Σε μια ακόμη σημαντική λύση εκ των έσω, θα μπορεί να υπολογίζει άμεσα ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος.
Ο λόγος για τον αριστεροπόδαρο αμυντικό Γιάννη Κοιλιάρα, ο οποίος μετά απο δυο μήνες απουσίας, λόγω τραυματισμού στο γόνατο, ξεκίνησε να μπαίνει στο πρόγραμμα και την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να μπεί σε φουλ ρυθμούς.
Ο Κοιλιάρας αγωνίστηκε για τελευταία φορά στην ήττα του ΟΦΗ στο Κλεάνθης Βικελίδης απο τον Αρη (1-0) στις 28 Ιανουαρίου, καθώς λίγες μέρες αργότερα, τραυματίστηκε στην προπόνηση και απο τότε έμεινε εκτός και ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία.
Η επιστροφή του, σίγουρα θα δώσει μια ακόμη λύση στην τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ, στους ακραίους αμυντικούς.
H επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή του Γιάννη Κοιλιάρα, έχει ήδη ξεκινήσει.
Ο αριστεροπόδαρος αμυντικός την επόμενη εβδομάδα, θα επιχειρήσει να ακολουθήσει το κανονικό πρόγραμμα προπόνησης και να τεθεί στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για τα επόμενα παιχνίδια.
Ο Γιάννης Κοιλιάρας λόγω ενός τραυματισμού στο γόνατο (ρήξη), έχει μείνει περίπου 2 μήνες εκτός δράσης.
Ολο αυτό το διάστημα έκανε ειδικό πρόγραμμα και θεραπεία, με το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ.
Στην προπόνηση της Τρίτης (28/3), ο Γιάννης Κοιλιάρας ακολούθησε ένα μέρος του προγράμματος και όλα δείχνουν ότι μετράει αντίστροφα για την επιστροφή του σε κανονικούς ρυθμούς.
Το πρόγραμμα, ακολούθησαν όλοι οι υπόλοιποι παίκτες, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για την αναμέτρηση με τον Παναιγιάλειο (Κυριακή 2/4, 3μμ) θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (29/3) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Κίτρινος πυρετός στον ΟΦΗ, καθώς μετά τους Βαλλιάνο και Ράντι, οι οποίοι συμπλήρωσαν κάρτες και δηλώθηκαν να εκτίσουν την ποινή τους στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο, κάρτες στο παιχνίδι με την Καλλιθέα συμπλήρωσε και ο Αντουκόρ, ο οποίος θα εκτίσει την ποινή του στην αναμέτρηση της 26ης αγωνιστικής με τον Πανσερραικό εκτός έδρας.
Αρκετοί παίκτες είναι στο όριο και το τεχνικό επιτελείο του ΟΦΗ, προσπαθεί να κάνει την καλύτερη δυνατή διαχείριση, για τα προσεχή παιχνίδια.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε ο Αντουκόρ και με απόφαση του Νίκου Παπαδόπουλου, ορίστηκε να εκτίσει την ποινή του, στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Πανσερραικό, στην 26η αγωνιστική.
Υπενθυμίζεται ότι κάρτες έχουν συμπληρώσει και οι Βαλλιάνος, Ράντι, οι οποίοι θα εκτίσουν την ποινή τους στο προσεχές παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είναι για τον ΟΦΗ, η τελευταία του ελπίδα για το όνειρο της ανόσου στην Α' Εθνική, το "καυτό" θέμα των αδειοδοτήσεων, των ομάδων της Σούπερ Λίγκ; Ποιός ξέρει!
Μπορεί εκεί που φαίνεται καπνός στην υπόθεση, να υπάρχει και δφωτιά. Μπορεί και "όχι". Μπορεί και αυτή τη φωτιά, να σπεύσουν να τη σβήσουν έγκαιρα. Να τη "θάψουν" όπως έκαναν απροκάλυπτα, με την υπόθεση της ένστασης, σε βάρος της Λαμίας.
Η ποδοσφαιρική "πιάτσα" βουίζει εδω και καιρό πάντως, ότι η τρίτη και ίσως και η τέταρτη (!) θέση της Football league, εκτός φυσικά απο τις δυο πρώτες που οδηγούν απευθείας στην μεγάλη κατηγορία, μπορεί να δώσουν επίσης άνοδο!
Να κρύβεται εκεί άραγε, η πορεία -τρένο των Τρικάλων και το εντυπωσιακό 7Χ7 που έχουν κάνει τελευταία, σαρώνοντας ΟΦΗ, Λαμία και Αρη, δηλαδή και τους τρείς διακδικητές της ανόδου;
Δεν μπορεί. Και ο Γιαλιάς των Τρικάλων, θα έχει πληροφορηθεί τα σενάρια και ίσως τρέχει και αυτός να προλάβει.
Γιατί, όσο και αν τα σενάρια...μπορεί να μείνουν...σενάρια, ποτέ δεν ξέρεις!
Είναι αυτό που λέμε ...και αν σου κάτσει;
Στον ΟΦΗ, το θέμα έχει συζητηθεί και επίσημα! Η απόφαση διοίκησης και Παπαδόπουλου, όπως μάλιστα ανακοινώθηκε μετά την πρόσφατη συνάντηση των δυο πλευρών, είναι ότι ο ΟΦΗ πρέπει πάση θυσία, να "πιάσει" την τρίτη θέση και να...περιμένει.
Ισως δεν του δώσει τίποτα, ίσως όμως, του δώσει και ...όλο τον κόσμο!
Στην "πάτσα" λένε ότι φέτος στην αδειοδότηση, απο τη στιγμή που υπάρχει ζήτημα υποβιβασμού για τις ομάδες που δεν αδειοδοτούνται, θα πέσουν κορμιά, στην Σούπερ Λίγκ.
Ειδικά, αν ισχύει, αυτό που υποστηρίζουν κάποιοι, ότι απο τη στιγμή, που τους φακέλλους θα εξετάσει η διορισμένη απο την ΟΥΕΦΑ, σημερινή διοίκηση της ΕΠΟ, δεν μπορούν να γίνει οι ...εκπτώσεις και τα χατίρια των προηγούμενων ετών.
Αν όλα γίνουν με το γράμμα του νόμου, κάποιες ομάδες της Σούπερ Λίγκ, θα έχουν μεγάλο πρόβλημα.
Αυτό άλλωστε, είχε φανεί και τα προηγούμενα χρόνια, με κάποιες ομάδες, που πήραν άδεια απο το...παράθυρο, για να έρθει μετά η ΟΥΕΦΑ και να επιβάλει πρόστιμο στην ΕΠΟ, επειδή της αδειοδότησε, όπως συνέβη με την περίπτωση του Πανιωνίου!
Απο τα σημερινά δεδομένα, λένε εκείνοι που γνωρίζουν, φαίνεται ότι για τουλάχιστον 4-5 ομάδες της Σούπερ Λίγκ θα τεθεί θέμα, είτε στον πρώτο, είτε στον δεύτερο βαθμό αδειοδότησης.
Αν αυτό επαληθευτεί, θα το δούμε προσεχώς.
Ακόμα και αυτό το σενάριο όμως, που επαναλλαμβάνω, μπορεί να μείνει ...σενάριο, θα πρέπει να αποτελέσει το μεγάλο κίνητρο για τους παίκτες του ΟΦΗ, μήπως και σωθεί η χρονιά.
Η μάχη για την τρίτη θέση, πρέπει να κερδηθεί απο τον Αρη και τα Τρίκαλα, απο τη στιγμή που η δεύτερη θέση, με το -11, φαίνεται σχεδόν αδύνατη.
Γιατί, όπως ανέφερα και πριν ποτέ δεν ξέρεις.
Μπορεί να μη γίνει και τίποτα και η τρίτη θέση να είναι τελικά "άχρηστη".
Αν όμως, τα σενάρια επαληθευτούν και ο τρίτος, πάρει το εισιτήριο για την μεγάλη κατηγορία, τότε θα χτυπάει το κεφάλι της, η ομάδα που τα παράτησε και έφυγε πρόωρα για διακοπές.
Και η ομάδα αυτή, για πολλούς και διάφορους λόγους, ακόμα και για ιστορία και πρεστίζ, δεν πρέπει να είναι με τίποτα ο ΟΦΗ!