
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο μεγάλο ντέρμπι του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, ο πρωτοπόρος Ιωνικός δεν...γκρεμίστηκε απο τον Ψηλορείτη!
Η ομάδα του Ηλία Καλοπήτα, μπορεί να μην κέρδισε τον ισχυρό Ερμή στα Ζωνιανά, αλλά δεν έχασε (0-0) σε μια απο τις πιο δύσκολες έδρες του πρωταθλήματος!
Το 0-0 την αφήνει μάλλον ικανοποιημένη, καθώς ο Ιωνικός διατήρησε το προβάδισμα στην κορυφή του 4ου ομίλου στην Γ' Εθνική, με το +3 στην κορυφή.
To 0-0 δεν «χαλάει» και τον Ερμή, ο οποίος παρέμεινε μόνος δεύτερος και πάντα μέσα στο «κόλπο».
Επαιξε με απουσίες στο ντέρμπι, αλλά απο τη στιγμή που δεν μπόρεσε να κερδίσει το παιχνίδι, τουλάχιστον δεν το έχασε.
Οι Ζωνιανοί πάντως έκαναν την τρίτη συνεχόμενη ισοπαλία τους και δείχνουν μια δυσκολία στη...νίκη στα τελευταία παιχνίδια, ίσως επειδή η ομάδα έχει «ποτιστεί» με το άγχος του πρωταθλητισμού, που δεν είναι εύσκολο στην διαχείριση του.
Το 0-0 δεν ηταν κακό και για τον Εργοτέλη, οι άνθρωποι του οποίου (προπονητής, παίκτες και διοίκηση) πήγαν μαζικά στα Ζωνιανά για να δούν το παιχνίδι, έχοντας τα μάτια τους στραμμένα και στις δυο ομάδες.
Στον Ιωνικό, ο οποίος οδηγεί την κούρσα και είναι το ισχυρό αντίπαλο δέος, αλλά και στον Ερμή, που είναι ένα ισχυρό αουτσάιντερ πάντα υπολογίσιμο!
Ο Ιωνικός με το «Χ» στα Ζωνιανά, ανέβασε την διαφορά στο +5 απο τον Εργοτέλη, αλλά η κρητική ομάδα έχει ένα παιχνίδι λιγότερο (αυτό με τον Αγιο Ιερόθεο που μετατέθηκε για τις 14 του μήνα) και αν ο Εργοτέλης δεν γκελάρει, τοτε θα περάσει μόνος δεύτερος.
Βέβαια μεσολαβεί για τον Εργοτέλη μια επικίνδυνη έξοδος στην Σαντορίνη, σε μια δύσκολη έδρα και με μια ανταγωνιστική ομάδα, η οποία μάλλον αδικείται απο την βαθμολογική της θέση!
Το παιχνίδι στα Ζωνιανά ήταν κλειστό χωρίς μεγάλες φάσεις και το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται μάλλον δίκαιο όπως παραδέχθηκαν και οι δυο ομάδες.
Ενώ δεν δικαιώθηκαν οι φοβίες του Ιωνικού για την διαιτησία, όπως είχαν εκφραστεί πριν το παιχνίδι.
Το παιχνίδι είχε καλό επίπεδο και μετά το σφύριγμα της λήξης, όλοι έφυγαν ικανοποιημένοι απο το γήπεδο....
Δείτε στα παρακάτω VIDEO ότι θέλετε να ξέρετε για το ντέρμπι κορυφής στον 4ο όμιλο της Γ'Εθνικής.
Τα στιγμιότυπα του αγώνα, αλλά και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών, απο την σελίδα mpalakrtis.gr η οποία και μετέδωσε την αναμέτρηση.
Με... φόρα από το Κύπελλο ο Κισσαμικός. Μετά το θριαμβευτικό 3-0 επί του Πανιωνίου, η ομάδα του Καστελλίου υποδέχτηκε την ανεβασμένη Σπάρτη, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Football League. Και μπορεί να βρέθηκε πίσω στο σκορ μετά το γκολ του Ηλιόποπουλου στο 47, αλλά κατόρθωσε στα τελευταία λεπτά να "κλέψει" τη νίκη με 2-1. Στο 84' ο Βελλίνης ανέτρεψε τον Μάντζη και στο 85' ο Μίλιτς ισοφάρισε σε 1-1. Στο 88' ο Μίλιτς έκανε σέντρα από αριστερά, ο Θέος «πάτησε» για τον Μάντζη και αυτός με σουτ νίκησε τον Κραβαρίτη.
Φανταστικό "διπλό" για την Αναγέννηση Καρδίτσας. Οι Θεσσαλοί πέτυχαν την πρώτη τους νίκη στην εφετινή Football League στη βόρεια Πιερία, επικρατώντας με 3-0 του Αιγινιακού.
Στη Ριζούπολη δόθηκε μάχη κορυφής. Ο Απόλλων Σμύρνης υποδέχτηκε τον Αγροτικό Αστέρα, ένα παιχνίδι που σημαδεύτηκε από πολλά διαιτητικά λάθη και το οποίο ολοκληρώθηκε στο 0-0.
O Άρης μπορεί να βρέθηκε πίσω στο σκορ στην Ελευσίνα από τον Πανελευσινιακό αλλά τελικά έφθασε στην ανατροπή επικρατώντας με 1-3 για την 5η αγωνιστική της Football League. Μία νίκη που ήταν η τρίτη συνεχόμενη για την ομάδα του Νίκου Αναστόπουλου που συνέχισε αήττητη στο δρόμο της επιστροφής της στη Super League που είναι και ο βασικός στόχος της φετινής αγωνιστικής περιόδου.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Σάββατο 10 Δεκεμβρίου
Απόλλων - Αγροτικός Αστέρας 0-0
Αιγινιακός - Αναγέννηση Καρδίτσας 0-3 (1', 74' Τσιλούλης, 81' Μπλέντι)
Κισσαμικός - Σπάρτη 2-1 (85' πεν. Μίλιτς, 88' Μάντζης - 47' Ηλιόπουλος)
Πανελευσινιακός - Άρης 1-3 (14' Αγγελούδης - 33' Νέτο, 40' Μπαργκάν, 70' Μιλούνοβιτς)
Κυριακή 11 Δεκεμβρίου
Καλλονή - Πανθρακικός (13:30, Δημ. Στάδιο Μυτιλήνης)
Πανσερραϊκός - Παναιγιάλειος (15:00, Δημ. Σερρών)
Αχαρναϊκός - Καλλιθέα (15:00, Δημ. Αχαρνών)
Λαμία - Τρίκαλα (15:00, ΔΑΚ Λαμίας)
ΟΦΗ - ΑΟ Χανιά (17:00, «Θ. Βαρδινογιάννης»)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Αρης 11
2. Απόλλων Σμύρνης 11
3. Αγροτικός Αστέρας 10
. Λαμία 10
5. Σπάρτη 9
6. Τρίκαλα 7
. Πανσερραϊκός 7
. Αχαρναϊκός 7
9. Αναγέννηση Καρδίτσας 6
10. ΟΦΗ 5
. Αιγινιακός 5
12. Πανθρακικός 4
. ΑΟΧ 4
. Παναιγιάλειος 4
. Κισσαμικός 4
16. Καλλιθέα 3
17. Καλλονή 1
18. Ελευσίνα 0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (6Η)
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου
Αναγέννηση Καρδίτσας - Κισσαμικός (15:00, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
Άρης - Τρίκαλα (15:00, «Κλ. Βικελίδης»)
Παναιγιάλειος - Αχαρναϊκός (15:00, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Σπάρτη - Καλλονή (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Πανθρακικός - Πανελευσινιακός (15:00, ΔΑΚ Κομοτηνής)
Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου
Αιγινιακός - Απόλλων (15:00, Δημ. «Γ. Παραλυκίδης»)
Αγροτικός Αστέρας - Πανσερραϊκός (15:00, Γήπεδο «Δ. Κοντικάκης»)
Καλλιθέα - ΟΦΗ (15:00, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)
ΑΟ Χανιά - Λαμία (15:00)
Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (10/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Κυριακής (11/12, 5μμ) με τον ΑΟΧανιά στο Γεντί Κουλέ.
Μετά την προπόνηση ο Νίκος Νιόπλιας, ανακοίνωσε την αποστολή για το παιχνίδι, την οποία απαρτίζουν 20 παίκτες.
Στην αποστολή μετέχουν οι: Δάφκος, Δερμιτζάκης, Βαλλιάνος, Κομεσίδης, Οστοιτς, Χαντί, Φαζός, Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Νάστος, Αντουκόρ, Κιάσσος, Κοιλιάρας, Μάνος, Μπολάκης,Ογκμποε, Ροβίθης, Χισι και Κώτσιος.
Εκτός αποστολής ένειναν οι τραυματίες Μπουρσέλης και Μίκιτς, αλλά και οι Μασάδο, Βρεττός, Κασμερίδης, Τουγλής, Μανιαδής Κοντογιάννης.
Η αποστολή του ΟΦΗ την Κυριακή το μεσημέρι θα γευματίσει στο ξενοδοχείο GALAXY και αμέσως μετά θα μεταβεί στο Γεντί Κουλέ για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά.
Η φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του Σαββάτου (10/12) στο Βαρδινoγιάννειο αθλητικό κέντρο.