Ένα ακόμη τεστ προπονητικού χαρακτήρα χρήσιμο για συμπεράσματα, έδωσε η Κ-19 του ΟΦΗ, η οποία γνώρισε την ήττα με 2-1 από την Φαιστό (ομάδα Α1 ΕΠΣΗ) σε φιλικό παιχνίδι που έγινε την Κυριακή στις Δαφνές.
Το γκολ του ΟΦΗ πέτυχε ο Νηστικάκης.
Ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ είχε την ευκαιρία να δεί τους νεαρούς παίκτες του ΟΦΗ απέναντι σε ένα σκληρό αντίπαλο και να βγάλει τα συμπεράσματα του.
Πρώτο επίσημο παιχνίδι για την Κ19 του ΟΦΗ θα είναι στις 5 Οκτωβρίου με τον Κεραυνό για το Κύπελλο ΕΠΣΗ.
Ημέρα ξεκούρασης η σημερινή (20/9) για τον ΟΦΗ, καθώς ο Νίκος Νιόπλιας έχει δώσει ρεπό στους παίκτες του. Οι παίκτες του ΟΦΗ επιστρέφουν στις προπονήσεις την Τετάρτη (21/9), όπου το πρόγραμμα περιλαμβάνει διπλή προπόνηση (πρωί και απόγευμα) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Συναγερμός επικρατεί στο Ατσαλένιο για το Ηρακλειώτικο ντέρμπι απο τα παλιά ΠΟΑ-Εργοτέλης για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Με ανακοίνωση της η διοίκηση του ΠΟΑ, αναφέρει ότι τα εισιτήρια του αγώνα θα είναι 10 ευρώ για τους άνδρες και 5 ευρώ για τις γυναίκες, ενώ θα φιλοξενήσει και τους φιλάθλους του Εργοτέλη, με την ευχή να γίνει ένα παιχνίδι «αντάξιο της ιστορίας των δυο ομάδων».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΟΑ:
«Σχετικά με την προσεχή Κυριακάτικη αναμέτρηση με αντίπαλο τον Εργοτελη, ενημερώνουμε πως οι τιμές των εισιτηρίων έχουν οριστεί στα 10€ για τους άνδρες και 5€ για τις γυναίκες.
Καλωσορίζουμε το σωματείο του Εργοτέλη στο Ατσαλένιο και ενημερώνουμε τους φιλάθλους του, ότι θα φιλοξενηθούν στο δυτικό τμήμα της κερκίδας δίπλα στο κυλικείο.
Ευχόμαστε να γίνει ένα καλό παιχνίδι, αντάξιο της ιστορίας των δύο ομάδων και να νικήσει το ποδόσφαιρο!
Καλούμε τον κόσμο του Ατσαλένιου αλλά και το φίλαθλο κοινό του Ηρακλείου να συμπαρασταθεί στην ομάδα μας και να την βοηθήσει να συνεχίσει το ήδη εντυπωσιακό ξεκίνημα της στο νέο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής.
Με τιμή
Το Δ.Σ. του ΠΟΑ»