Με τρείς απόντες συνέχισε την Τετάρτη (17/8) την προετοιμασία του ο ΟΦΗ.
Ο Μίκιτς, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στους προσαγωγούς, έκανε θεραπεία και γυμναστήριο, ο Κοιλιάρας το ίδιο, για ένα χτύπημα που έχει στον εσω πλάγιο.
Ο Κέβιν Χίσι, ο οποίος τραυματίστηκε στο φιλικό με τον Κισσαμικό (διάστρεμμα), έτρεξε μόνος του και έδειξε ότι σε 1-2 μέρες θα επιστρέψει στο κανονικό πρόγραμμα.
Ο Πορτογάλος Μασάδο προπονήθηκε ξανά σε φούλ ρυθμούς, έπαιξε και στο προπονητικό δίτερμα και έδειξε ότι έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό στο γόνατο που τον ταλαιπώρησε τις τελευταίες ημέρες.
Το πρόγραμμα της Πέμπτης (18/8) περιλαμβάνει διπλή προπόνηση (πρωί και απόγευμα).
Ο 29χρονος Ιβοριανός επιθετικός Βουό θα προπονηθεί την Πέμπτη το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Φιλική ήττα με 5-4 γνώρισε η Κ-19 του ΟΦΗ απο τον Αλμυρό, σε φιλικό παιχνίδι που έγινε την Τετάρτη (17/8) στο γήπεδο του Αλμυρού.
Τα «πιτσιρίκια» του ΟΦΗ στάθηκαν αρκετά καλά απέναντι στην έμπειρη ομάδα του Αλμυρού, η οποία αγωνίζεται στην Α1 ΕΠΣΗ.
Τα γκολ για την Κ19 του ΟΦΗ πέτυχαν οι: Koκολογιάννης, Νηστικάκης, Καλαιτζάκης και Ψαρράς.
Ο προπονητής της Κ-19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, ανέφερε για το παιχνίδι ότι «όλα τα φιλικά είναι χρήσιμα για μας. Ακόμα αξιολογούμε τα παιδιά, καθώς έχουμε και κάποιους υπο δοκιμήν ποδοσφαιριστές. Εχουμε ακόμη πολύ δρόμο, αλλά μπορώ να πω ότι είμαστε ευχαριστημένοι απο τη δουλειά που γίνεται».
Το φιλικό παρακολούθησε και ο τεχνικός διευθυντής Σταύρος Λαμπράκης, μαζί με τον Μηνά Πίτσο και τον Λευτέρη Πουπάκη.
Η φωτογραφία, που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr είναι απο το φιλικό της Κ-19 του ΟΦΗ με τον Αλμυρό.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η μαγική Ελούντα στην Κρήτη, αποτελεί κάθε καλοκαίρι προορισμό διασημοτήτων του Παγκοσμίου ποδοσφαίρου.
Ετσι και φέτος, μετά τον σπουδαίο Κλόντ Μακελελέ, ένα ακόμη μεγάλο όνομα, ο Νταβίντ Τρεζεγκέ, κάνει τις διακοπές του στο φημισμένο θέρετρο της ανατολικής Κρήτης.
Ο 38χρονος σήμερα Τρεζεγκέ, μπορεί να έχει μερικά κιλά παραπάνω απο τον παίκτη που είχαμε συνεχίσει να σκοράρει ανελλιπώς στα γήπεδα, αλλά την λάμψη του, δεν την έχει χάσει.
Παγκόσμιος πρωταθλητής με την Εθνική ομάδα της Γαλλίας, ο άλλοτε σπουδαίος επιθετικός της Γιουβέντους, της Μονακό και της Ρίβερ Πλέιτ, απολαμβάνει με την οικογένεια του, τα ζεστά νερά της Ελούντας.
Οπως και ο Μακελελέ, έτσι και ο Τρεζεγκέ, είναι φιλοξενούμενος του Νίκου Ανδριαδάκη στο εξαιρετικό ξενοδοχείο της οικογένειας Ανδριαδάκη στην Ελούντα (ROYAL ΜΑRΜΙΝ ΒΑΥ).
Ο Νίκος Ανδριαδάκης, που είναι μέλος των δημοσίων σχέσεων του ΟΦΗ, ακούει απο αυτές τις μεγάλες διασημότητες, τις σπουδαίες εμπειρίες που έχουν πάνω στο ποδόσφαιρο, αλλά ο ίδιος μοιράζεται μαζί τους και το πάθος που έχει για τον ΟΦΗ, καθώς τους ενημερώνει για την μεγάλη ομάδα της Κρήτης και την προσπάθεια που κάνει σήμερα, για να «επιστρέψει» στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Μάλιστα τους προσκαλεί, με την πρώτη ευκαιρία να βρεθούν στο Γεντί Κουλέ και να παρακολουθήσουν κάποιο παιχνίδι του ΟΦΗ, εφ' όσον βέβαια τους το επιτρέψει κάποια στιγμή το αυστηρό πρόγραμμα που έχουν.
Ο Νίκος πάντως, κάνει την προσπάθεια του! Οι μεγάλοι του ποδοφαίρου του λένε για Μουντιάλ και εκείνος τους μιλάει για το πάθος του, τον ΟΦΗ!
Στις παρακάτω φωτογραφίες, ο Νίκος Ανδριαδάκης με τον σπουδαίο Νταβίντ Τρεζεγκέ, απο την παρουσία του τελευταίου στην Ελούντα.
Διαβάστε ακόμη: O Mακελελέ, ο Νιόπλιας και η φανέλα το 1996

