πανθηραϊκός – Εθνικός 1-1
Κηφισιά – ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ 0-0
Ιάλυσος – Προοδευτική 0-1
Εργοτέλης – Ηλυσιακός 3-0
Ιωνικός – Ρόδος 2-0
Ρεπό: Θύελλα Ραφήνας

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Ιωνικός 45

Εργοτέλης 43

ΠΟΑ 40

Αγιος Ιερόθεος 38

Προοδευτική 36

Εθνικός 35

Ερμής Ζωνιανών 30

Πανθηραικός 26

Τριγλία Ραφήνας 24

Ρόδος 24

Ιαλυσός 23

Κηφισιά 21

Θύελλα Ραφήνας  19

Ηλυσιακός 15

ΙΝΚΑ 15

Η ΕΠΟΜΕΝΗ  (2/4)

Ηλυσιακός-Θύελλα Ραφήνας

Τριγλία Ραφήνας-Ερμής Ζωνιανών

Αγιος Ιερόθεος-Πανθηραικός

ΠΟΑ-Ιωνικός

Εθνικός-Κηφισιά

Ρόδος-Ιαλυσός

ΙΝΚΑ-Εργοτέλης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Νίκη απο την...άσπρη βούλα ο Εργοτέλης

Εμεινε στο 1-1 ο ΠΟΑ στη Ραφήνα

Την ενδέκατη νίκη του στην Γ’ Εθνική πέτυχε ο ΟΦΗ, ο οποίος πέρασε νικηφόρα και από τη Νίκαια κερδίζοντας τον Αρη Νίκαιας με 79-85.

Ετσι ο ΟΦΗ πήρε τη ρεβάνς για την ήττα του πρώτου γύρου στο ΒΑΚ.

Πολύ καλός και στα δυο ημίχρονα, ο ΟΦΗ, στηρίχθηκε στην εξαιρετική παρουσία των Αγαπιάδη (20π) και Ξενάκη (20 π.) και πήρε το ροζ φύλλο αγώνα.

Την επόμενη αγωνιστική ο ΟΦΗ έχει ρεπό και στις 9/4 αγωνίζεται  με τον Πανναξιακό στο ΒΑΚ για την 22η αγωνιστική στο Νότιο Ομιλο της Γ’ Εθνκής.

Διαιτητές: Μακρόπουλος, Καββαδάς.

Τα δεκάλεπτα: 21-33, 41-48 (ημίχ.), 62-63, 79-85.

ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ (Πανούλιας): Γεωργουσόπουλος 2, Καρβούνης 4, Σκιαθίτης, Θαλασσινός 19, Αγγελίδης 2, Κόλλιας 19, Στέφος 14, Δρίβας 5, Αντωνούτσος, Καρυπίδης 14.

ΟΦΗ (Γ. Κόκκινος): Μητρόπαπας 6, Κριθινάκης 3 (1), Μαϊστρέλης 5 (1), Ξενάκης 20 (1), Μπουμπάρης 15, Καρλάφτης 5 (1), Αγαπιάδης 27 (1), Πρωτογεράκης, Κυρίτσης 3 (1), Μουλάς 1.

Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής:

Σάββατο 18 Μαρτίου

Έσπερος Λαμίας-Σαντορίνη 112-104 

Κυριακή 19 Μαρτίου

Πεντέλη-Ιπποκράτης Κω 78-69
Πόλις Καλλιθέας-Πανναξιακός 73-64
Άρης Νίκαιας-ΟΦΗ 79-85
Κάδμος-Διαγόρας Δρυοπιδέων 78-82
Προμηθέας Χαλ.-Λοκρός Αταλάντης

H επόμενη αγωνιστική (20η, 2/4):
Λοκρός Αταλάντης-Έσπερος Λαμίας
Σαντορίνη-Πόλις Καλλιθέας
Πανναξιακός-Άρης Νικαίας
Διαγόρας Δρυ.-Προμηθέας Χαλανδρίου
Ιπποκράτης Κω-Κάδμος
Νίκη Αμαρουσίου-Πεντέλη
Ρεπό: ΟΦΗ

O Eργοτέλης πρέπει να κερδίσει όλα τα παιχνίδια, μέσα και έξω απο την έδρα του, ώστε να κόψει πρώτος το νήμα, ανέφερε ο προπονητής της κρητικής ομάδας, Σούλης Παπαδόπουλος, μετά τη νίκη επί του Ηλυσιακού με 3-0 στο Παγκρήτιο στάδιο.

Ο Σούλής Παπαδόπουλος, ο οποίος λόγω τιμωρίας, είδε το παιχνίδι απο τα μπουθ του Παγκρητίου σταδίου 9στον πάγκο ήταν ο Σταύρος Λαμπράκης), ανέφερε για τη νίκη της ομάδας του, ότι «ήταν ένα παιχνίδι που θέλαμε τη νίκη πάση θυσία, όπως όμως και ο αντίπαλός μας ο οποίος παλεύει για την παραμονή του. Οι ομάδες που παλεύουν για την παραμονή τους είναι πολύ επικίνδυνες από άλλες και το παιχνίδι σήμερα είχε παγίδες και για αυτό μπήκαμε δυνατά.

Βάλαμε δυο γκολ, χάσαμε όμως πάρα πολλές ευκαιρίες, είναι καλό που δημιουργούμε φάσεις, όμως πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο στα τελειώματα και στην αποτελεσματικότητα. Στο δεύτερο προσπαθήσαμε να κάνουμε και διαχείριση και θα μπορούσαμε νωρίτερα να είχαμε πετύχει το γκολ που βάλαμε στο τέλος. Θέλω να βλέπω περισσότερα πράγματα από παίκτες που δεν έχουν μεγάλο χρόνο συμμετοχής.

Συγχαρητήρια και στον αντίπαλο για την προσπάθειά του. Δεν ξέρω αν μας κάνει καλό η διακοπή που έχουμε και πάλι, πρέπει όμως να είμαστε πιο φρέσκοι, γιατί η κούραση που βγάλαμε στο δεύτερο ημίχρονο δεν μου άρεσε.

Όλα τα παιχνίδια είναι το ίδιο, δεν παίζουμε μόνο εμείς και ο Ιωνικός, αλλά και άλλες ομάδες όπως ο ΠΟΑ, η Προοδευτική, ο Άγιος Ιερόθεος, οι οποίοι διαμορφώνουν και αυτές κατάσταση. Εμείς όλα τα παιχνίδια πρέπει να τα κερδίζουμε, είτε μέσα, είτε έξω από την έδρα μας».

Ο προπονητής του Ηλυσιακού Δημήτρης Παπασπύρου, τόνισε ότι  «Συγχαρητήρια στον αντίπαλο για τη νίκη του. Ήταν πολύ καλύτερος από εμάς, μια ομάδα με καλό προπονητή και παίκτες. Ήταν το πρώτο μου παιχνίδι με την ομάδα όπου βρίσκονται λίγες ημέρες, κάναμε την προσπάθεια, θέλουμε όμως πάρα πολύ δουλειά ακόμα και συνεχίζουμε με ψηλά το κεφάλι για το επόμενο παιχνίδι που είναι τελικός για εμάς.

Ευχαριστούμε πολύ τον Εργοτέλη για την άψογη φιλοξενία. Κοιτάζουμε τώρα τη μάχη της παραμονής η οποία θα είναι ανάμεσα σε εμάς, την ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ και τη Θύελλα Ραφήνας και θα κριθεί πιστεύω στα τρία επόμενα ματς. Για την άνοδο είναι δύο ιστορικές ομάδες ο Εργοτέλης και ο Ιωνικός, που έχουν μοιρασμένες πιθανότητες και θα κριθεί την τελευταία αγωνιστική».

Ο Γιάννης Γκουτσούλιας, του Εργοτέλη, ανέφερε απο την πλευρά των ποδοσφαιριστών ότι : «Ήταν ένας τελικός για εμάς, ανεξαρτήτως της θέσης του αντιπάλου, αυτά τα ματς κρύβουν παγίδες. Στην αρχή μπήκαμε δυνατά, δεν βάλαμε όμως γκολ μέσα από τις φάσεις που είχαμε. Όταν όμως σκοράραμε τα γκολ τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα για εμάς για να κερδίσουμε. Κάνουν όλοι στην ομάδα μας πολύ σκληρή καθημερινή δουλειά, έχουμε ακόμα 7 τελικούς και είναι στα πόδια μας να τα καταφέρουμε. Εύχομαι και στον Ηλυσιακό να τα καταφέρει».

Ο Χρήστος Πιπίνης, του Ηλυσιακού  υπογράμμισε ότι : «Δεν καταφέραμε να ελέγξουμε το ρυθμό του παιχνιδιού, είναι μια δύσκολη στιγμή για όλους στην ομάδα και πρέπει να κοιτάξουμε τη συνέχεια. Εύχομαι τα καλύτερα στον Εργοτέλη και στο τέλος να πετύχει. Για εμάς όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα και πρέπει σε κάθε παιχνίδι να κοιτάμε τη σκοπιμότητα. Θέλουμε να σωθεί η ομάδα γιατί το αξίζει».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Νίκη απο την...άσπρη βούλα ο Εργοτέλης

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi