Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ πήρε την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος, κάνοντας σοβαρή εμφάνιση στη Νέα Σμύρνη, όπου κέρδισε τον Αχαρναικό με 2-0 (Διαβάστε εδώ σεχτικά με το παιχνίδι) και πλέον περιμένει τις εξελίξεις στην Football league ώστε να δεί πότε θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα.
Η διοργανώτρια αρχή στην συνεδρίαση της (20/9), αποφάσισε την επ' αόριστον αναβολή της πρεμιέρας, μέχρι να επιλυθούν ζητήματα που αφορούν στην τοποθέτηση καμερών κλειστού κυκλώματος στα γήπεδα της Β’ Εθνικής, στο τηλεοπτικό συμβόλαιο και στη χορηγία στη φανέλα.
Η σέντρα του πρωταθλήματος που είχε οριστεί για τις 25/9, μετατίθεται -λοιπόν-για τον Οκτώβριο.
«Περάσαμε δίκαια στην επόμενη φάση. Είμαστε ένα κλίκ πάνω από τον αντίπαλο» δήλωσε ο Νίκος Νιόπλιας για τη νίκη του ΟΦΗ στη Νέα Σμύρνη (Διαβάστε εδώ σχετικά).
«Πέρασε δίκαια ο ΟΦΗ. Είναι φαβορί για την άνοδο» το σχόλιο του προπονητή του Αχαρναικού Δημήτρη Αρναούτη. (Διαβάστε εδώ σχετικά)
Για μια νίκη –ψυχολογίας που θα φέρει αυτοπεποίθηση στην κρητική ομάδα, λίγο πριν μπεί στις υποχρεώσεις της για το πρωτάθλημα, κάνουν λόγο στην κρητική ομάδα. (Δείτε εδώ τα στιγμιότυπα του αγώνα).
Η αυτοπεποίθηση και η καλή ψυχολογία είναι απαραίτητα στοιχεία ειδικά αυτήν την εποχή, όπου βρισκόμαστε στο ξεκίνημα της χρονιάς.
Ο ΟΦΗ πέρα απο την πρόκριση, είχε και άλλα οφέλη, όπως η εμφάνιση κάποιων παικτών, οι οποίοι ξεχώρισαν στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης.
Κοντά στον σταθερά καλό Βουό, ο Χαντί με τις ασίστ του στα δυο γκολ του ΟΦΗ, επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις και έδειξε πόσο μπορεί να βοηθήσει τον ΟΦΗ (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του).
Πολύ καλοί ήταν ακόμη ο 23χρονος Γκανέζος Αντουκόρ σε ρόλο αμυντικού μέσου, ο Ράντι που μπήκε ως αλλαγή και σκόραρε, οι Βαλλιάνος-Κοιλιάρας, οι οποίοι συνέθεσαν μια πολύ δυνατή αριστερή πλευρά, για τον ΟΦΗ.
Συνολικά, η εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι ήταν σοβαρή, πειθαρχημένη και σκόρπισε προσδοκίες, για την φετινή χρονιά.
Θετικό στοιχείο ακόμη για τον ΟΦΗ αποτελεί το γεγονός,ότι αναμένονται επιστροφές αυτήν την εβδομάδα από τους αρκετούς απόντες του ΟΦΗ με τους Μπουρσέλη, Κομεσίδη, Χίζι να ανεβάζουν στροφές και να τίθενται σιγά-σιγά και αυτοί στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, αυξάνοντας τις επιλογές, ενόψει των επισημων αγώνβων που έρχονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σοβαρός, πειθαρχημένος, επιθετικός ο ΟΦΗ
O Ολυμπιακός ανοίγει τον …χορό των αφίξεων των ομάδων που θα πάρουν μέρος στο «1st International Basketball Tournamenet Crete» όπου συμμετέχουν ακόμα ο Ερυθρός Αστέρας η Αναντολού Εφές και η Χαποέλ Ιερουσαλήμ και θα διεξαχθεί από 23-25 Σεπτεμβρίου στο κλειστό ΄΄Δύο Αοράκια΄΄ του Ηρακλείου Κρήτης. Οι ‘’ερυθρόλευκοι΄΄ έφτασαν στο Ηράκλειο σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης.
Στην αποστολή sσυμμετέχουν όλοι οι παίκτες, εκτός από τον νεαρό Βασίλη Μουράτο ο οποίος θα παραμείνει στην Αθήνα αφού έχει αποφασιστεί να παραχωρηθεί ως δανεικός και μάλιστα για το λόγο αυτό γίνονται συζητήσεις για να βρεθεί η ομάδα που θα βάλει στο ρόστερ της τον 19άχρονο γκαρντ.
Να επισημάνουμε ότι οι Σπανούλης και Πρίντεζης βρίσκονται στη Βαρκελώνη και «κάνουν» τους ηθοποιούς για τις ανάγκες δυο διαφημιστικών της Ευρωλίγκας και θα τεθούν στη διάθεση του Γιάννη Σφαιρόπουλου από την Τετάρτη το πρωί.
Ο Ολυμπιακός μέχρι τώρα έχει δώσει τέσσερα φιλικά παιχνίδια και τα έχει κερδίσει όλα. Συγκεκριμένα έχει παίξει κι έχει νικήσει κατά σειρά τον Απόλλωνα Πάτρας με 84-49, το Λαύριο με 90-58 τον Άρη με 95-74 και την Τουρκική Καρσίγιακα με 86-67.
Μιλουτίνοφ : Στο Ηράκλειο θα δούμε τον βαθμό ετοιμότητας μας….
Ο Νίκολα Μιλουτίνοφ μίλησε στο Olympiacos bc.gr για τα φιλικά που έρχονται στο Ηράκλειο, για την έως τώρα προετοιμασία της ομάδας αλλά και για τη δική του παρουσία.
«Το πρόγραμμα των φιλικών έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να ανεβαίνει η δυναμική του αντιπάλου παιχνίδι με το παιχνίδι. Στο Ηράκλειο θα δώσουμε τα πιο δυνατά φιλικά μας έως τώρα και θα είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε το βαθμό ετοιμότητας της ομάδας», σχολίασε ο Σέρβος σέντερ και συμπλήρωσε: «Ένα παιχνίδι Ολυμπιακός – Ερυθρός Αστέρας είναι πάντα σπουδαίο και ξεχωριστό είτε πρόκειται για επίσημο, είτε για φιλικό παιχνίδι. Είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος θα το απολαύσει, αλλά για μας στο γήπεδο θα είναι διαφορετικά. Πρέπει να διορθώσουμε τα λάθη που έχουμε κάνει ως τώρα και να δείξουμε ότι θα γινόμαστε καλύτεροι. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας και με δεδομένο ότι όλες οι ομάδες προετοιμάζονται για το… άγνωστο, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα».
Όσο για την έως τώρα πορεία της προετοιμασίας: «Οι αλλαγές στο ρόστερ της ομάδας ήταν ελάχιστες και ουσιαστικά είναι σαν να έχουμε συνεχίσει από κει που τελειώσαμε.
Το τι θέλει ο κόουτς το γνωρίζουμε καλά και είναι πιο εύκολο να βρούμε ρυθμό.
Είναι επίσης σημαντικό ότι στην προετοιμασία δουλεύουμε όλοι μαζί από την πρώτη μέρα».
Ο Μιλουτίνοφ μίλησε και για τη δική του απόδοση στα φιλικά της ομάδας: «Ισχύει αυτό που είπα και πριν. Πλέον δεν είμαι καινούργιος στην ομάδα. Μου είναι πιο εύκολο να παίξω με αυτά τα παιδιά. Εγώ θέλω να είμαι υγιής και όλα τα παιδιά να έχουν υγεία. Αυτό μας έλειψε πέρσι. Αν έχουμε την υγεία μας μπορούμε να πετύχουμε όλους τους στόχους μας».
Οι παίκτες του Γιάννη Σφαιρόπουλου θα μείνουν στο Ηράκλειο έως τις 26 Σεπτεμβρίου.
"Το Ηράκλειο πρέπει να είναι περήφανο που δυο ομάδες του βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Να κερδίσει ο καλύτερος" αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, για το ντέρμπι της Κυριακής με τον ΠΟΑ στο Ατσαλένιο για την 3η αγωνιστική του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:
"Το ΔΣ του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ χαιρετίζει την ανακοίνωση της διοίκησης του φίλου και συμπολίτη ΠΟΑ σχετικά με τον αγώνα της Κυριακής.
Το Ηράκλειο πρέπει να είναι περήφανο που δυο ομάδες του βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Είμαστε σίγουροι ότι μια απ' αυτές θα στεφθεί στο τέλος πρωταθλήτρια.
Ευχόμαστε να γίνει ένας ωραίος αγώνας, αντάξιος της ιστορίας των δύο συλλόγων και να κερδίσει ο καλύτερος.
Καλούμε τους φιλάθλους του Εργοτέλη να δώσουν «βροντερό» παρόν, με κόσμιο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους φίλους και συμπολίτες μας όπως πάντα, ωθώντας την ομάδα μας σε μια ακόμα νίκη στην πορεία προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Διαβάστε εδώ και την ανακοίνωση του ΠΟΑ για το παιχνίδι.
Τα εισιτήρια διαρκείας
Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι παρατείνεται η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας της ποδοσφαιρικής ομάδας έως και το Σάββατο 1 Οκτωβρίου.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραλάβουν τις κάρτες τους από τη γραμματεία του Συλλόγου στο Μαρτινέγκο, καθημερινά Δευτέρα-Σάββατο 09:00-22:00 (Νικολάου Πλαστήρα 1, τηλέφωνο 2810-222246).
ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΘΥΡΕΣ
1. YELLOW-BLACK: 50€, ΘΥΡΑ 20
2. SILVER: 100€, ΘΥΡΑ 1
3. GOLD: 200€, ΘΥΡΑ 1 (ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ)
Η είσοδος για παιδιά έως 12 ετών θα είναι δωρεάν, εφόσον συνοδεύονται από ενήλικα.
Οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας θα απολαμβάνουν μια σειρά προνομίων, όπως εκπτώσεις σε επιλεγμένα καταστήματα κι επιχειρήσεις, συμμετοχή σε ειδικές εκδηλώσεις της ομάδας, προτεραιότητα σε αγορά εισιτηρίων για εκτός έδρας αγώνες εντός Κρήτης κλπ.
Στο νέο ξεκίνημα του ΕΡΓΟΤΕΛΗ, καλούμε όλους τους Εργοτελίτες και τις Εργοτελίτισσες, καθώς και το φίλαθλο κοινό του Ηρακλείου γενικότερα, να δείξουν για ακόμη μια φορά την αγάπη τους για το Σύλλογο, στηρίζοντας έμπρακτα αυτήν την προσπάθεια.
*Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ με ανακοίνωση του, ευχαριστεί θερμά τον Εργοτελίτη επιχειρηματία Γιώργο Ταμιωλάκη για τη χορηγία ιματισμού στην ποδοσφαιρική ομάδα του Συλλόγου.