karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το ακούσαμε και αυτό στις προτάσεις της Football leagueγια το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής: Πρωτάθλημα 20 ομάδων! Να τις κάνουν τι, άραγε…

Μάλιστα ο πρόεδρος της Καλλιθέας (Aβραντίνης), ο οποίος έκανε τον προπονητή, στο πολυσυζητημένο παιχνίδι της ομάδας του, με τη Λαμία, πρότεινε πρωτάθλημα 24 ή 26 ομάδων (!) στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο της διοργανώτριας.

Με αυτές τις νοοτροπίες, δεν θέλει και πολύ μεγάλο ερώτημα, γιατί εξαφανίστηκαν φέτος απο την Β' Εθνική, οι χορηγοί και τα τηλεοπτικά των προηγούμενων ετών. Σε ποιο πρωτάθλημα να επενδύσουν!

Βέβαια, υπήρξαν και πιο ψύχραιμες απόψεις, όπως αυτή του Ρέλλα (Παναιγιάλειος), ο οποίος μίλησε για 16, από τις 18 που είναι σήμερα.

Η γνώμη μου, είναι ότι, όταν η Σούπερ Λίγκ, αποφασίζει ότι το πρωτάθλημα θα γίνεται με 14 ομάδες, δεν είναι δυνατόν η Β’ Εθνική, με τις γνωστές της παθογένειες, να διεξάγεται με περισσότερες ομάδες από την μεγάλη κατηγορία!

Ένα πρωτάθλημα Α’ και Β’ Εθνικής με (14+14) 28 ομάδες, θα μπορούσε να είναι πιο ελκυστικό για τηλεοπτικά δικαιώματα και χορηγούς, αν μιλάμε για ομάδες "καθαρές".

Στην Β' Εθνική, υπάρχουν ακόμα κάποιοι, που είναι υπερασπιστές, ενός πρωαθλήματος, υπεράριθμων ομάδων, ανεξέλεγκτο.

Είναι λογικό, να υπάρχουν αυτές οι φωνές στην Β’ Εθνική, αν αναλογιστεί κανείς, ότι στην κατηγορία, υπάρχουν πολλοί παράγοντες, που δεν ζουν για το ποδόσφαιρο, αλλά ζουν από αυτό!

Κρατάνε ομάδες, για να βγάζουν μεροκάματο, για να κονομάνε.

Για τους γνωστούς λόγους, που λίγο πολύ όλοι γνωρίζουν.

Όπως στην Σούπερ Λίγκ λοιπόν, έτσι και στην Β’ Εθνική δεν έχουν θέση, οι ομάδες που δεν έχουν την δυνατότητα να είναι.

Αυτή η άποψη φαίνεται, από ότι λένε οι πληροφορίες, να εκφράζει και την πολιτική ηγεσία του αθλητισμού, οι οποίοι μετά τις 14 ομάδες της Σούπερ Λίγκ, δεν συζητάει κανένα σχέδιο για πάνω από 16 ομάδες στην Β’ Εθνική (και αυτές πολλές κατά τη γνώμη μου). Και όποιος αντέξει.

Οποιος δεν μπορεί, υπάρχει και η ερασιτεχνική Γ’ Εθνική, αλλά και τα τοπικά πρωταθλήματα.

Εκεί που έχει δίκιο, η Β’ Εθνική, είναι οι θέσεις της ανόδου.

Αν περάσει (που μάλλον θα περάσει, καθώς το στηρίζουν οι μεγάλοι του Ελληνικού ποδοσφαίρου) το σχέδιο, που προβλέπει άνοδο μιας μόλις ομάδας απευθείας από την Β’ στην Α’ και ένα δεύτερο εισιτήριο μέσω μπαράζ, για τον δεύτερο της Β’ Εθνικής και τον τελευταίο που δεν πέφτει απευθείας από την Α’, τότε ουσιαστικά «ψαλιδίζεται» μια θέση από την Β’ κατηγορία.

Θα μοιάζει με θαύμα, ο δεύτερος της Β’ Εθνικής, να υποβιβάζει μια ομάδα της Σούπερ Λίγκ, έστω και μικρομεσαία, καθώς θα μιλάμε για ομάδες με διαφορετική δομή, μπάτζετ και ποιότητα.

Απ’ ότι θυμάμαι, μόνο ο Εργοτέλης της Β' Εθνικής, κάποτε, το είχε καταφέρει αυτό, όταν νικούσε στο μπαράζ τον Ακράτητο από την Σούπερ Λίγκ, έχοντας όμως μεγάλη βοήθεια και δυναμική εκτός γηπέδου, για να το πετύχει.

Τα θαύματα αυτά, δεν γίνονται συνέχεια…

Σε μεγάλο διεθνές τουρνουά στη Στουτγκάρδη θα συμμετέχει τις επόμενες ημέρες η Ακαδημία του ΟΦΗ, με την πολυπληθή αποστολή να ετοιμάζει ήδη τις βαλίτσες της για την αναχώρηση για Γερμανία.

Οι συζητήσεις είχαν γίνει από την πρόσφατη επίσκεψη του υπεύθυνου των ακαδημιών της Στουτγκάρδης κ.
Μεταξαράκη στο Ηράκλειο και τον δίαυλο επικοινωνίας που άνοιξε με τον ΟΦΗ σε θέματα υποδομών.

Έτσι κανονίστηκαν όλες οι λεπτομέρειες για την παρουσία της Ακαδημίας του ΟΦΗ στη Στουτγκάρδη. Την Παρασκευή 7 Απριλίου, λοιπόν, αναχωρεί η αποστολή που αποτελείται από μία μικτή ομάδα Κ15-Κ14 και την ομάδα Κ13, με τους προπονητές Μανόλη Δερμιτζάκη και Βασίλη Πρινάρη και αρχηγό αποστολής τον γενικό διευθυντή της Ακαδημίας, Γιάννη Κουτεντάκη και για πέντε ημέρες θα ζήσουν μια μοναδική εμπειρία.

Το πρόγραμμα της παραμονής στη Στουτγκάρδη θα είναι πλούσιο, με αγώνες με τις Ακαδημίες του συλλόγου αλλά και τη συμμετοχή σε τουρνουά, όπως επίσης ξεναγήσεις στην πόλη και σε μουσεία ενώ η Ακαδημία ΟΦΗ θα παρακολουθήσει και το ντέρμπι Στουτγκάρδη-Καρλσρούη για το γερμανικό πρωτάθλημα!

Αναλυτικά το πρόγραμμα της Ακαδημίας ΟΦΗ κατά την πενθήμερη παρουσία της στη Στουτγκάρδη:

Παρασκευή, 07/04/2017
11:00 ΑΦΙΞΗ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ
12:00 ΑΦΙΞΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ (check in) Ξεκούραση-γεύμα
15:00 MTV 2004 εναντίον ΟΦΗ K13 (MTV Stuttgart)
16:30 MTV 2003 εναντίον ΟΦΗ k15-K14 (MTV Stuttgart)
18:30 VFB Stuttgart Στάδιο Ξενάγηση (Στουτγκάρδη)
Δείπνο στην πόλη.

Σάββατο, 08/04/2017
9:30-12:45 τουρνουά στο MTV (ΟΦΗ K13) (MTV Stuttgart)
13:00 μ.μ. - 4:30 μ.μ. τουρνουά στο MTV (ΟΦΗ Κ15-Κ14) (MTV Stuttgart) Γεύμα στο MTV
17:30 Intersport Breitmeyer Αγορά
Δείπνο στο ξενοδοχείο

Κυριακή, 09/04/2017
12:30 - 15:00 Στάδιο: Αγώνας Στουτγκάρδη εναντίον Καρλσρούη
Γεύμα στο γήπεδο
15:30 Mercedes Μουσείο
Δείπνο στο ξενοδοχείο

Δευτέρα, 10.04.2017
9.30 - 13:00 τουρνουά στο MTV (ΟΦΗ Κ13)
13:00 - 16:00 τουρνουά στο MTV (ΟΦΗ Κ15-Κ14)
Γεύμα στο MTV
17:00 Τελετή-βραβεύσεις
Δείπνο στο ξενοδοχείο

Τρίτη, 11.04 αναχώρηση
Tο ευχαριστώ στους χορηγούς
• Η επιτροπή ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ο.Φ.Η , οι προπονητές της ακαδημίας : Δερμιτζάκης Μανόλης , Πρινάρης Βασίλης καθώς και οι γονείς των παιδιών των τμημάτων Κ 15 – Κ 14 και Κ 13 ευχαριστούν θερμά τους χορηγούς του ποδοσφαιρικού ρουχισμού των παιδιών και των προπονητών όσον αφορά την άψογη παρουσία τους στο τουρνουά που διοργανώνεται από 07/04/2017 έως 11/04/2017 στη Γερμανία και συγκεκριμένα στη Στουτγκάρδη .
• Οι χορηγοί είναι οι ακόλουθοι : ΚΕΝ ΔΙΝΕΙ ΡΕΥΜΑ ομίλου ΚΑΡΑΤΖΗ ,MILLENIUM TRAVEL (ΑΝΤΥΠΑ ΣΗΦΑΚΗ), ΟΠΤΙΚΑ ΜΑΡΚΑΚΗ (ΜΑΡΚΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗ) ,SUPER MARKETS ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗ ΑRMAOS A.E
• Επίσης ευχαριστούν θερμά το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Νίκο Ανδρεαδάκη για την πολύτιμη συμβολή του στην εύρεση των χορηγών , το κατάστημα TEAM SPORTS του κ. Κοντάκη Γιάννη για την άψογη συνεργασία και τον κ. Λύτινα Μανόλη για την τύπωση του ποδοσφαιρικού υλικού.

 

Ολοκληρώθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Αμμουδάρα Γαζίου, οι αγώνες των διασυλλογικών πρωταθλημάτων Κρήτης, με θριαμβευτές τον Όμιλο Αντισφαίρισης Χανίων και τον ΟΦΗ ‘2000’. 

 

Η ομάδα του ΟΦΗ ‘2000’ συμμετείχε για μια ακόμη χρονιά στο Πρωτάθλημα Β΄ Εθνικής και πέτυχε 7 νίκες σε ισάριθμους αγώνες, παίρνοντας με άνεση την 1η θέση και την άνοδο. Έτσι τη νέα χρονιά η δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ θα αγωνιστεί στον προκριματικό όμιλο ανόδου στην Α΄ Εθνική (Π.Ο.Α. Κρήτης).  Όλες οι ομάδες συμμετείχαν με 10-μελείς συνθέσεις και με την ομάδα του ΟΦΗ ‘2000’ αγωνίστηκαν οι εξής σκακιστές:  Σταύρος  Ελευθεράκης, Δημήτρης Φραγκιαδάκης, Μανόλης Φραγκιαδάκης, Σταύρος Λυράκης,  Ιάκωβος Καδιάνης, Γιώργος Πρεδευτάκης, Γιώργος Χατζάκης, Σταύρος Κωνσταντινομανωλάκης, Γιάννης Χαλκιάς, Στέλιος Βαρδάκης,  Άργυ Βαρβεράκη, Νεφέλη Ματθαιάκη, Μαρία Καπνιστού, Μελίνα Καρούζου, Ηλίας Αγγελάκης, Μάνος Ξηρουχάκης, Γιάννης Κουβίδης και Νίκος Φραγκιαδάκης.

 

Οι τελικές βαθμολογίες ήταν οι εξής (σε 7 αγώνες):

 

Ομαδικό Πρωτάθλημα ΠΟΑ Κρήτης 2017

1

ΟΑ Χανίων

14

2

Σκακιστική Ακαδημία Γαζίου

11

3

ΟΑΑ "Ηράκλειο"

9

4

ΣΟ Ρεθύμνου

8

5

ΣΟ"Λέων Κάντια"

7

6

ΑΟ "Λατώ" Αγ.Νικολάου

4

7

ΟΦΣ Χανίων

3

8

ΑΣΕ ΟΤΕ Ν.Χανίων

0

 

 

 

Ομαδικό Πρωτάθλημα Β' Εθνικής Κρήτης 2017

 

1

ΟΦΗ 2000

14

2

ΟΑ Χανίων 2000

10

3

ΣΟ Ανωγείων

10

4

ΑΣΝΑ "Νέοι Ηροδότου"

9

5

ΣΟ Ρίθυμνα

6

6

ΣΟ Αγ.Νικολάου "Καμάρα"

6

7

Σκ.Ακαδημία Χερσονήσου

6

8

ΕΓΟ Ηρακλείου

4

9

ΠΟ Ατσαλένιου

3

10

ΑΠΣ "Πήγασος" Ηρακλείου

1

11

ΑΟ Κισσάμου

0

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Έτσι η ομάδα του Ο.Α.Χανίων θα αγωνιστεί στο φετεινό πρωτάθλημα Α΄ Εθνικής όπου συμμετέχουν ήδη ο ΟΦΗ, ο Σ.Ο.Ηρακλείου, η Σ.Α.Χανίων, ο Κύδων και η Κάισσα Χανίων.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi