Στα 33 του χρόνια ο Μιχάλης Φραγκουλάκης, μετά από μια μεγάλη διαδρομή στην Σούπερ Λίγκ με Εργοτέλη και Αστέρα Τρίπολης, αλλά και μια γεμάτη χρονιά με τον ΟΦΗ, με τον οποίο πανηγύρισε την άνοδο στην Β’ Εθνική, το περασμένο καλοκαίρι πήρε την απόφαση να παίξει στο τοπικό πρωτάθλημα και τον Ηρόδοτο.
Μια απόφαση που όπως λέει ο ίδιος ήταν συνειδητή και είχε να κάνει με τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις και το γεγονός ότι δεν ήθελε να φύγει από το νησί.
Με δικό του γκολ ο Ηρόδοτος, πανηγύρισε την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ κόντρα στον Ζαρό , σε ένα δυνατό παιχνίδι που κρίθηκε στην παράταση, ενώ οι Αλικαρνασώτες είναι έτοιμοι να πανηγυρίσουν το ντάμπλ με την βέβαιη όπως φαίνεται κατάκτηση του πρωταθλήματος στην Α1 ΕΠΣΗ και της ανόδου στην Γ’ Εθνική, βγάζοντας σαν ομάδα μια εντυπωσιακή αγωνιστική και διοικητική δυναμική.
«Δεν το μετάνοιωσα που πήγα στον Ηρόδοτο. Φέτος είχα την πιο ήρεμη χρονιά στην καριέρα μου!» ανέφερε ο εκρηκτικός Μιχάλης Φραγκουλάκης σε συνέντευξη του στον ΣΚΑΙ Κρήτης 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη.
Και σε ένα ρεσιτάλ ποδοσφαιρικού σεβασμού θυμάται που ως παίκτης του Κισσαμικού, είχε κερδίσει τον Ηρόδοτο και είχε συμβάλει στον υποβιβασμό της ομάδας από την Γ’ Εθνική, όταν η ομάδα των Χανίων, δεν …χαρίστηκε στο σύλλογο της Αλικαρνασού. «Εχω φίλους στην Αλικαρνασό και ήθελα να βοηθήσω την ομάδα αυτή να επιστρέψει εκεί που αξίζει» λέει επιπρόσθετα ο Μιχ. Φραγκουλάκης για την απόφαση του να φορέσει τη φανέλα του Ηροδότου, για τον οποίο πιστεύει ότι έχει τη δυναμική και τους ανθρώπους να ανέβει με σταθερά βήματα ακόμα και στην Β’ Εθνική, όπως είχε κάνει και παλαιότερα.
Ενώ τονίζει με νόημα ότι ο σύλλογος έχει υγεία και η διοίκηση είναι συνεπής στις οικονομικές συμφωνίες με τους παίκτες.
Ο Φραγκουλάκης αναφέρθηκε και στον ΟΦΗ, με τον οποίο πέρσι πανηγύρισε την άνοδο από την Γ’ στην Β’ Εθνική. Οπως είπε
«έχασε πολλούς βαθμούς στην αρχή. Είναι μια νέα ομάδα. Οπως συνέβη και πέρσι. Όταν παίρνεις πολλούς παίκτες, αργείς να φτιάξεις ένα κορμό. Εκεί την πάτησε. Το εκμεταλεύτηκαν ο Απόλλων και η Λαμία, που είχαν ένα κορμό από πέρσι και έχουν ξεφύγει» ανέφερε.
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Μιχάλη Φραγκουλάκη στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1:
Για την απόφαση του να παίξει μπάλα στο τοπικό πρωτάθλημα:
«Το να πάρεις μια τέτοια απόφαση δεν είναι εύκολο. Την πήρα όμως κάτω απο σκέψη και δεν την έχω μετανοιώσει.
Πάντα ότι κάνω, το κάνω κάτω από σκέψη. Σκοπός μου ήταν λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων που έχω, να μην φύγω από την Κρτήτη. Ετσι αποφάσισα να παιξω μπάλα σε ένα σωματείο, που πιστεύω ότι δεν ανήκει να βρίσκεται στο τοπικό.
Κάποια στιγμή, είχα συμβάλει και εγώ στο να πέσει αυτή η ομάδα στο τοπικό.
Όταν έπαιζα στον Κισσαμικό. Εχω φίλους στην Αλικαρνασό και ήθελα να βοηθήσω την ομάδα αυτή να επιστρέψει εκεί που αξίζει".
-Τότε ο Κισσαμικός, δεν χαρίστηκε στον Ηρόδοτο…
«Ηταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Ο Κισσαμικός ήθελε και μαθηματικά να εξασφαλίσει την άνοδο και μαθηματικά. Ενώ ο Ηρόδοτος ήθελε βαθμούς για να σωθεί. Τον κερδίσαμε. Και τώρα που φοράω τη φανέλα του θέλω να τον βοηθήσω να επιστρέψει».
-Δεν αξίζει ο Ηρόδοτος για να παίζει στο τοπικό, αλλά δεν το αξίζει και ο Φραγκουλάκης…
«Όπως έχει γίνει το ποδόσφαιρο και όταν έχεις οικογένεια και δυο παιδιά, όπως εγώ, είναι δύσκολο να φεύγεις, για να πάρεις κάποια χρήματα κάπου αλλού, μακριά από το σπίτι σου και αν τα πάρεις. Για αυτό επέλεξα να μείνω στο Ηράκλειο. Κατ’ αρχήν για επαγγελματικούς λόγους. Και μετά στη μπάλα, να κάνουμε αυτό που μας αρέσει και έχουμε μεγαλώσει αυτό».
Πως ήταν η χρονιά αυτή για σένα…
«Για μένα είναι η πιο ήρεμη χρονιά, που είχα ως ποδοσφαιριστής.
Σκοπός μου είναι να πάρουμε και μαθηματικά το πρωτάθλημα και το καλοκαίρι βλέπουμε».
-Βγάζει μια δυναμική η σημερινή ομάδα, του Ηροδοτου σε όλα τα επίπεδα…
«Διοικητικά έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Υπάρχει ένας πρόεδρος και μια διοίκηση που κάνει τα πάντα για την ομάδα. Στα οικονομικά είμαστε πληρωμένοι. Η ομάδα έχει υγεία για αυτό και είναι πρώτη και διεκδικεί τα πάντα. Γίνεται καλή δουλειά και οι άνθρωποι της ομάδας έχουν όραμα κάποια στιγμή να επαναφέρουν την ομάδα στην Β’ Εθνική. Η Αλικαρνασσός έχει τη δυναμική για να το πετύχει αυτό και να ξαναζήσει στιγμές του παρελθόντος».
Πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει αυτό;
«Σίγουρα από τη μια στιγμή στην άλλη δεν είναι εύκολο. Δεν είναι όπως παλιά. Τα χρήματα δεν υπάρχουν πια τόσο εύκολα. Μπορεί με σταθερά βήματα να το πετύχει όμως».
-Πως ήταν η χρονιά στο τοπικό;
«Κουραστική χρονιά με πολλούς αγώνες. Παίζαμε Κυριακή-Τετάρτη, με πολλά πλαστικά γήπεδα που είναι ακατάλληλα. Βγάζουν πολλούς τραυματισμούς. Βλέπουμε ότι σε χώρες της Ευρώπης τα αποσύρουν πια τα πλαστικά και επιστρέφουν στο φυσικό χορτάρι. Το θέμα είναι πως θα το συντηρήσεις. Να φανταστείτε ότι μετά τον τελικό με τον Ζαρό στο Μαρτινέγκο, που παίξαμε 120 λεπτά στο πλαστικό, δεν μπορούσα να περπατήσω. Πονούσα παντού».
-Ποιες είναι οι σκέψεις σου για το μέλλον…
«Πρώτα η δουλειά και η οικογένεια. Και η μπάλα βέβαια, είναι το χόμπι μου. Θα παίζω όσο αντέχει το σώμα μου. Κάποιες στιγμές το σκέφτομαι το πότε θα σταματήσω. Πιστεύω ότι έχω ακόμα χρόνια. Όταν καταλάβω ότι το σώμα δεν ακολουθεί, θα σταματήσω».
-Τον ΟΦΗ πως τον βλέπεις φέτος;
«Παρακολουθώ τον ΟΦΗ. Είναι η ομάδα μας. Εχασε πολλούς βαθμούς στην αρχή. Είναι μια νέα ομάδα. Οπως συνέβη και πέρσι. Όταν παίρνεις πολλούς παίκτες, αργείς να φτιάξεις ένα κορμό. Εκεί την πάτησε. Το εκμεταλλεύτηκαν ο Απόλλων και η Λαμία, που είχαν ένα κορμό από πέρσι και έχουν ξεφύγει. Είναι πολύ δύσκολη η άνοδος. Κερδίζει ο ΟΦΗ, αλλά κερδίζουν και οι άλλοι. Ποτέ μη λες ποτέ όμως. Πρέπει να το παλέψει μέχρι το τέλος».
Ο όμορφος κόσμος της Football league. Το παιχνίδι Καλλιθέα-Λαμία 0-1 κρίθηκε με ένα αμφισβητούμενο πέναλτι, που δόθηκε ξανά υπέρ της Λαμίας, απο τον διαιτητή Τσαμούρη απο τον Πειραιά.
Αμέσως μετά την απόφαση του διαιτητή, η οποία αμφισβητήθηκε έντονα απο τους γηπεδούχους, ο πρόεδρος της Καλλιθέας Γιάννης Αβραντίνης, μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και ζητούσε απο τους παίκτες της ομάδας του, να φύγουν απο το γήπεδο, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση του διαιτητή!
Τελικά το παιχνίδι συνεχίστηκε κανονικά και η Λαμία με αυτό το πέναλτι, πανηγύρισε μια ακόμη νίκη.
Πάντως για την Καλλιθέα, ερωτηματικά αποτελεί το γεγονός, ότι αγωνίστηκε χωρίς τους δυο καλύτερους της παίκτες, τον Μπέλη και Τσίπρα, οι οποίοι παρακολούθησαν το παιχνίδι απο την εξέδρα!
Ενώ, η Καλλιθέα, παρατάχθηκε και χωρίς προπονητή στον πάγκο, καθώς ο Νίκος Κουρμπανάς ήταν τιμωρημένος, αλλά δεν ήταν ούτε στην εξέδρα, καθώς σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Καλλιθέας, είχε γαστρεντερίτιδα!
Βγάλτε συμπέρασμα!
Αυτά συμβαίνουν για μια ακόμη χρονιά, σε ένα πρωτάθλημα, η αξιοπιστία του οποίου είναι ανύπαρκτη και μόνο τυχαία δεν είναι η απαξίωση που εισπράτει απο χορηγούς και τηλεοπτικά δικαιώματα τελικά, με αυτά που συμβαίνουν.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις σκηνές παρωδίας στο Ελ Πάσο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Η άνοδος για τον ΟΦΗ δεν έχει χαθεί. Θα παλέψουμε μέχρι το τέλος για την δεύτερη θέση ή για ότι καλύτερο μπορεί να μας δώσει την άνοδο. Εμείς το πιστεύουμε. Πιστέψτε το και εσείς".
Με τα λόγια αυτά ο πρώην πρόεδρος του ΟΦΗ και μέτοχος της ομάδας Αντίπας Σηφάκης, μαζί με άλλα μέλη της διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και μετόχους της ομάδας, επιχείρησαν να ανεβάσουν το ηθικό των παικτών του ΟΦΗ, με επίσκεψη στα αποδυτήρια στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, πριν την προπόνηση της Παρασκευής (31/3).
Την Πέμπτη (30/3) οι μέτοχοι του ΟΦΗ στη συνάντηση που είχαν στο ξενοδοχείο Galaxy αποφάσισαν ότι θα συνεχίσουν την προσπάθεια για την άνοδο, μέχρι το τέλος και το μήνυμα αυτό θέλησαν να περάσουν και στους ποδοσφαιριστές.
"Η διοίκηση θα είναι δίπλα σας, αλλά βγάλτε πάθος στο γήπεδο. Η χρονιά δεν έχει χαθεί ακόμη για τον ΟΦΗ. Δεν μπορώ να καταλάβω, πως είναι δυνατόν μια ομάδα, που κέρδισε σημαντικούς αντιπάλους της Σούπερ Λίγκ, να χάνει από ομάδες της Β’ Εθνικής" είναι μερικές απο τις "ντόπες" του Αντίπα Σηφάκη προς τους ποδοσφαιριστές, οι οποίοι είδαν μια δυναμική παρουσία απο την δοίκηση με αρκετά πρόσωπα απο το Δ.Σ. της ΠΑΕ, αλλά τους μετόχους, ένδειξη της διάθεσης που υπάρχει, η ομάδα ΄.οχι μόνο να μην εγκαταλείψει την προσπάθεια, αλλά να δώσει μέχρι το τέλος την μάχη είτε για την δεύτερη θέση, είτε για την τρίτη, αν τελικώς τα σενάρια για την αδειοδότηση, αποδειχθούν βάσιμα και "παίξει" μια ακόμη θέση για την άνοδο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ εκτίμησαν την παρουσία της διοίκησης, έγινε συζήτηση με τον Μπόατεγκ και τον Κώτσιο, να διαβεβαιώνουν τα διοικητικά πρόσωπα και τους μετόχους, ότι απο την πλευρά τους θα γίνει το καλύτερο δυνατό, αρχής γενομένης απο το παιχνίδι με τον Πνααιγιάλειο.
Διαβάστε εδώ την επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: