Στο πλευρό του Γιάννη Πολεμαρχάκη και της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, τάσσεται με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ. Στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει με φόντο την επιστολή πρόθεσης παραίτησης απο τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Γιάννη Πολεμαρχάκη, ότι "παρά τις όποιες απογοητεύσεις που μπορούν να επιφέρουν συμπεριφορές όπως αυτές στον αγώνα με τα Τρίκαλα, η θέση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι ότι οι άνθρωποι που έχουν σήμερα τις τύχες της ομάδας, θα φέρουν στο σύλλογο πολύ καλύτερες μέρες στο μέλλον. Ανέβασαν την ομάδα από την Γ’ Εθνική στις επαγγελματικές κατηγορίες και παρ’ ότι η φετινή χρονιά δεν είναι αυτή που όλοι επιθυμούμε, είναι βέβαιο ότι με αυτή τη διοίκηση, ο ΟΦΗ θα βρεθεί σύντομα εκεί που αξίζει να βρίσκεται» αναφέρει χαρακτηριστικά, η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
"Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ εκφράζει την αμέριστη στήριξη στον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, στους μετόχους και στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την μεγάλη προσπάθεια που κάνουν, για να επαναφέρουν τον ΟΦΗ εκεί που αξίζει.
Είναι μια προσπάθεια για την οποία χρειάζεται υπομονή και αξίζει τη στήριξη όλων, γιατί είναι μια προσπάθεια μέσα από το Ηράκλειο, με υγεία, από ανθρώπους που αγαπούν τον ΟΦΗ.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ από την πρώτη στιγμή, στήριξε το εγχείρημα των επιχειρηματιών που ανέλαβαν τις τύχες της ομάδας και συνεχίζει να το κάνει , όπως θα το κάνει και στο μέλλον.
Παρά τις όποιες απογοητεύσεις που μπορούν να επιφέρουν συμπεριφορές όπως αυτές στον αγώνα με τα Τρίκαλα, η θέση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι ότι οι άνθρωποι που έχουν σήμερα τις τύχες της ομάδας, θα φέρουν στο σύλλογο πολύ καλύτερες μέρες στο μέλλον.
Ανέβασαν την ομάδα από την Γ’ Εθνική στις επαγγελματικές κατηγορίες και παρ’ ότι η φετινή χρονιά δεν είναι αυτή που όλοι επιθυμούμε, είναι βέβαιο ότι με αυτή τη διοίκηση, ο ΟΦΗ θα βρεθεί σύντομα εκεί που αξίζει να βρίσκεται».
Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, λόγω ενός διαστρέμματος, δεν αγωνίστηκε κόντρα στα Τρίκαλα, αλλά όλα δείχνουν ότι θα ενισχύσει τον ΟΦΗ στο παιχνίδι της Τετάρτης (22/3, 4μμ) με τον ΑΟΧανιά στα Περβόλια.
Ο ΟΦΗ αναζητάει στο παιχνίδι αυτό τη νίκη, που θα επαναφέρει την ηρεμία στην ομάδα, μετά την ήττα απο τα Τρίκαλα, στο Γεντί Κουλέ.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ, αναφέρει:
Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ ανέβασε στροφές στην προπόνηση της Δευτέρας (20/3) και έχει σημαντικές πιθανότητες να προλάβει το παιχνίδι της Τετάρτης (22/3, 4μμ) με τον ΑΟΧανιά στα Περβόλια. Ο ΟΦΗ με προπόνηση που θα γίνει την Τρίτη (21/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι.
Αμέσως μετά την προπόνηση, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα βγάλει αποστολή, η οποία το απόγευμα της Τρίτης θα αναχωρήσει για τα Χανιά και θα καταλύσει σε ξενοδοχείο.
Με απόφαση της τεχνικής ηγεσία ο Βουό, που συμπλήρωσε κάρτες στο παιχνίδι με τα Τρίκαλα, θα εκτίσει την ποινή του στο παιχνίδι με τον Αγροτικό Αστέρα (24η αγωνιστική)
Ενώ ο Βαλλιάνος, που επίσης συμπλήρωσε κάρτες επιλέχθηκε να εκτίσει με τον Παναιγιάλειο (25η αγωνιστική).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά το «θάψιμο» της ένστασης-καταγγελίας του ΟΦΗ και του Αρη, για την υπόθεση της Λαμίας, από τα αρμόδια όργανα, που δεν μπαίνουν καν στον κόπο να διερευνήσουν επί της ουσίας την υπόθεση, αλλά επιλέγουν να τη στείλουν με συνοπτικές διαδικασίες στο…αρχείο, δηλαδή στο καλάθι με τα σκουπίδια, εκείνο που έχει ενδιαφέρον, είναι η αγιογραφία του Αλέξη Κούγια στους εμπλεκόμενους δικαστές της υπόθεσης!
Ο σπουδαίος νομικός, επιδίδεται τις τελευταίες ημέρες, σε ένα μόνιμο εγκώμιο του ποδοσφαιρικό εισαγγελέα Κωσταντίνο Σιμιτζόγλου, του αναπληρωτή Μπαξεβάνη, αλλά και της δικαστίνας της Πειθαρχικής επιτροπής της Football league, της κυρία Μπόζνου, για την στάση τους στην υπόθεση!
Ο Αλέξης Κούγιας, ως υπερασπιστής της Λαμίας στην υπόθεση, δικαιούται βέβαια να είναι κάτι παραπάνω από ενθουσιασμένος, από την εξέλιξη, αλλά αυτή η μελιστάλακτη στάση του, για τους δικαστές, δεν μπορεί να περνάει απαρατήρητη.
Βέβαια, για τον Αλέξη Κούγια, με τα τόσα χρόνια στα δικαστήρια, τις σχέσεις που έχει με τον κλάδο και τις αναμφισβήτητες επιτυχίες του, όλα αυτά τα χρόνια, που τον έχουν αναδείξει εκ των κορυφαίων νομικων της χώρας, όλα αυτά μπορεί να είναι αναμενόμενα και φυσιολογικά.
Ωστόσο, είναι προφανές, ότι η επιλογή του Κούγια, από τη Λαμία, για την υπόθεση αυτή, είχε τους λόγους της.
Πέρσι, για μια υπόθεση με σοβαρές ομοιότητες, με αυτή που φέτος «φωνάζουν» ο ΟΦΗ και ο Αρης , ο Κούγιας με τη Λάρισα, δικαιώθηκαν!
Στο παιχνίδι Ελευσίνα-Απόλλων, οι φιλοξενούμενοι χρησιμοποίησαν 6 ξένους και καταδικάστηκαν.
Τιμωρήθηκαν και έχασαν την κατηγορία!
Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν εξπρές.
Η Λάρισα του Κούγια και η Κέρκυρα, που προσέφυγαν, δικαιώθηκαν πανηγυρικά και ήταν τελικά εκείνες, που πήραν το εισιτήριο για τη Σούπερ Λίγκ, καθώς ο Απόλλων δεν μπόρεσε να συνέλθει ποτέ από αυτό το σοκ και παρέμεινε στην Β' Εθνική.
Πέρσι, για την υπόθεση Ελευσίνα-Απόλλων, που έχει ομοιότητες με την υπόθεση του αγώνα Λαμία-Σπάρτη, η δικαστίνια κ. Μπόζνου, της πειθαρχικής επιτροπής της Football league, δεν έστειλε τον Κούγια στον ποδοσφαιρικό εισαγγελέα.
Η υπόθεση δεν μπήκε στο αρχείο, δικάστηκε κανονικά και η Λάρισα δικαιώθηκε.
Πέρσι, οι δικαστές έκαναν σύμφωνα με τον Κούγια (και εμείς δε έχουμε κανένα λόγο να αμφιβάλουμε) πολύ καλά τη δουλειά τους.
Φέτος, όμως που, σε μια υπόθεση με πολλές ομοιότητες, δεν ακολουθήθηκε η ίδια οδός, η πειθαρχική της Football league, αποφάσισε ξαφνικά να στείλει την υπόθεση στον ποδοσφαιρικό εισαγγελέα, ο οποίος με τη σειρά του να τη στείλει στο αρχείο, χωρίς περαιτέρω διερεύνηση, ο κ. Κούγιας (μας) λέει ότι πάλι όλα έγιναν καλώς καμωμένα!
Σε δυο υποθέσεις με πολλά κοινά σημεία, ο κ. Κούγιας πέρσι αναδείχθηκε νικητής ως θύμα (έκανε ένσταση σε άλλους) και φέτος πάλι νικητής, αλλά αυτή τη φορά ως θύτης (έκαναν ένσταση στην ομάδα που εκπροσωπεί οι άλλοι!).
Αυτό πως εξηγείται άραγε;
Ποιές οι διαφορές της περσινής με τη φετινή περίπτωση;
Γιατί ακολουθήθηκε διαφορετική οδός;
Γιατί φέτος τόσα εμπόδια και δυσκολίες;
Εμείς νομικοί δεν είμαστε. Μπορεί να είναι και έτσι.
Απλά κάτι δεν "κολλάει" στον τρόπο διαχείρισης της υπόθεσης, τη μια χρονιά και την άλλη.
Και αυτό το "κάτι" πρέπει να είναι και το στοιχείο, που έκρινε την επιτυχία ή την αποτυχία, στην μια ή την άλλη περίπτωση.
Ο καθ' ένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του, πάνω σε αυτό.