Η διοίκηση του ΟΦΗ και ο Νίκος Παπαδόπουλος, συμφωνούν ότι ο ΟΦΗ θα πρέπει να μην εγκαταλείψει την προσπάθεια και να παλέψει μέχρι το τέλος, έστω για την τρίτη θέση, στην Footballleague.
To μήνυμα αυτό αναδείχθηκε από την συνάντηση που είχε ο προπονητής του ΟΦΗ, με το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και η οποία κράτησε πάνω από μια ώρα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στη συνάντηση έγινε μια ανάλυση από τον προπονητή του ΟΦΗ, για τα συμπεράσματα του και τη γνώμη που έχει για την ομάδα, στο διάστημα που βρίσκεται στον ΟΦΗ.
Από την πλευρά της διοίκησης του ΟΦΗ, ζητήθηκε από το Νίκο Παπαδόπουλο, μια έκθεση, για το ποδοσφαιρικό τμήμα και την οργάνωση του, την οποία ο ίδιος δεσμεύθηκε ότι θα καταθέσει πριν τη λήξη του πρωταθλήματος.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για τη συνάντηση με το Νίκο Παπαδόπουλο, αναφέρει ότι:
“Στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, βρέθηκε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, για μια συνολική συζήτηση, για θέματα που αφορούν την πορεία της ομάδας, την καλύτερη οργάνωση της και το πως πρέπει κατά τη γνώμη του, να πορευθεί στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, έκανε μια αναλυτική ενημέρωση, για τα συμπεράσματα του, από το έμψυχο δυναμικό του ΟΦΗ, αλλά και τον τρόπο λειτουργίας της ομάδας.
Στην συζήτηση που κράτησε περίπου μια ώρα, από την πλευρά της διοίκησης του ΟΦΗ, ζητήθηκε από το Νίκο Παπαδόπουλο, μια έκθεση, για το ποδοσφαιρικό τμήμα, με την συνολική του άποψη, κάτι που δεσμεύθηκε ότι θα το κάνει και όπως είπε θα την καταθέσει έγκαιρα στην διοίκηση της ομάδας, πριν το τέλος της αγωνιστικής περιόδου.
Η γνώμη του Νίκου Παπαδόπουλου, για το πως πρέπει να πορευθεί ο ΟΦΗ από εδώ και στο εξής είναι όπως εξήγησε στα μέλη του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ότι
«Δεν τα παρατάμε σε καμία περίπτωση. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα. Αντίθετα, θα πρέπει να συνεχίσουμε μέχρι το τέλος, με στόχο να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Αυτή είναι η γνώμη μου και αυτό έχω ζητήσει από τους παίκτες. Αν οριστικά δεν καταφέρουμε να πιάσουμε την δεύτερη θέση, τότε να πάρουμε πάση θυσία την τρίτη» ανάφερε χαρακτηριστικά ο προπονητής του ΟΦΗ.
Γνώμη, που βρίσκει σύμφωνη και την διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία και ζήτησε από την τεχνική ηγεσία να περάσει αυτό το μήνυμα στο ποδοσφαιρικό τμήμα”.
O Γιάννης Πολεμαρχάκης απολαμβάνει τη στήριξη του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, όπως αναδείχθηκε στην συνεδρίαση της Πέμπτης (23/3), στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, όπου όλα τα μέλη του Δ.Σ. ζήτησαν από τον Γιάννη Πολεμαρχάκη να μην κάνει πράξη την πρόθεση παραίτησης που διατύπωσε μετά την ήττα από τα Τρίκαλα και γεγονότων που ακολούθησαν με ύβρεις από μερίδα φιλάθλων.
«Να συνεχίσουμε όλοι μαζί την προσπάθεια που κάνουμε στον ΟΦΗ και την οποία αναγνωρίζει η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου της ομάδας» ανέφεραν στον πρόεδρο της ΠΑΕ, τα μέλη του Δ.Σ.
Η απάντηση του Γιάννη Πολεμαρχάκη, είναι ότι θα έχει τις επόμενες ημέρες συνάντηση, με όλους τους μετόχους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, συνάντηση την οποία ο ίδιος χαρακτήρισε επιτακτική και σημαντική, τόσο για την δική του απόφαση, όσο και για το μέλλον της ομάδας.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για το θέμα αυτό αναφέρει ότι:
«Την απόλυτη στήριξη , στο πρόσωπο του προέδρου της ΠΑΕ Γιάννη Πολεμαρχάκη, εξέφρασε σύσσωμο το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στη συνεδρίαση του, που έγινε την Πέμπτη (23/3) το βράδυ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο, αναγνώρισε την μεγάλη προσπάθεια που έχει κάνει ο Γιάννης Πολεμαρχάκης, ως πρόεδρος του ΟΦΗ και του ζήτησε να παραμείνει στην θέση του, παραμερίζοντας την όποια πίκρα του, για γεγονότα που έλαβαν χώρα μετά την ήττα του ΟΦΗ από τα Τρίκαλα.
Τα μέλη του Δ.Σ. τόνισαν την σημασία να συνεχίσουν όλοι μαζί την προσπάθεια που έχουν ξεκινήσει στον ΟΦΗ και την οποία αναγνωρίζει η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου της ομάδας.
Ο Γιάννης Πολεμαρχάκης, ανέφερε ότι θα λάβει τις οριστικές του αποφάσεις, μετά την συνάντηση που θα επιδιώξει να έχει με όλους τους μετόχους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τις επόμενες μέρες, μια συνάντηση, την οποία ο ίδιος χαρακτήρισε επιτακτική και σημαντική για το μέλλον της ομάδας».
Το Παγκρήτιο στάδιο είναι και επίσημα ένα από τα πέντε υποψήφια γήπεδα για τη διοργάνωση, ενώ τα άλλα τέσσερα είναι το ΟΑΚΑ, το Παμπελοποννησιακό, το Καυτανζόγλειο και το AEL FC Arena.
Ειδική επιτροπή της ΕΠΟ θα επισκεφθεί όλα τα υποψήφια γήπεδα για να διαπιστώσει εάν πληρούν το σύνολο των προϋποθέσεων για την επιτυχή διοργάνωση του αγώνα. Ξεκαθαρίστηκε επίσης ότι ο τελικός θα διοργανωθεί σε ουδέτερη για τους δύο φιναλίστ έδρα. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον προκριθεί η ΑΕΚ στον τελικό αποκλείεται το ΟΑΚΑ για έδρα του τελικού.
Υπενθυμίζεται ότι στα ημιτελικά του Κυπέλλου θα αναμετρηθούν Ολυμπίακός-ΑΕΚ και Παναθηναικός ΠΑΟΚ.
Οι αναμετρήσεις θα γίνουν 12 και 16 Απριλίου.
Ενώ ο τελικός έχει προγραμματιστεί για τις 6 Μαίου.