Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια μεταγραφή με ...προεκτάσεις, έγινε τα τελοευταία 24ωρα στην Γ' Εθνική.
Ο Ερμής Ζωνιανών που οδηγεί την κούρσα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, έχοντας κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα (5Χ5), αφήνοντας πίσω Εργοτέλη και Ιωνικό, που είναι τα φαβορί, απέκτησε τον έμπειρο κεντρικό αμυντικό Δημήτρη Ραπτάκη.
Η θητεία του τελευταίου στον Κισσαμικό (Fotball league) ήταν σύντομη, καθώς ζήτησε να αποχωρήσει για οικογενειακούς λόγους, όπως ανακοινώθηκε.
Ο Ραπτάκης, αμέσως «τα βρήκε» με την διοίκηση του Ερμή και έτσι, θα βοηθήσει άμεσα την ομάδα του Ρεθύμνου, στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Ο Ερμής Ζωνιανών με την μεταγραφή του Ραπτάκη, δείχνει την επιθυμία του να «κυνηγήσει» τον όνειρο του, στην φετινή χρονιά.
Γιατί, αν η διοίκηση της ομάδας, είχε αρκεστεί στη σωτηρία (πέφτει μόνο ένας στον 4ο όμιλο) δεν είχε (σοβαρό) λόγο να κάνει μια τέτοια κίνηση και μάλιστα "ηχηρή".
Ο Ραπτάκης έχει μεγάλη εμπειρία, πέρσι έκανε πρωταθλητισμό με τον ΟΦΗ και πανηγύρισε και αυτός την άνοδο, ενώ έχει παραστάσεις απο μεγαλύτερες κατηγορίες στις οποίες έχει αγωνιστεί.
Μαζί με τον Βενιζέλο Ανυφαντάκη, είναι βέβαιο ότι θα κάνει ένα απο τα καλύτερα "δίδυμα" κεντρικών αμυντικών στην κατηγορία.
Ενώ στα Ζωνιανά, θα βρεί και τον περσινό του συμπαίκτη στον ΟΦΗ, Φαμπίνιο, ο οποίος επίσης έχει δώσει προσωπικότητα στην μεσαία γραμμή της ομάδας του Ρεθύμνου.
Φαίνεται καθαρά, ότι στον μυαλό των ανθρώπων του Ερμή Ζωνιανών, δεν υπάρχει μόνο η καλή πορεια και η άνετη παραμονή.
Με την κίνηση αυτή, δείχνουν ότι θέλουν να κυνηγήσουν με μεγαλύτερη δύναμη και με όλες τις πιθανότητες τους αναλογούν, την "έκπληξη" που ήδη έχουν κάνει στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος...
Και όπως λένε εκείνοι που γνωρίζουν καλά την κατηγορία, κάθε χρόνο υπάρχει μια "έκπληξη", η οποία μπαίνει "σφήνα" στα φαβορί....
Το ξεκίνημα του Ερμή, ο οποίος και πέρσι έκανε καλή χρονιά τερματίζοντας έκτος, έχει έδρα-κάστρο και έμπειρους παίκτες (Ανυφαντάκης, Φαμπίνιο, Ταβλαδωράκης, Ραπτάκης), αλλά και τον μέχρι σήμερα, πρώτο σκόρερ της κατηγορίας Τοπούζη (4 γκολ), δείχνει ότι έχει όλες τις προυποθέσεις να παίξει αυτό το ρόλο της ομάδας-έκπληξης...και ότι γίνει!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο τη φιλική νίκη του ΟΦΗ στα Χανιά (0-1). Το γκολ του Χαντί και τα δυο χαμένα πέναλτι, ένα για κάθε ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Mε Χαντί ο ΟΦΗ κέρδισε για δεύτερη φορά τον ΑΟΧανιά
Νιόπλιας: Ετοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα ο ΟΦΗ
Δείτε φωτογραφίες απο τη νίκη του ΟΦΗ στα Χανιά
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα είναι σίγουρο: Με την Β’ Εθνική, ποτέ μη λες ποτέ!
Την Δευτέρα (17/10) η Footballleague ανακοίνωσε και επίσημα ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει το Σαββατοκύριακο (22-23/10), μετά από σχετική ψηφοφορία που διενεργήθηκε «δια περιφοράς» των ομάδων της κατηγορίας.
Στην ψηφοφορία 10 ομάδες ψήφισαν να αρχίσει το πρωτάθλημα, 7 όχι και μια ομάδα είχε λευκή ψήφο.
Την Τρίτη (18/10) η Footballleague, ενημέρωσε τις ομάδες για διοικητικό συμβούλιο για την Τετάρτη (19/10), με θέμα την έναρξη ή όχι του πρωταθλήματος, παρ’ ότι με προηγούμενη ανακοίνωση της, η ίδια δημοσιοποίησε τη σέντρα, αλλά και τις μέρες και ώρες των αγώνων της πρεμιέρας!
Τι έχει αλλάξει;
Οι επτά ομάδες, οι οποίες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν και βλέπουν ότι δεν θα βγάλουν το πρωτάθλημα χωρίς τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες, απειλούν να προσφύγουν στο διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ και να προσβάλουν νομικά την δια περιφοράς απόφαση της Footballleague, για την έναρξη του πρωταθλήματος!
Οι «7» θεωρούν ότι αν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, τότε η Footballleague χάνει κάθε ελπίδα για να πάρει κάποιο έσοδο από την τηλεόραση ή τις χορηγίες και θεωρεί ότι η αναστολή του πρωταθλήματος, είναι η μόνη επιλογή ως πίεση ή εκβιασμό (μάλλον προς την Πολιτεία ή την Σούπερ Λίγκ), για να πάρουν κάποια χρήματα και να βγάλουν την χρονιά.
Μάλιστα ζητούν νέα ψηφοφορία στο Δ.Σ. της Τετάρτης με την λογική ότι «κάποιες ομάδες δεν ήξεραν τι ψήφισαν!».
Αυτό θα γίνει τελικά! Νέα ψηφοφορία για το αν θα αρχίσει ή όχι το πρωτάθλημα.
Το οποίο την Δευτέρα άρχιζε, αλλά την …Τρίτη, είναι ξανά στον αέρα. Το τι θα γίνει την Τετάρτη, θα το δούμε.
Το αν θα διαταραχθεί το 10 υπέρ, 7 κατά, της έναρξης του πρωταθλήματος, θα φανεί.
Τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά και το παρασκήνιο είναι μεγάλο.
Την ίδια, ώρες παίκτες και προπονητές περιμένουν με αγωνία το νέο σόου των παραγόντων της κατηγορίας, για να μάθουν τι θα γίνει. Είναι και αυτοί "όμηροι" αυτής της θλιβερής κατάστασης, που επικρατεί.
Αυτές οι «ομορφιές» συμβαίνουν στην Β’ Εθνική, η οποία πριν καν αρχίσει, βλέπει κανείς ότι έχει συγκεντρώσει τις χειρότερες των προυποθέσεων.
Και το μεγάλο ερώτημα παραμένει: Με αυτήν την αναξιοπιστία, η οποία επιβεβαιώνεται καθημερινά, πως θα συγκεντρώσει τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες για να στηριχθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ναι στη σέντρα της Football league με 10 υπερ, 7 κατά και ένα λευκό