Παρακολουθείστε όλο τον ημιτελικό Κυπέλλου Ελλάδος, του ΟΦΗ, με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο Τ9 στους Κωστακιούς Αρτας.
Στην παρθενική του παρουσία, σε Final 4, o ΟΦΗ ηττήθηκε με 1-3 (17-25, 18-25, 25-22, 14-25), κάνοντας αξιοπρεπή παρουσία, απέναντι στην ομάδα που τελικά κατέκτησε το Κύπελλο.
Δείτε όλο το παιχνίδι, που μεταδόθηκε απο την κρατική τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Μάρκο Μπάκιτς, έβαλε τα γάντια, για να κάνει τον τερματοφύλακα, στις τελευταίες κρίσιμες στιγμές της ρεβάνς με τον Αστέρα, μετά την αποβολή του Χριστογεώργου και χωρίς δυνατότητα απο τον πάγκο του ΟΦΗ, να γίνει αλλαγή τερματοφύλακα.
Ο Μαυροβούνιος μέσος του ΟΦΗ, στο 98' του αγώνα και με τον ΟΦΗ να κρατάει με το 1-1 το σκορ πρόκρισης στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, πήρε την απόφαση, να καθίσει εκείνος κάτω απο τα γκολπόστ, σε μια κρίσιμη στιγμή, με τον Αστέρα να έχει κερδίσει φάουλ σε πλεονεκτική θέση και να απειλεί με απευθείας εκτέλεση φάουλ.
Ο αριστεροπόδαρος Αλβαρες του Αστέρα, εκτέλεσε, αλλά ο Μπάκιτς, δεν...μάσησε και έδιωξε την μπάλα, επέμβαση με την οποία έγινε, το πρόσωπο του αγώνα, σε ένα παιχνίδι που έμοιαζε με απόλυτο θρίλερ.
Ο ΟΦΗ, κράτησε το 1-1 και σε συνδιασμό με το 0-1 του πρώτου αγώνα στην Τρίπολη, πήρε την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Οπως έλεγε στο περιβάλλον του, ο προπονητής του ΟΦΗ, Μίλαν Ράστραβατς, ο Μπάκιτς, έπαιζε μπάσκετ όταν ήταν μικρός και μάλιστα ήταν πολύ καλός, οπότε είχε τη δυνατότητα της επαφής της μπάλας, με τα χέρια!
Για το λόγο αυτό, ο Μπάκιτς, βγήκε μπροστά και έπαιξε το ρόλο του τερματοφύλακα, χωρίς να φοβηθεί, στην κρίσιμη στιγμή.
Η καρδιά των φιλάθλων του ΟΦΗ, πήγε πάντως στην...κούλουρη και πανηγύρισε έξαλλα την απόκρουση του Μπάκιτς, ενώ και ο ίδιος φορώντας τα γάντια στα χέρια, ανέβηκε στα κάγκελα, όπου έβγαλε όλη του την ένταση, πανηγυρίζοντας με τον κόσμο του ΟΦΗ, την πανηγυρική πρόκριση, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, μετά απο 35 χρόνια.
"Στον ΟΦΗ, έχω παίξει 6αρι, 8αρι, 10αρι, είπα να παίξω και τερματοφύλακας!" δήλωσε ο Μπάκιτς, μετά το τέλος του αγώνα θρίλερ στο Γεντί Κουλέ.
Αυτή η επέμβαση του, πάντως, θα μείνει στην ιστορία και αν ο ΟΦΗ πάρει το Κύπελλο, όλοι θα την μνημονεύουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στο Ηράκλειο και στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα φιλοξενηθεί 9-11 Μαίου, το Final 4 του Πανελληνίου πρωταθλήματος Νεανίδων (Κ20), στο οποίο έχουν προκριθεί και τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Η Ελληνική Ομοσπονδία Βόλει (ΕΟΠΕ), έκανε αποδεκτό το αίτημα του ΟΦΗ, προκειμένου να φιλοξενήσει την διοργάνωση στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, αναλαμβάνοντας τα έξοδα διαμονής, διατροφής και μετακίνησης των ομάδων, σε μια συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Κρήτης.
Είναι η πρώτη φορά, που τα κορίτσια του ΟΦΗ, φτάνουν στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος και με την ανάληψη αυτής της διοργάνωσης, θα έχουν την ευκαιρία να γράψουν ιστορία.
Στις 4 καλύτερες ομάδες, εκτός απο τον ΟΦΗ, έχουν προκριθεί ο πρωταθλητής Ελλάδος Ολυμπιακός και δυο ομάδες της Θεσσαλονίκης, η Ελπίδα Αμπελοκήπων και η Ακαδημία ΔΕΚΑ.
Ο Οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαριστεί την ΕΟΠΕ, για την ανάθεση της διογάνωσης στον ΟΦΗ για πρώτη φορά, την Περιφέρεια Κρήτης, για την υποστήριξη και εκφράζει την βεβαιότητα του, ότι θα γίνει μια γιορτή του βόλεϊ, την οποία θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει όλη η Ελλάδα.