karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Περίπου 700 φίλαθλοι του Αστέρα Τρίπολης, θα βρίσκονται την Τετάρτη (2/4, 5μμ) στο Ηράκλειο, για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ.

Οι φίλαθλοι του Αστέρα, έρχονται στο Γεντί Κουλέ, για να ενισχύσουν και αυτοί την ομάδα τους, στην προσπάθεια που θα κάνει για την πρόκριση, στον τελικό του Κυπέλλου.

Ο ΟΦΗ έχει στόχο την πρόκριση στον τελικό, μετά απο 35 χρόνια (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2), ενώ ο Αστέρας Τρίπολης, μετράει το χαμένο τελικό, με τον Ολυμπιακό το 2013, όταν τους έκλεψαν μέσα απο τα χέρια το Κύπελλο, με το χέρι του Μανιάτη, που δεν δόθηκε πέναλτι και κόκκινη κάρτα.

Οι φίλαθλοι του Αστέρα ναύλωσαν πούλμαν και θα ταξιδέψουν με το πλοίο, για το Ηράκλειο.

Οι φίλαθλοι του Αστέρα, θα φιλοξενηθούν στην θύρα 6 του γηπέδου του ΟΦΗ.

Για το σκοπό αυτό, οι αθλητές του συλλόγου, που έμπαιναν στην θύρα 6, θα μετακομίσουν στην θύρα 8.

Η φιλοξενία των φιλάθλων του Αστέρα, είναι μια συμφωνία με την διοίκηση του ΟΦΗ, καθώς όπως στο πρώτο παιχνίδι βρέθηκαν 2 χιλιάδες φίλαθλοι του ΟΦΗ στην Τρίπολη, έτσι και στη ρεβάνς, θα βρεθούν στιςε εξέδρες του Γεντί Κουλέ, φίλαθλοι του Αστέρα.

Αυτή η εικόνα ποδοσφαιρικού πολιτισμού, που αναδείχθηκε στην Τρίπολη, με την παρουσία φιλάθλων και των δυο ομάδων στις εξέδρες, το ίδιο πρέπει να συμβεί και στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Προσκυνώ τη χάρη σου, λαέ μου!

Τη νύχτα μέρα, έκαναν την παραμονή του αγώνα με τον Αστέρα, πάνω απο 1000 φίλαθλοι του ΟΦΗ, στην επίσκεψη που έκαναν στο ξενοδοχείο της ομάδας, στην περιοχή της Αμμουδάρας.

Με συνθήματα και καπνογόνα, ζήτησαν απο τους παίκτες του ΟΦΗ,  την πρόκριση στον τελικό και να φέρουν το Κύπελλο, στην Κρήτη!

Είχε προηγηθεί μηχανοκίνητη πορεία, στο κέντρο του Ηρακλείου, με εκατοντάδες μηχανάκια στο κέντρο της πόλης, η οποία ζεί στον παλμό του ημιτελικού Κυπέλλου, που θα γίνει την Τετάρτη (2/4, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Στον φίλαθλο κόσμο του ΟΦΗ, επικρατεί...φρενίτιδα για το παιχνίδι και την προοπτική πρόκρισης της ομάδας, ξανά σε τελικό Κυπέλλου, μετά απο 35 χρόνια!

Οι παίκτες του ΟΦΗ, πήραν ένα γερό μπουστάρισμα απο την "επίσκεψη" των φιλάθλων και την Τετάρτη (2/4) θα αγωνιστούν στη ρεβάνς του 0-1 του πρώτου αγώνα στην Τρίπολη, μέσα σε ένα κατάμεστο γήπεδο, έτοιμο να σπρώξει την ομάδα στην  πρόκριση, μετά απο 35 χρόνια, ξανά σε ένα τελικό Κυπέλλου Ελλάδος.

Δείτε παρακάτω το VIDEO.

"Το προβάδισμα το έχουμε, αλλά τίποτα δεν χαρίζεται! Θέλει ψυχή, πάθος και συγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό" τονίζει ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Νίκος Τσαμπουράκης, για τη ρεβάνς του ΟΦΗ, με τον Αστέρα Τρίπολης, που θα γίνει την Τετάρτη (2/4, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Ο κόσμος του ΟΦΗ, αλλά και όλη η οικογένεια του συλλόγου, ζεί και αναπνέει για την σπουδαία αναμέτρηση και την μεγάλη πρόκληση της συμμετοχής στον τελικό του Κυπέλλου, ξανά μετά απο 30 χρόνια (τελαυτεία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).

Ο ΟΦΗ, έχει το προβάδισμα, απο το 0-1 του πρώτου αγώνα, στο Γεντί Κουλέ, αλλά όπως επισημαίνει ο Νίκος Τσαμπουράκης  «το προβάδισμα το έχουμε, αλλά τίποτα δεν χαρίζεται! Θέλει ψυχή, πάθος και συγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό. Οι παίκτες μας αγωνίζονται για τη φανέλα και αυτή η φανέλα πρέπει να ιδρώσει για να φτάσουμε στον τελικό!»

 

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi