«Πήραμε ένα παίκτη με προσωπικότητα, ο οποίος θα μας βοηθήσει πολύ». Με τα λόγια αυτά στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr σχολίασε ο τεχνικός διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Σταύρος Λαμπράκης, την μεταγραφή, του Παύλου Μητρόπουλου στον ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ απέκτησε τον 26χρονο μέσο και θα τον έχει στις τάξεις του από την 1η Ιαουναρίου 2017 και όπως ανέφερε ο Στ. Λαμπράκης «ο Μητρόπουλος αγωνίζεται σε μια κομβική θέση για μας. Εχει εμπειρία και παραστάσεις από την Σούπερ Λίγκ, είναι σε καλή ηλικία και πιστεύω ότι θα μας βοηθήσει πολύ».
Ο Σταύρος Λαμπράκης παρέστη την Τρίτη (22/11) στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και μεταξύ άλλων, ανέλυσε τον εσωτερικό κανονισμό που έχει ήδη μοιραστεί στους παίκτες, ενώ αναφέρθηκε και σε τρέχοντα αγωνιστικά ζητήματα της ομάδας, αλλά και στα προσεχή παιχνίδια του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κίνηση ματ με Μητρόπουλο ο ΟΦΗ: Τον έκλεισε και τον ανακοίνωσε

Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, έκανε το δεύτερο φετινό της διπλό στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, κερδίζοντας τον Πολις στην Καλλιθέα με 64-72 και οι παίκτες της ομάδας, το...γλέντησαν στα αποδυτήρια μετά τη λήξη!
Εβγαλαν μια selfie και την αφιέρωσαν στον αρχηγό της ομάδας, Κώστα Αγαπιάδη, ο οποίος είχε τα γεννέθλια του και ήταν ο κορυφαίος του ΟΦΗ με 21 πόντους.
Ο μπασκετικός ΟΦΗ έχει σαν ομάδα εκπληκτικό κλίμα και αυτό φαίνεται στο γήπεδο, καθώς σε όλα τα παιχνίδια οι παίκτες κάνουν κατάθεση ψυχής!
Αυτό είναι το μυστικό της μέχρι τώρα πορείας τους, στην οποία μετρούν τρείς σερί νίκες και 4 συνολικά στο φετινό πρωτάθλημα!
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Παλικάρια οι παίκτες της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ-Διπλό στην Καλλιθέα!
Ομάδα έτοιμη να πεθάνει στο γήπεδο!
«Πρώτα νίκη επί της Ελευσίνας, που είναι επιτακτική ανάγκη και μετά το σπουδαίο παιχνίδι με τον Παναθηναικό» λένε στον ΟΦΗ για τα δυο συνεχόμενα παιχνίδια στο Γεντί Κουλέ.
Το πρώτο την Παρασκευή (25/1, 6μμ) για το πρωτάθλημα της Football league, παιχνίδι στο οποίο, η νίκη είναι επιτακτική ανάγκη και το άλλο την επόμενη Τετάρτη (30/11, 7.30μμ) με τον Παναθηναικό για το Κύπελλο Ελλάδος.
"Για μας σε αυτή τη φάση το πιο σημαντικό είναι να κερδίσουμε την Ελευσίνα και μετά θα ασχοληθούμε με το επόμενο παιχνίδι. Δεν πρέπει να αποπροσανατολιστούμε απο το παιχνίδι της Παρασκευής" υποστηρίζουν στην κρητική ομάδα.
Στον ΟΦΗ σε μια προσπάθεια να κρατήσουν σε εγρήγορση τους φιλάθλους και για τα δυο προσεχή εντός έδρας παιχνίδια, για τα οποία το καθ’ ένα έχει τη σημασία του, επισημαίνουν πως «έρχονται στο γήπεδο μας δυο πολύ σημαντικά παιχνίδια σε πρωτάθλημα και Κύπελλο και ο κόσμος του ΟΦΗ πρέπει να σταθεί στο πλευρό της ομάδας. Με την Ελευσίνα, ο στόχος είναι η πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα της Football league και μια νέα αρχή.
Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας σε αυτό το παιχνίδι, που είναι σημαντικό για τη συνέχεια.
Mε τον Παναθηναικό, είναι ένα παιχνίδι από τα παλιά. Μια αναμέτρηση με άρωμα Σούπερ Λίγκ, εκεί που πιστεύουμε ότι ανήκει και ο ΟΦΗ.
Βήμα-βήμα όμως. Πρώτα η Ελευσίνα και μετά ο Παναθηναικός.
Η διοίκηση του ΟΦΗ καλεί τον κόσμο του ΟΦΗ να έρθει στο γήπεδο και στα δυο παιχνίδια και να αποτελέσει τον δωδέκατο παίκτη της, έχοντας κατά νου, την προστασία της έδρας μας, που είναι η πηγή της δύναμης μας».
Τα δυο συνεχόμενα εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ με την Ελευσίνα την Παρασκευή (25/11, 6μμ) για το πρωτάθλημα της Football league και αυτό της επόμενης Τετάρτης (30/11, 7.30μμ) με τον Παναθηναικό για το Κύπελλο Ελλάδος, αποτέλεσαν βασικό θέμα συζήτησης στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που έγινε την Τρίτη (22/11) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Απο την πλευρά της διοίκησης του ΟΦΗ συζητήθηκαν όλες οι ενέργειες για την ασφαλή διεξαγωγή των αναμετρήσεων και την αποφυγή ενεργειών που μπορούν να κάνουν ζημιά τον ΟΦΗ.