Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ επέστρεψε στην ενδεκάδα του ΟΦΗ και ήταν από τους κορυφαίους στη νίκη επί του ΑΟΧανιά στα Περβόλια (0-2).
Ο Γκανέζος μέσος ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι, ότι «ήρθαμε εδώ για να κερδίσουμε. Για μας δεν υπήρχε άλλο αποτέλεσμα. Εχουμε ακόμα πολλά παιχνίδια. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα. Είναι φυσιολογικό να υπάρχει στεναχώρια και απογοήτευση μετά από ένα κακό αποτέλεσμα. Θα συνεχίσουμε όμως να παλεύουμε και θα δουλεύουμε σκληρά. Στο τέλος θα δούμε τι έχουμε κάνει. Τώρα βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι».
Ο Μπόατεγκ σχολίασε και την παρουσία του κόσμου του ΟΦΗ, στα Χανιά. Όπως είπε «ο κόσμος ήταν καταπληκτικός και τους ευχαριστούμε για τη συμπαράσταση τους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Εργοτέλης καθάρισε και τον Ηλυσιακό με 3-0 και συνέχισε την πορεία του για να κόψει πρώτος το νήμα, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, έχοντας πάντα μπροστά του με δυο βαθμούς τον πρωτοπόρο Ιωνικό.
Στο παιχνίδι με τον Ηλυσιακό, ο Εργοτέλης προηγήθηκε με 2-0, χάρη σε δυο εύστοχα πέναλτι των Λεάλ-Κατσικοκέρη, σε αντίστοιχα χέρια μέσα στην περιοχή, αμυντικών του Ηλυσιακού, ενώ το...κερασάκι στη νίκη του Εργοτέλη, έβαλα ο Καιμακαμούδης με γκολ στο φινάλε για το τελικό 3-0.
Να σημειωθεί ότι ο προπονητής του Εργοτέλη Σούλης Παπαδόπουλος, είδε ως τιμωρημένος το παιχνίδι απο την εξέδρα λόγω τιμωρίας και στον πάγκο κάθισε ο Σταύρος Λαμπράκης.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και δηλώσεις των προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
«Χρειαζόμασταν αυτή τη νίκη για να προχωρήσουμε» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, μετά τη νίκη του ΟΦΗ στα Περβόλια, επί του ΑΟΧανιά με 0-2.
«Ο απολογισμός και το τι έχουμε κάνει θα γίνει στο τέλος» τόνισε, ο τεχνικός του ΟΦΗ, μετά από σχετική ερώτηση για το κατά πόσο, ον ΟΦΗ μπαίνει ξανά στο κόλπο μετά την ήττα της Λαμίας και την επιστροφή της διαφοράς στους 11 βαθμούς από τις θέσεις ανόδου.
Αναλυτικά η αναφορά του προπονητή του ΟΦΗ στη συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα με τον ΑΟΧανιά στα Περβόλια (0-2):
“Eίναι σημαντική νίκη για μας, μετά το κακό αποτέλεσμα που είχαμε στην προηγούμενη αγωνιστική. Φάνηκε το άγχος που είχαμε. Kρατάμε τη νίκη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους παίκτες μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ όμως στον κόσμο που ήρθε και μας ακολούθησε σε αυτό το παιχνίδι και μετά από την ήττα που είχαμε».
Για τον τρόπο που αντέδρασε ο ΟΦΗ μετά την ήττα από τα Τρίκαλα, ο τεχνικός του ΟΦΗ τόνισε ότι «στο ποδόσφαιρο υπάρχει η νίκη, η ισοπαλία και η ήττα. Θα πρέπει ένας προπονητής που πρέπει να ξέρει να τα διαχειρίζεται αυτά. Προσπάθησα με τους παίκτες, να δούμε την επόμενη μέρα. Είπα στους παίκτες μετά τα Τρίκαλα, ότι είναι καλό που παίζουμε γρήγορα. Χρειαζόμασταν τη νίκη για να συνεχίσουμε. Η ομάδα έδειξε χαρακτήρα και δεν κινδύνευσε καθ’ όλου στο δεύτερο ημίχρονο. Θα χρειαστεί να παίξουμε και έτσι για να πάρουμε αποτέλεσμα».
Για το αν αυτή η νίκη του ΟΦΗ, σε συνδιασμό με την ήττα της Λαμίας από τα Τρίκαλα, τον διατηρεί σε τροχιά ανόδου, ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι «όταν ήρθα η ομάδα ήταν πίσω για το στόχο της ανόδου, αλλά πάντα έδειχνα την πίστη μου. Πρέπει να υπάρχει διαχείριση μιας ήττας. Εχουμε δρόμο και θα δούμε στο τέλος που είμαστε. Ο απολογισμός, η κριτική και η αξιολόγηση θα γίνει στο τέλος. Τότε θα δούμε που έχουμε φτάσει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πέρασε ξανά απο τα Περβόλια ο ΟΦΗ-Νίκη επί του ΑΟΧανιά