Ο ΟΦΗ με το γκολ του Μάνου στο 50' πήρε το τρίποντο, επί της Καλλιθέας με 1-0 και πέτυχε την 6 νίκη του στα 7 τελευταία παιχνίδια.
Μια δύσκολη νίκη για τον ΟΦΗ, απέναντι σε μια Καλλιθέα, που είχε δυο δοκάρια, με την φάση που σημάδεψε το παιχνίδι να είναι στις καθυστερήσεις με το δοκάρι του Γουόρντεν, αλλά και το σωτήριο για τον ΟΦΗ, διώξιμο της μπάλας απο την γραμμή τέρματος, απο τον Βαλλιάνο.
Ο ΟΦΗ διαμαρτύρεται για δυο πέναλτι και ένα γκολ του Πουρτουλίδη, που ακυρώθηκε, σε ένα παιχνίδι πάντως, που η απόδοση του ήταν κακή και είχε την τύχη με το μέρος του για να πάρει τελικά τους τρείς βαθμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Νίκη με πολύ άγχος για τον ΟΦΗ επί της Καλλιθέας
Σκληρή γλώσσα για παίκτες του ΟΦΗ
Την αισιοδοξία του ότι το Παγκρήτιο στάδιο, θα είναι τελικά το γήπεδο που φιλοξενήσει τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, εξέφρασε ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου, μετά την αυτοψία που έκανε στο στάδιο, το στέλεχος της ΕΠΟ Γιώργος Δημητρίου.
Το Παγκρήτιο στάδιο είναι ένα απο τα 5 γήπεδα που έχουν επιλεγεί για τον τελικό της 6ης Μαίου και τα μειονεκτήματα που έχει είναι η έλλειψη στεγάστρου στη θύρα 1, αλλά και η επαναλειτουργία του κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης.
Στην απόφαση της ΕΠΟ, για την έδρα, θα μετρήσει το ζευγάρι του τελικού.
Υπενθυμίζεται ότι στα ημιτελικά του Κυπέλλου θα αναμετρηθούν Ολυμπιακός-ΑΕΚ και Παναθηναικός ΠΑΟΚ.
Οι αναμετρήσεις θα γίνουν 12 και 16 Απριλίου.
Ενώ ο τελικός έχει προγραμματιστεί για τις 6 Μαίου.
Η ΕΠΟ άμεσα θα αποφασίσει για την έδρα του τελικού, καθώς θα επισκεφθεί και τα υπόλοιπα γήπεδα, το το ΟΑΚΑ, το Παμπελοποννησιακό, το Καυτατζόγλειο, το AEL FC ARENA,
Απο την ΕΠΟ έχει ξεκαθαριστεί ότι ο τελικός θα διοργανωθεί σε ουδέτερη για τους δύο φιναλίστ έδρα.
Οπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου, μετά τη συνάντηση που έγινε στο Παγκρήτιο με τον εκπρόσωπο της ΕΠΟ «καταρχήν και μόνο το γεγονός ότι σήμερα επίσημα πλέον η ΕΠΟ με τον εκπρόσωπό της, τον Γιώργο τον Δημητρίου, είναι στο Παγκρήτιο Στάδιο σημαίνει ότι για μας είναι πολύ θετικό. Οι πρώτες εκτιμήσεις από τον Γιώργο τον Δημητρίου μπορούμε να βάλουμε θετικό πρόσημο. Υπάρχουν κάποια ψιλο-μικροπροβλήματα τα οποία θεωρώ ότι είναι προβλήματα που απ’ ότι είδαμε και με τον κ. Βαρδαβά, τον αρμόδιο πρόεδρο-υπεύθυνο του Σταδίου δεν είναι προβλήματα τα οποία δεν μπορούμε να βρούμε λύση. Θέλω να ελπίζω και πιστεύω είμαι αισιόδοξος περισσότερο από κάθε άλλη φορά ότι μπορούμε για άλλη μια φορά το Παγκρήτιο Στάδιο να υποδεχθεί ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός. Εδώ θα πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και στο Δήμο Ηρακλείου και στην Περιφέρεια Κρήτης για την συμπαράσταση, για τη συνδρομή στο να φέρουμε στο Ηράκλειο μεγάλες διοργανώσεις'.
Ο Γιώργος Δημητρίου, εκ μέρους της ΕΠΟ, ανέφερε με τη σειρά του ότι "οι εντυπώσεις μου είναι καλές. Έχω την άποψη, ότι υπάρχουν κάποια μικρά προβλήματα τα οποία όμως δεν θεωρώ ότι είναι ανυπέρβλητα. Νομίζω ότι το γήπεδο είναι σε μία καλή κατάσταση, είναι καλύτερη η κατάσταση απ’ αυτή που περίμενα για να είμαι ειλικρινής".
Δείτε παρακάτω VIDEO με τις δηλώσεις απο το Παγκρήτιο στάδιο.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ ανέβηκαν στην Α' Εθνική και απευθύνουν κάλεσμα σε όλα τα κορίτσια της Κρήτης, που θέλουν να ακολουθήσουν το γυναικείο ποδόσφαιρο, να έρθουν κοντά στον ΟΦΗ.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, κάνει γνωστό, ότι διοργανώνει κάμπ για όλες τις ηλικίες την Μεγάλη Δευτέρα και Μεγάλη Τρίτη 10 και 11 Απριλίου, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
"Την Μεγάλη Δευτέρα και Μεγάλη Τρίτη 10 και 11 Απριλίου ο Ο.Φ.Η. διοργανώνει, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του γυναικείου ποδοσφαίρου στην Κρήτη, camp (ανοικτή προπόνηση) για κορίτσια όλων των ηλικιών που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο ποδόσφαιρο. Κατά τη διάρκεια του διημέρου θα πραγματοποιηθούν προπονήσεις. Οι προπονήσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 17.00 έως τις 19.00 μ.μ.
Ζήσε την εμπειρία και μπορεί εσυ να φορέσεις τη ΚΡΗΤΗ στη φανέλα με την ομάδα μας!Πληροφορίες στα παρακάτω τηλέφωνα:6947439001,6977740924,6937026110"