Ο ΟΦΗ ξεπέρασε και το σκόπελο της αδειοδότησης, καθώς αργά το βράδυ της Παρασκευής (3/8) το Πρωτοβάθμιο όργανο αδειοδότησης χορήγησε στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 άδεια συμμετοχής στην Σούπερ Λίγκ, καθώς έκρινε ότι πληροί τις οικονομικές και αθλητικές προυποθέσεις, που προβλέπονται. "Η απόφαση αυτή, αλλά και οι θετικές αποφάσεις που είχε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στις δυο φάσεις επιτήρησης που προηγήθηκαν, είναι μια δικαίωση, των ανθρώπων που ανέλαβαν μια ομάδα με πολλά προβλήματα, στην αρχή της σεζόν και με σκληρή δουλειά έχουν καταφέρει να την βάλουν στο σωστό δρόμο. Το έργο μας παραμένει δύσκολο, χρειάζεται να προχωρήσουμε ενωμένοι, αλλά είμαστε εδώ για να δώσουμε τη μάχη μας ώστε ο ΟΦΗ να ζήσει καλύτερες μέρες" αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει: Σημαντική επιτυχία αποτελεί για τον ΟΦΗ το γεγονός, ότι το πρωτοβάθμιο όργανο αδειοδότησης της ΕΠΟ, χορήγησε άδεια συμμετοχής στην ομάδα μας, προκειμένου να αγωνιστεί…