
Ενας ΟΦΗ σοβαρός απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό, κέρδισε με 2-0 τον Ερμή Ζωνιανών σε φιλικό παιχνίδι που έγινε το Σάββατο (19/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Μάριος Ογκμποε που συνέχισε τις καλές του εμφανίσεις άνοιξε το σκόρ για τον ΟΦΗ στο 15', ενώ το 2-0 σημείωσε ο πάντα σταθερός σε απόδοση Αντουκόρ στο 55'.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ είχε και δυο δοκάρια με τον Μάνο (22' και 48'), αλλά και αρκετές χαμένες ευκαιρίες για ένα μεγαλύτερο σκορ.
Τραυματίας αποχώρησε απο το φιλικό ο Ηλίας Κώτσιος, με ενοχλήσεις στους προσαγωγούς.
Ο Νίκος Νιόπλιας χρησιμοποίησε και πάλι όλους τους διαθέσιμους παίκτες και πήρε μια εικόνα απο την αγωνιστική τους κατάσταση.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ δεν χρησιμοποίησε τους Βουό, Μασάδο, οι οποίοι ταλαιπωρούνται απο τραυματσμούς (ο Βουό αναμένεται να μπεί κανονικά απο τη Δευτέρα), αλλά και τον Ράντι, ο οποίος έχει κάποιες ενοχλήσεις στη μέση και δεν χρησιμοποιήθηκε για προληπτικούς λόγους.
Σοβαρή και η εικόνα των αξιοιολογημένων διαιτητών, όπως αρμόζει σε ένα παιχνίδι ομάδων που αγωνίζονται σε Εθνικές κατηγορίες.
Στο φιλικό σφύριξαν οι Ζαχαριουδάκης, Τρουλινός, Μαυρουδής.
Στο παιχνίδι της Παρασκευής (25/11) με την Ελευσίνα στο Γεντί Κουλέ (6μμ) για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (22/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση.
Ο Ηλίας Κώτσιος ανέβασε στροφές, έκανε ανοίγματα και δείχνει ότι αισθάνεται καλύτερα, μετά τις ενοχλήσεις που ένοιωσε στους προσαγωγούς, στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών.
Ο Μασάδο έκανε και πάλι θεραπεία, αλλά την Τετάρτη (23/11) θα επιχειρήσει να μπεί στο κανονικό πρόγραμμα.
Ο Πάτρικ Βουό ακολούθησε και παλι το κανονικό πρόγραμμα σε φουλ ρυθμούς και έχει τεθεί στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας.
Οι παίκτες του ΟΦΗ θα συνεχίσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με την Ελευσίνα, με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (23/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
*Μερικές προπονήσεις με τον ΟΦΗ, ζήτησε να κάνει ο Γάλλος μέσος Κριστιάν Μακελελέ, αδερφός του Κλοντ Μακελελέ, ο οποίος το καλοκαίρι έκανε διακοπές στην Κρήτη, και γνωρίστηκε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το μουσείο του μπασκετικού...αυτοκράτορα Αρη, επισκέφθηκε ο γενικός αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του Εργοτέλη Ηρακλής Σφακιανάκης, εξού και η φωτογραφία που δημοσιεύσαν με ιδιαίτερη αναφορά, οι υπεύθυνοι του μουσείου της ιστορικήα ομάδας με την επισήμανση "ο γενικός αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του Εργοτέλη,Ηρακλής Σφακιανάκης και ο φίλος του Αντώνης Δοξαστάκης,φανατικοί θαυμαστές του Αυτοκράτορα Άρη,επισκέφθηκαν σήμερα το Μουσείο της ομάδας μας!"
Ο Ηρακλής (Σφακιανάκης) ανήκει στη γενιά των μπασκετικών που μεγάλωσαν με τον Αρη του Γκάλη, του Γιαννάκη κ.λ.π., οπότε είναι λογικό να υπάρχει μια μεγάλη ευαισθησία, αλλά και μια μελαγχολία για το χθες και το σήμερα, του Ελληνικού μπάσκετ, απο το οποίο απουσιάζει (σήμερα) η πρωταγωνιστική παρουσία των δυο μεγάλων ομάδων της Θεσσαλονίκης (Αρης-ΠΑΟΚ).
Ο Ηρακλής (Σφακιανάκης) απόλαυσε τα ενδιαφέροντας εκθέματα που έχει ο Αρης στο μουσείο του και ευχήθηκε στους ανθρώπους της ομάδας, σύντομα ο Αρης να ξαναγίνει...αυτοκράτορας του Ελληνικού μπάσκετ.
Είναι γεγονός ότι το σημερινό "μονοπώλιο" της Α1 απο τον Παναθηναικό και τον Ολυμπιακό, έχει κουράσει.
Οπως και η απουσία σοβαρού ανταγωνισμού. Δεν υπάρχει υγιής φίλος του μπάσκετ, που να μην θέλει την επιστροφή στα παλιά του Αρη ή του ΠΑΟΚ, έχοντας κατά νου τα μεγάλα παιχνίδια του παρελθόντος.
Τα οικονομικά δεδομένα όμως που φαίνεται να υπάρχουν σήμερα στους δυο "μεγάλους" της Θεσσαλονίκης, φαίνεται ότι αποτρέπουν την ύπαρξη σοβαρού αντίπαλου δέους για την...Αθήνα.