Ζωντανός στην μάχη του τίτλου στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής έμεινε ο Εργοτέλης, ο οποίος πέτυχε νίκη με ανατροπή στα Χανιά, επί του ΙΝΚΑ με 1-2. Η ομάδα του Μύρωνα Σηφάκης έβαλε… δύσκολα στους «κιτρινόμαυρους», καθώς στο 33' ο Βουρβαχάκης με κοντινό πλασέ πέτυχε το 1-0.
Ο Εργοτέλης το γύρισε στην επανάληψη και έφτασε στο νικηφόρο αποτέλεσμα. Στο 63' ο Νικολακάκης με κεφαλιά έφερε το παιχνίδι στα ίσια, ενώ ο Λεάλ στο 83' με εκπληκτικό γκολ διαμόρφωσε το τελικό 1-2.
ΙΝΚΑ (Μύρων Σηφάκης): Βλαχάκης, Καρβουνιάρης, Βουρβαχάκης, Ντεντάκης(58' Σέχου), Κυτράκης, Ζντράβκοβιτς, Δημήτρης, Σουμπασάκης, Βεστάκης, Τσίτας, Αρσενίεβιτς (79' Ταταράκης).
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Σούλης Παπαδόπουλος): Βασιλειάδης, Νικολακάκης, Νιάρος, Μισέλ, Τζανής, Μπάτζιος, Σερζίνιο, Γκοτσούλιας(46' Καϊμακαμούδης), Κατσικοκέρης, Λεάλ(87′ Ρουσάκης), Βελλίνης (79' Μανουσάκης).
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος του Εργοτέλη, Σταύρος Λαμπράκης, ο οποίος εκτέλεσε χρέη προπονητή λόγω της τιμωρίας του Σούλη Παπαδόπουλου, ανέφερε τα εξής: «Αντιμετωπίσαμε μία ομάδα που αδικείται από τη βαθμολογική της θέση, καιγόταν για βαθμούς και έχει ένα νέο προπονητή στον πάγκο. Δεν ήμασταν καλοί στο α’ ημίχρονο και από μία στημένη φάση δεχθήκαμε το γκολ. Στην επανάληψη όμως δείξαμε γιατί ο Εργοτέλης είναι στην κορυφή. Πετύχαμε την ανατροπή με κατάθεση ψυχής. Συγχαρητήρια στα παιδιά. Το πρωτάθλημα εξαρτάται από εμάς».
Ο τεχνικός της ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ, Μύρων Σηφάκης έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για τη μεγάλη προσπάθεια και τα ψυχικά αποθέματα που είχαν απέναντι στον διεκδικητή του τίτλου, ενώ είπε ότι το παιχνίδι κρίθηκε στην ποιότητα του Λεάλ. Αναλυτικά όσα είπε:
«Συγχαρητήρια στον Εργοτέλη, εύχομαι να γυρίσει εκεί που ανήκει. Αξίζουν συγχαρητήρια και στους παίκτες μου για τη μεγάλη προσπάθεια, ήταν άριστοι τακτικά, δώσανε ότι ψυχικά αποθέματα είχαν απέναντι στον διεκδικητή του τίτλου. Δε δημιούργησαν κλασσική ευκαιρία, ούτε είχαν κάποιες άλλες. Διεκδικήσαμε το ματς μέχρι τέλους, που κρίθηκε στην ικανότητα και την ποιότητα του Λεάλ. Όσο για το πρώτο γκολ, έχασε το προσωπικό μαρκάρισμα ο Τσίτας απέναντι στο Νικολακάκη. Αν συνεχίσουμε να παίζουμε έτσι θα πετύχουμε το σκοπό μας. Το χειροκρότημα του κόσμου στο τέλος είναι η απάντηση για την προσπάθειά μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο τραυματισμός του Μανώλη Φαζού, στο τέλος του αγώνα στο Αίγιο, επισκίασε τη νίκη του ΟΦΗ.
Ο νεαρός κεντρικός αμυντικός, μπήκε αλλαγή στο 83' και λίγα λεπτά αργότερα, απο ένα χτύπημα που δέχθηκε στο γόνατο, αποχώρησε απο τον αγωνιστικό χώρο και δεν ξαναμπήκε.
Ασφαλής ιατρική διάγνωση δεν μπορούσε να γίνει για το χτύπημα που δέχθηκε στο γόνατο, ο αμυντικός του ΟΦΗ, ο οποίος θα κάνει τη Δευτέρα (3/4) μαγνητική, ώστε να διαπιστωθεί η σοβαρότητα του τραυματισμού του.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ, αναφέρει:
Μαγνητική τομογραφία θα κάνει τη Δευτέρα (3/4) ο Μανώλης Φαζός, ο οποίος τραυματίστηκε λίγα λεπτά μετά την είσοδο του στον αγωνιστικό χώρο, στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο (0-3).
Ο νεαρός αμυντικός έχει ενοχλήσεις στο γόνατο και οι εξετάσεις που θα υποβληθεί θα δείξουν ακριβώς το μέγεθος της ζημιάς.
Το πρόγραμμα της Δευτέρας περιλαμβάνει προπόνηση που θα γίνει στις 4μμ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν με τον Παναιγιάλειο θα κάνουν αποθεραπεία, ενώ οι παίκτες που δεν αγωνίστηκαν ή έμειναν εκτός αποστολής θα δώσουν φιλικό δίτερμα με την Κ19 του ΟΦΗ.
Επόμενος αντίπαλος του ΟΦΗ, ο Αγροτικός Αστέρας, παιχνίδι που θα γίνει το Σάββατο (8/4, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
"Εμείς δεν σκοράραμε στο πρώτο ημίχρονο όπου είχαμε κάποιες φάσεις το έκανε ο ΟΦΗ και εκεί τελείωσε το παιχνίδι" ανέφερε ο προπονητής του Παναιγιάλειου Δημήτρης Σπανός, μετά την ήττα απο τον ΟΦΗ στο Αίγιο (0-3).
"Μία μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ μπορεί να σε σκοτώσει" πρόσθεσε ο προπονητής της ομάδας του Αιγίου.
Αναλυτικά οι αναφορές του Δημήτρη Σπανού, μετά την αναμέτρηση στο Αίγιο:
«Ευχαριστώ τον Νίκο και ανταποδίδω. Είναι καλός προπονητής, καλό παιδί και δημιουργεί μία πολύ καλή ομάδα. Θέλαμε να παλέψουμε, να κερδίσουμε και να παραμείνουμε άνετοι αναφορικά με τα χαμηλά στρώματα της βαθμολογίας. Παρόλα αυτά, όμως, ενώ το πρώτο ημίχρονο είναι πραγματικά καλό, όπου χάσαμε πολλές ευκαιρίες, όταν παίζεις με μία ομάδα της ποιότητας του ΟΦΗ δεν πρέπει ποτέ, σε κανένα λεπτό να μην έχεις συγκέντρωση, σοβαρότητα και πίστη. Εκεί κρίθηκε το παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο όταν εμείς είχαμε τέσσερις, πέντε τελικές, αλλά δεν σκοράραμε. Το βασικότερο είναι ότι με δύο πανομοιότυπες φάσεις, δεχτήκαμε δύο γκολ. Μαζί με τις Σέρρες είναι τρεις φάσεις από εκεί… Εκεί τελείωσε το παιχνίδι, αφού δεν σκοράραμε στο 45’, τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Στο δεύτερο μπήκαμε δυνατά, ο ΟΦΗ έκλεισε τους χώρους και φυσιολογικά το παιχνίδι πήγε σε αυτό το σημείο. Δεν μπορώ να ακυρώσω την προσπάθεια των παικτών όλους αυτούς τους μήνες, ούτε να πω κάτι για την παραμονή. Το κεφάλι κάτω, σοβαρότητα, συγκέντρωση, ηρεμία και η διαχείριση ενός κακού αποτελέσματος είναι σημαντικό για έναν προπονητή και για μία ομάδα που είναι σοβαρή. Δεν άλλαξε κάτι, συνεχίζουμε με την ίδια θέληση για τον στόχο που είναι κοντά».
Τι κρατάτε και τι όχι από το ματς; «Την καλή ανάπτυξη, την κυκλοφορία και τις ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο. Να πετάξουμε τα σημαντικά λάθη που κάναμε στο αμυντικό κομμάτι. Λάθη γίνονται για να χάσεις ή να κερδίσεις, αλλά εκεί ήταν το πρόβλημά μας».
Βρέθηκαν αρκετοί παίκτες σε κακή μέρα; «Όταν χάνεις 0-3 στο γήπεδό σου, σίγουρα πολλοί βρίσκονται σε κακή μέρα. Αλλά υπάρχουν και άλλα παιχνίδια που έχουμε δύο παίκτες σε κακή μέρα, όμως έχουμε κερδίσει. Δεν θέλω να μιλήσω για την τύχη. Μην ξεχνάτε ότι στη δεύτερη φάση με τα Τρίκαλα πετύχαμε γκολ. Σε άλλα ήμασταν σε θέση οδηγού ή το σκορ δεν πήγε σε τόσο μεγάλες διαστάσεις. Με τον Αιγινιακό και τον Πανσερραϊκό ισοφαρίσαμε. Δεν είχαμε πάθος, τσαμπουκά, θέληση να παλέψουμε ένα παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο. Εκεί κλειδωθήκαμε σε αυτό που πάθαμε και μείναμε εκεί. Το ποδόσφαιρο δεν είναι έτσι όμως. Μία μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ μπορεί να σε σκοτώσει και παραλίγο αυτό να πάθουμε, κάτι που πρέπει να το διορθώσουμε, γιατί δεν πρέπει να προσπαθούμε να ανατρέψουμε κάτι και να μη βλέπουμε το πίσω μας».
Έπρεπε να γίνουν πιο γρήγορα κάποιες αλλαγές; «Είχα στο μυαλό μου κάτι, ναι. Πρέπει να διαχειριστείς μία ιδιάζουσα κατάσταση. Δεν είναι ένα ρόστερ που έχει έμπειρους έτοιμους να δεχτούν και να διαχειριστούν μία κακή κατάσταση. Κοιτάω να μη χάσω έναν παίκτη και να κερδίσω κάποιον παρά να γίνει μία αλλαγή νωρίς. Όντως έπρεπε να γίνει μια αλλαγή, όμως ό,τι πάθαμε, πάθαμε. Κοιτούσαμε πώς θα ανατρέψουμε το σκορ και θα σώσουμε έναν παίκτη τον οποίο αν γινόταν αλλαγή θα τον χάναμε.
Για τη διαχείριση της ήττας: «Δεν είναι εύκολη. Για μένα δεν αλλάζει τίποτα. Το είχαμε και θα το έχουμε ως το τέλος. Οι άπειροι κάποια στιγμή μπορεί να τρέξουν περισσότερο από κάποιους έμπειρους. Μπορεί αυτό να είναι καμπανάκι για τη μετέπειτα πορεία μας. Είναι σίγουρα δύσκολο, αλλά δεν ήρθε η καταστροφή. Είναι σημαντικό ένας προπονητής να ξέρει τι έχει να αντιμετωπίσει. Η ομάδα δεν έπαιξε άσχημα. Κάποιες στιγμές δεν είχε πάθος, όπως με τον Απόλλωνα. Αυτό είναι σημαντικό. Η ομάδα πρέπει να βγάλει πάθος. Ο ΟΦΗ πρέπει να βγάλει ποιότητα, γιατί την έχει. Άρα με τα όπλα που έχουμε να πολεμήσουμε. Το βασικό μας όπλο εμείς δεν το βγάλαμε. Πήγαμε να παίξουμε, να δημιουργήσουμε και να σκοράρουμε με τα όπλα του ΟΦΗ».
Αν η εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο ήταν αποτέλεσμα ψυχολογίας ή κούρασης: «Δεν υπάρχει κούραση. Είμαστε μια νεανική ομάδα που τρέχει. Ψυχολογικό… Απλά παίζεις, κερδίζεις ή χάνεις. Είναι τι ειδικό βάρος έχεις σαν ομάδα, σαν παίκτης να αλλάξεις πράγματα. Είναι πολλά τα ψυχικά αποθέματα που πρέπει να έχει μια ομάδα για να μπορέσει να ανατρέψει ένα 0-2 εις βάρος μιας άκρως τεχνικής και ικανής ομάδας. Αυτό που είδα ήταν φυσιολογικό. Στο 45’ θα μπορούσε να γίνει το 1-2, αλλά από εκεί και πέρα για την ανατροπή πρέπει μια ομάδα να έχει άλλες αρετές».
Για τη συνέχεια με Άρη, Λαμία και ποια συγκομιδή θα ήταν ιδανική: «Το ιδανικό δεν μπορείς να το πεις. Οι δύο νίκες είναι. Υπάρχεις. Μακάρι. Θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε ό,τι περισσότερο. Είναι εκ των προτέρων δύσκολο. Δεν μπορούμε να προδικάσουμε. Η ομάδα θεωρώ ότι με 36 πόντους σώζεται. Δεν σταματάει, όμως το ποδόσφαιρο. Και 36 να πας, θες 40, 50. Θα πρέπει να υπάρχουν συγκρίσεις. Αυτή η ομάδα πρέπει να κάνει μια υπέρβαση και να πάει καλύτερα από πέρυσι».
Για τις διοικητικές εξελίξεις και αν επηρεάζουν: «Το χρέος έναντι ημών είναι μηδενικό. Πάντα όταν έχεις λυμένο το οικονομικό είναι καλό για το μέλλον. Τα χρήματα δεν παίζουν ποδόσφαιρο. Είτε πληρωθεί κάποιος, είτε όχι πρέπει να μπει στο γήπεδο και να κάνει ό,τι καλύτερο. Η ήττα δεν έχει να κάνει με τυχόν ηρεμία. Αυξάνει τις υποχρεώσεις. Να λειτουργήσουμε πιο σωστά ως προπονητές και ως παίκτες».
Για τη μεγάλη προσέλευση: «Ήταν ένα κομμάτι που με στενοχώρησε. Αυτή η ομάδα δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να ζήσει και από τον κόσμο της, να τον φέρει κοντά. Εμείς το κλωτσήσαμε αυτό, το πετάξαμε. Συγγνώμη. Θα έπρεπε να δώσουμε κάτι παραπάνω, ώστε αυτούς που ήρθαν να τους δούμε και την άλλη Κυριακή. Ήταν μία χαμένη ευκαιρία και πρέπει να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να τον φέρουμε πίσω. Τη χάσαμε την ευκαιρία».
Εκ μέρους των παικτών του Παναιγιάλειου, ο Λεωνίδας Σκαρτσίλας είπε: «Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ. Με γεμίζει ότι το κίνητρό του ήταν να νικήσει πρώτη φορά εδώ. Αυτό δείχνει τι έχουμε πετύχει ως τώρα και να μην καταστροφολογούμε. Ως εκπρόσωπος των ποδοσφαιριστών θέλω να πω ένα ευχαριστώ και ένα συγγνώμη. Συγγνώμη, γιατί δε κρατήσαμε το αήττητο εντός και να ευχαριστήσουμε τον κόσμο, γιατί η προσέλευσή του ήταν η μεγαλύτερη ως τώρα. Κοιτάμε τα λάθη μας. Η ευθύνη βαραίνει τους παίκτες. Πάνω στην τακτική ξέραμε τι θα αντιμετωπίσουμε και πώς θα βγάλουμε φάσεις και πόσο δυνατός και πού είναι ο αντίπαλος. Δεχτήκαμε γκολ σε τρεις στιγμές αδράνειας. Δεν είχαμε τη συγκέντρωση που απαιτείται για να παίρνεις αποτέλεσμα απέναντι σε τέτοιες ομάδες. Κοιτάμε το επόμενο. Αν διαχειριστείς μια ήττα μπορείς να αποκομίσεις πολλά οφέλη. Να κοιτάξουμε την αντίδραση που βγάλαμε στο πρώτο ημίχρονο, να πατήσουμε εκεί. Περαστικά και στον ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ».
Πηγή:aigioallasports.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: