
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Σέρτζιο Λεάλ, με ένα εκπληκτικό φαλτσαριστό σουτ στο "Γ" της εστίας του αντίπαλου τερματοφύλακα, κράτησε ζωντανό το όνειρο του Εργοτέλη για την άνοδο.
Στο δύσκολο παιχνίδι με τον ουραγό ΙΝΚΑ στις Μουρνιές, για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, ο Ουρουγουανός σταρ του Εργοτέλη, ήταν και πάλι χάρμα ιδέσθαι.
Το ίδιο και το γκολ που έβαλε και το οποίο είναι δείγμα της υψηλής ποιότητας του Λεάλ!
Την ώρα που η μπάλα "έκαιγε" και ο Εργοτέλης φλέρταρε με την γκέλα (1-1), την ίδια ώρα που ο Ιωνικός κέρδιζε στο Ατσαλένιο τον ΠΟΑ, ο Λεάλ, πήρε για μια ακόμη φορά τον Εργοτέλη στις πλάτες του.
Στο 83' πήρε την μπάλα απο τα αριστερά, την έφερε στο δεξί του πόδι και ένα γκολ για χάι-λάιτ, με φαλτσαριστό τεχνικό σούτ, απο το ύψος της περιοχής, έστειλε την μπάλα να καρφωθεί στο "παράθυρο" της αντίπαλης εστίας.
Η εξέδρα του Εργοτέλη με τους φίλους του, που ταξίδεψαν απο το Ηράκλειο, στα Χανιά, για να υποστηρίξουν την ομάδα τους στο κρίσιμο παιχνίδι, πήρε φωτιά, με το Λεάλ να γνωρίζει την αποθέωση, για μια ακόμη φορά!
Με αυτό το γκολ, ο Εργοτέλης πήρε τη νίκη με ανατροπή στα Χανιά (1-2), καθώς βρέθηκε να χάνει στο 33' με 0-1 και χρειάστηκε το γκολ του Νικολακάκη (μετά απο εξαιρετική εκτέλεση φάουλ του Λεάλ) για να έρθει πρώτα η ισοφάριση και μετά η νίκη.
Τα χτυπήματα του Λεάλ στα στημμένα, αλλά και τα γκολ που έχει βάλει, έχουν κρατήσει μέχρι σήμερα τον Εργοτέλη "ζωντανό" στον στόχο.
Είναι ο παίκτης που κάνει τη διαφορά στην κατηγορία και το δείχνει στο γήπεδο!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το γκολ του Λεάλ και τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Το πρόβλημα του ΟΦΗ με το Λεουτσάκο, τον πρόεδρο της Footballleague, (και τον καθ' ένα που είναι στη θέση του και κρατούσε την ίδια απαθή στάση), δεν είναι ότι δεν έκανε παρέμβαση στην δικαστίνα της πειθαρχικής την κα Μπόζνου, για την ένσταση που έχουν κάνει ΟΦΗ και Αρης σε βάρος της Λαμίας, για τον ποδοσφαιριστή Ντούρμισάι.
Παρέμβαση στη δικαιοσύνη, δεν μπορεί να γίνει απο κανένα Λεουτσάκο. Αυτό είναι βέβαιο.
Αυτό είναι δουλειά των ομάδων. Να καταγγείλουν πολιτικά και θεσμικά, με όποια όπλα έχουν, αν νομίζουν ότι υπάρχει μεθόδευση στην υπόθεση αυτή. Και σε ένα σημαντικό βαθμό, το έχουν κάνει και αναμένονται οι εξελίξεις.
Τόσο με την επίσκεψη στο νομικό Υφυπουργό Αθλητισμού Βασιλειάδη, όσο και μια σειρά από άλλες ενέργειες, που έχουν λιγότερο δημοσιοποιηθεί, αλλά έχουν την σημασία τους.
Αυτό που όφειλε να έχει κάνει ο αστυνομικός στο επάγγελμα, πρόεδρος της Λίγκας (και πρόεδρος του Αχαρναικού) είναι να προστατέψει την αξιοπιστία της κατηγορίας, η οποία πλήττεται από το «θάψιμο» μιας υπόθεσης, που μένει στο συρτάρι και δεν εκδικάζεται.
Ως πρόεδρος της Λίγκας, θα μπορούσε να έχει κάνει μια συνάντηση με την Μπόζνου, να της έχει εκθέσει το «ντόρο» που έχει γίνει για το θέμα αυτό και να λάβει θεσμικές απαντήσεις, τις οποίες και θα μεταφέρει στις ενδιαφερόμενες ομάδες.
Δεν είναι καλό, για την κατηγορία να υπάρχουν υπόνοιες και σκιές. Να λέει ο καθ' 'ενας το μακρύ και το κοντό του.
Αν υπήρχε μια απόφαση, όποια και αν ήταν αυτή, θα είχε λυθεί το θέμα.
Αν στο κάτω της γραφής ΟΦΗ και Αρης δεν έχουν καμία τύχη, γιατί διστάζουν να δικάσουν μια υπόθεση και να βγάλουν απόφαση. Τι φοβούνται; Το δεδικασμένο;
O Λεουντσάκος, όχι μόνο δεν έκανε τα παραπάνω, αλλά βγαίνοντας σε κάποια ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης (metrosport) και του Ηρακλείου (athletic), εκτέθηκε, καθώς οι νομικές αναφορές που έκανε, έμοιαζαν με «γραμμή» Λαμίας και όχι με στάση προέδρου της Λίγκας!
Το χειρότερο είναι ότι ο Λεουντσάκος δεν δείχνει να «ενοχλείται» για το γεγονός ότι μια υπόθεση που εκθέτει την ίδια την κατηγορία, θα μείνει στην ιστορία, ως μια υπόθεση που, επι δικών του ημερών στην προεδρία της Λίγκας, δεν εκδικάστηκε ποτέ! Εμεινε ορφανή!
Θα έπρεπε, να έχει κάνει ότι περνάει απο το χέρι του, για να πέσει φως στην υπόθεση αυτή και όχι σκοτάδι!
Ο ίδιος, στο τελευταίο συμβούλιο της Footballleague, είπε ότι οι δηλώσεις του παρερμηνεύθηκαν, ότι ο ίδιος θέλει να εκδικαστεί, αλλά δεν μπορεί να παρέμβει θεσμικά.
Ο δικηγόρος του Αρη, με δηλώσεις που κάνει το τελευταίο διάστημα, τονίζει ότι η υπόθεση έχει τύχη, καθώς (και) η περσινή με τον Απόλλωνα και την Ελευσίνα, καθυστέρησε 2 μήνες να εκδικαστεί.
Αρα, όπως λέει και η τωρινή, δεν έχει κλείσει οριστικά.
Μάλιστα είπε, ότι πήγε στον Αρειο Πάγο, αφήνοντας αιχμές την στάση της δικαστίνας στην πειθαρχική της Footballleague.
Ο Κούγιας απάντησε, ότι μάλλον ο δικηγόρος του Αρη πήγε για καφέ στον Αρειο Πάγο, καθώς δεν έχει καμία δουλειά και επανέλαβε ότι η υπόθεση έχει κλείσει.
Οι φωνές του Αρη, αν και καθυστερημένα στην υπόθεση, έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική, μετά απο μια περίοδο, σχετικής σιγής, όπου μόνο η στεντόρεια φωνή του νομικού του ΟΦΗ Μανώλη Φωτάκη, ακουγόταν!
Ο Αρης όμως, είναι ο άμεσος ενδιαφερόμενος!
Αν κερδίσει την υπόθεση, πιάνει στην βαθμολογία τη Λαμία με την οποία έχει 6 βαθμούς διαφορά, ενώ ο ΟΦΗ είναι 11 πίσω!
Αν ο ΟΦΗ, ήταν στη θέση που είναι σήμερα ο Αρης, κανένας Κούγιας και καμία Μπόζνου, δεν θα φρέναραν τον κόσμο, να βγεί στους δρόμους, όπως το έχει ξανακάνει στο παρελθόν.
Το αεροδρόμιο και το λιμάνι, αλλά και οι κεντρικοί δρόμοι της πόλης, θα είχαν έντονο ασπρόμαυρο χρώμα!
Θα είχαμε μια οργή λαού, απο το Ηράκλειο, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αναρωτιέμαι, γιατί δεν γίνεται αυτό, απο τον μεγάλο σύλλογο και τον επίσης μεγάλο λαό του Αρη.
Ξέρουν άραγε κάτι αυτοί, που δεν ξέρουμε εμείς;
Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, ανέβηκε στην Α' Εθνική και με ένα δυναμικό σποτάκι, καλεί όλα τα κορότσια της Κρήτης, που θέλουν να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο, να δοκιμάσουν στο camp (ανοικτή προπόνηση) για κορίτσια όλων των ηλικιών, που θα γίνει Μεγάλη Δευτέρα και Μεγάλη Τρίτη 10 και 11 Απριλίου από τις 18.00 έως τις 20.00 μ.μ. στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
Το σύνθημα είναι "Ζήσε την εμπειρία και μπορεί εσυ να φορέσεις την ΚΡΗΤΗ στη φανέλα με την ομάδα μας!".
Η ανακοίνωση της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, αναφέρει:
"Την Μεγάλη Δευτέρα και Μεγάλη Τρίτη 10 και 11 Απριλίου ο Ο.Φ.Η. στο πλαίσιο της ανάπτυξης του γυναικείου ποδοσφαίρου στην Κρήτη, διοργανώνει camp (ανοικτή προπόνηση) για κορίτσια όλων των ηλικιών που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο ποδόσφαιρο. Κατά τη διάρκεια του διημέρου θα πραγματοποιηθούν προπονήσεις από τις 18.00 έως τις 20.00 μ.μ. στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο. Ζήσε την εμπειρία και μπορεί εσυ να φορέσεις την ΚΡΗΤΗ στη φανέλα με την ομάδα μας! Πληροφορίες στα παρακάτω τηλέφωνα:6947439001,6977740924,6937026110".
Δείτε στο παρακάτω video το σποτάκι των κοριτσιών του ΟΦΗ...