Το Ηράκλειο μετά την αποχώρηση της Κηφισιάς απο την Α1 μπάσκετ, κέρδισε την άνοδο στην Α2 μπάσκετ, αλλά φαίνεται ότι δε αρκείται σε αυτό. Οι άνθρωποι της κρητικής ομάδας, θέλουν να κάνουν την «υπέρβαση» και να ανέβουν στην Α1!
Η ειδική επιτροπή της ΕΟΚ έστειλε πρόσκληση σε έξι ομάδες για συμμετοχή στην Α1 κατηγορία, μεταξύ των οποίων και το Ηράκλειο.
Οπως αναφερει η ανακοίνωση που εξέδωσε:
«Η επιτροπή ειδικής αδειοδότησης για τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Α1 κατηγορίας, αποτελούμενη από τους Παναγιώτη Τσαγκρώνη (πρόεδρος), Μιχάλη Μελή (αντιπρόεδρος), Δημήτρη Μπασούρη, Γιάννη Αλεξόπουλο και Γιάννη Ψαρράκη, συνεδρίασε σήμερα (17/8) και αποφάσισε την έναρξη της διαδικασίας για τα σωματεία και τις ΚΑΕ που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να καλύψουν την κενή θέση που υπάρχει στην Α1 μετά την αποχώρηση της ΑΕΝΚ.
Επιστολές στάλθηκαν στην Δόξα Λευκάδας, τον Ηρακλή, τον Πανιώνιο, το Ηράκλειο, τον Αρκαδικό και την Καβάλα, προκειμένου μέχρι τις 26/8 να προσκομίσουν όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που απαιτούνται για τη δυνατόητα σύστασης ΚΑΕ ή, σε περίπτωση που αυτή υπάρχει για την πλήρωση των κριτηρίων που προβλέπονται από τον σχετικό κανονισμό. Κατόπιν της προσκόμισης των απαιτούμενων στοιχείων, θα ακολουθηθούν οι επόμενες προβλεπόμενες ενέργειες».
Τα κριτήρια που θέτει ο ΕΣΑΚΕ για την ομάδα που θα πάρει το "εισιτήριο" για την μεγάλη κατηγορία, είναι το γηπεδικό (το Ηράκλειο διαθέτει τα Δυο Αοράκια), αλλά και το οικονομικό, ώστε να δρομολογηθούν οι διαδικασίες για τη δημιουργία ΚΑΕ.
Οι φάκελοι των ομάδων πρέπει να κατατεθούν μέχρι τις 26 Αυγούστου.
Με σκορ 5-1 επικράτησε η ομάδα του Κισσαμικού, επί της Κ20 του Πλατανιά, σε φιλική αναμέτρηση που έγινε το απόγευμα της Τετάρτης στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου.
Από δύο γκολ σημείωσαν οι Μάντζης (με πέναλτι και τα δύο) και Βλάχος και ένα ο Σταθάκης. Για την ομάδα Κ20 του Πλατανιά σκόραρε ο Παπανικολάου.
Η σύνθεση του Κισσαμικού: Γκέκας, Τσερκέζος, Παντελάκης (70’ Φυντικάκης), Σταθάκης, Τσοντάκης (46’ Κουρέλλας), Ενγκουέμ, Πέεφ (46’ Αντωνιάδης), Τιάγκο Σίλβα, Κίκε (46’ Θέος), Βλάχος, Μάντζης.
*Το απόγευμα της Πέμπτης (18/08) θα συνεχιστεί η προετοιμασία του Κισσαμικού, ενώ την Παρασκευή (19/08) θα πραγματοποιηθεί διπλή προπόνηση. Το Σάββατο (20/08) και ώρα 18:00, στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου, θα διεξαχθεί το επόμενο τεστ προετοιμασίας με αντίπαλο τον Ηρόδοτο. Λόγω της διεξαγωγής του φιλικού οι δοκιμές για την Κ19 θα πραγματοποιηθούν μόνο την Κυριακή (21/08, 17:30).
Σκληρό καρύδι αποδείχθηκε για τον Εργοτέλη, το ΙΝΚΑ Χανίων, καθώς η ομάδα του Γιάννη Χατζηνικολάου στο πρώτο της φιλικό τεστ κέρδισε με 1-0 με γκολ του Χρηστάκη στο 81'. ΟΙ Χανιώτες που θα είναι αντίπαλος του Εργοτέλη στην Γ' Εθνική, αποδείχθηκαν ανταγωνιστικοί, σε ένα φιλικό που και οι δυο ομάδες πάντως έδειξαν ότι θέλουν ακόμη πολυ δουλειά. Η αναμέτρησ φιλοξενήθηκε στο Παγκρήτιο στάδιο, το οποιο θα χρησιμοποιεί φέτος σαν έδρα, ο Εργοτέλης.
Εργοτέλης (Α΄ημίχρονο): Στεφανάκος, Μπερουασβίλι, Τσουμάγκας, Δημήτρης, Τζανής, Μισέλ, Ρουσάκης, Λεάλ, Καλέ, Λυδάκης, Κατσικοκέρης (36' Καϊμακαμούδης).
Εργοτέλης (Β' ημίχρονο): Βασιλειάδης, Πολυχρονάκης, Γενιτσαρίδης, Καντούτσης, Σηφάκης, Βογιατζής, Σπυράκης (70' Τσακάνι), Χρηστάκης, Γαρεφαλάκης, Κοιλιάρας, Καϊμακαμούδης (61' Μανουσάκης).
ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ (Α' ημίχρονο): Γεωργίου, Σταθενάκης, Σφακιωτάκης, Παληγεώργος, Κιτράκης, Στράγκοβιτς, Ντεντάκης, Γκουρτσίδης, Ταταράκης, Βιστάκης, Δρακάκης.
ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ (Β' ημίχρονο): Βλαχάκης, Γαλανίδης, Ασκιτίδης, Παληγεώργος, Σαμπά, Σντράγκοβιτς, Γιακουμάκης, Περδικάκης, Τσικουδάκης, Τσίτας, Παπαθανασάκος.