Του Γιώργου Κορτσιδάκη Το πανέμορφο, καταπράσινο και ορεινό Καρπενήσι, επέλεξε και φέτος ο ΟΦΗ, για την καλοκαιρινή του προετοιμασία. Με αφορμή την παρουσία μου εκεί για αρκετές ημέρες, καταθέτω μερικές καλοπροαίρετες επισημάνσεις: Θα πρέπει συνολικά, οι ξενοδόχοι του Καρπενησίου, να προσέξουν λίγο περισσότερο, τον αθλητικό κέντρο της περιοχής, που είναι ο «μαγνήτης» όλου του αθλητικού κόσμου, που ανεβαίνει στο βουνό, το καλοκαίρι. Και είναι πραγματικά πολύς, αυτός ο αθλητικός κόσμoς. Ομάδες ποδοσφαίρου, μπάσκετ βόλει και κλασσικού αθλητισμού, επισκέπτονται την περιοχή. Οι ξενοδόχοι βάζουν χρήματα στην τσέπη, αλλά θα πρέπει σε συνεννόηση με τις αρχές της περιοχής, να δούν πως μπορούν να βελτιώσουν και την αθλητική εγκατάσταση , η οποία έχει αφεθεί στην…τύχη της και είναι πραγματικά κρίμα! Είναι απέραντος, ο φυσικός πλούτος και η ομορφιά της ευρύτερης περιοχής. Το αθλητικό κέντρο, θα έπρεπε να είναι κόσμημα, για αυτά που προσφέρει και τα κέρδη που αφήνει, στο Καρπενήσι. Και δεν είναι. Εχει…