Στην συνεδρίαση της Football league που θα γίνει την Τετάρτη (19/20) θα δώσει το «παρών» ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης.
Η θέση του ΟΦΗ αναφορικά με την σέντρα του πρωταθλήματος, είναι όπως τονίζει ο πρόεδρος του ΟΦΗ στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr ότι «το πρωτάθλημα πρέπει να ξεκινήσει. Δεν πάει άλλο. Αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, δεν υπάρχει νόημα να ασχολούμαστε. Πληρώνουμε τρείς μήνες την μισθοδοσία παικτών και προπονητών και δεν έχουμε δώσει ακόμη ένα αγώνα πρωταθλήματος. Που θα πάει αυτό;» ανέφερε ο προεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. «Αυτή είναι η θέση μας ξεκάθαρα και την ξέρουν όλοι.
Ο ΟΦΗ θέλει να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και αυτή τη θέση θα υποστηρίξουμε και στη συνεδρίαση της Football league» τονίζει ο πρόεδρος της κρητικής ομάδας.
Στην συνεδρίαση της Football league, μαζί με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα παραβρεθεί και ο νομικός σύμβουλος της ομάδας, Μανόλης Φωτάκης.
Την Δευτέρα όπως όλα δείχνουν θα διεξαχθεί το παιχνίδι ανάμεσα στον Εργοτέλη και στον Ιάλυσο για τον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Η ομάδα της Ρόδου που αντιμετωπίζει πρόβλημα με την μετακίνηση της αποστολής στην Κρήτη υπέβαλε αίτημα στην αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ προκειμένου η αναμέτρηση να λάβει χώρα την Δευτέρα, μια ημέρα αργότερα από το προγραμματισμένο παιχνίδι. Στο αίτημα αυτό έχει απαντήσει θτικά και η διοίκηση του Εργοτέλη.
Στα αγωνιστικά, ο Καλέ, ανεβάζει στροφές και όλα δείχνουν ότι επιστρέφει, ενώ ο Λεάλ ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα.
Στον αέρα βρίσκεται ξανά η σέντρα στο πρωτάθλημα της Footballleague.
Η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος, αν και ανακοίνωσε χθες ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει το Σαββατοκύριακο, σήμερα όρισε συνεδρίαση για αύριο Τετάρτη το μεσημέρι, για το αν θα γίνει ή όχι η πρώτη αγωνιστική, την οποία η ίδια έχει ήδη ορίσει.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι 7 ομάδες που τάσσονται κατά της εκκίνησης, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν σοβαρά τηλεοπτικά έσοδα, απειλούν με προσφυγή στο Διαιτητικό δικαστήριο.
Η διοργανώτρια αρχή, που εχθές ανακοίνωσε ότι η πρεμιέρα θα διεξαχθεί το προσεχές Σάββατο, αποφάσισε την έκτακτη σύγκληση του ΔΣ, για την Τετάρτη στις 14:00 το μεσημέρι, προκειμένου να συζητηθεί το συγκεκριμένο ζήτημα, καθώς επίσης και οι τρέχουσες εξελίξεις στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Αναμένεται ενημέρωση των παραγόντων για την συμφωνία με την κρατική τηλεόραση, όσον αφορά στην κάλυψη του πρωταθλήματος, ενώ πολλά θα κριθούν από την τοποθέτηση των παραγόντων που ήταν αντίθετοι με την έναρξη της διοργάνωσης το ερχόμενο Σάββατο.
Οπως είναι γνωστό, από τις 18 ΠΑΕ που θα συμμετάσχουν το νέο πρωτάθλημα, δέκα τάχθηκαν υπέρ, επτά κατά και μία δεν τοποθετήθηκε. Κατά συνέπεια, το ενδιαφέρον στρέφεται αποκλειστικά στους διοικούντες τις επτά ΠΑΕ που αντιδρούν και σε κάθε περίπτωση, η αυριανή συνεδρίαση αναμένεται να δώσει τέλος ή παράταση στην αγωνία.
Η ανακοίνωση της Football league αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Football League συνεδριάζει εκτάκτως την Τετάρτη 19/10/2016 και ώρα 14:00 στα γραφεία της (Θεμιστοκλέους 42, 4ος όροφος) με θέματα ημερήσιας διάταξης τα εξής:
1. Έναρξη Πρωταθλήματος Football League 2016-2017
2. Τρέχουσες εξελίξεις στο Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο
3. Διάφορα Θέματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Με την Β' Εθνική ποτέ μη λες ποτέ-Το παρασκήνιο της σέντρας του πρωταθλήματος
Ναι στη σέντρα της Football league με 10 υπερ, 7 κατά και ένα λευκό