Σύνθημα νίκης και πρόκρισης για το παιχνίδι του Κυπέλλου την Πέμπτη (7.30μμ) με τον Ηρακλή στο Γεντί Κουλέ, έστειλε ο Μανώλης Μπολάκης, μετά τη νίκη με 3-0 επί του ΑΟΧανιά, για την 5η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.
Ο νεαρός αμντικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι οι παίκτες της κρητικής ομάδας θα τα δώσουν όλα για ένα καλό παιχνίδι και ένα καλό αποτέλεσμα.
Για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, ο Μπολάκης ανέφερε ότι «ήμασταν πολύ καλοί σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Βάλαμε ένα γκολ στο πρώτο ημίχρονο και ένα γρήγορο στο δεύτερο και καθαρίσαμε το παιχνίδι. Γενικά κάναμε μια πολύ καλή εμφάνιση».
Για τη δική του πρώτη φετινή εμφάνιση, ο Μπολάκης, τόνισε πως «εγώ προσπαθώ όλη τη χρονιά να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Είμαι χαρούμενος γιατί έκανα το πρώτο μου παιχνίδι φέτος, μπροστά στον κόσμο της ομάδας και πήραμε τη νίκη».
Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο δεξιός μπακ του ΟΦΗ «το παιχνίδι του Κυπέλλου με τον Ηρακλή, είναι στο μυαλό μας. Παίζουμε στην έδρα μας, θα έχουμε τον κόσμο στο πλευρό μας και θέλουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Πιστεύω ότι θα κάνουμε ένα καλό αποτέλεσμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ κομμάτιασε τη διπλή ζώνη άμυνας του ΑΟΧανιά
Δείτε τι εγινε στην Football league-Oλη η εικόνα της 5ης αγωνιστικής
Ο ΟΦΗ ηττήθηκε στα Τρίκαλα με 1-0 σε ένα παιχνίδι, στο οποίο η κρητική ομάδα, εμφανίστηκε κατώτερη των περιστάσεων.
Μέσα απο ένα 10λεπτο VIDEO μπορείτε να δείτε φάσεις απο το παιχνίδι και την εξέδρα του γηπέδου των Τρικάλων το οποίο είχε πολύ κόσμο.
Καθαρή εικόνα, φάσεις και το γκολ που έκρινε το παιχνίδι στο παρακάτω VIDEO, το οποίο ασφαλώς και είναι περισσότερο διαφωτιστικό απο τα πρώτα στιγμιότυπα που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο.
Για όσους δεν έχουν δεί εικόνα απο την αναμέτρηση, είναι μια καλή ευκαιρία...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δείτε πως ηττήθηκε στα Τρίκαλα ο ΟΦΗ
Ξύπνησε αργά στα Τρίκαλα ο ΟΦΗ
Ο Νίκος Νιόπλιας δήλωσε ικανοποιημένος απο την εικόνα της ομάδας του και το σκορ στο παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά (3-0) και απάντησε στα ερωτήματα για τις μεταπτώσεις στην απόδοση που δείχνει ο ΟΦΗ, με αφορμή την κακή εμφάνιση και την ήττα του ΟΦΗ στα Τρίκαλα, λιγες μέρες μετά το θρίαμβο επί του Παναθηναικού στο Κύπελλο.
«Ετσι είναι το ποδόσφαιρο» εξήγησε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Και πρόσθεσε με νόημα λέγοντας ότι « Το σημαντικό είναι να παίρνεις βαθμούς. Εμείς σπαταλήσαμε 4 βαθμούς στα παιχνίδια με Κισσαμικό και Καλλονή. Δεν γίνεται σε όλα τα παιχνίδια να έχεις την ίδια απόδοση. Εκτός έδρας οι συνθήκες είναι δύσκολες. Είμαστε ΟΦΗ, αλλά δεν είμαστε ο παλιός ΟΦΗ. Δεν ήρθαμε απο την Σούπερ Λίγκ στην Β' Εθνική, ήρθαμε απο την Γ' Εθνική.
Δεν είναι εύκολο. Την προηγούμενη φορά που ο ΟΦΗ ήταν στην Β' Εθνική, έμεινε και δεύτερη χρονιά σε αυτήν. Ο Αρης έμεινε και δεύτερη χρονιά στην Γ' Εθνική.
Τώρα φτιάχνουμε τον ΟΦΗ. Εμείς το ξέρουμε, αλλά πρέπει να το αντιληφθεί και ο κόσμος» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, ο οποίος στην αναφορά του για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, υπογράμμισε πως «κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι και πήραμε ένα πολύ καλό σκορ. Απο την αρχή επιβάλαμε το ρυθμό μας και ήταν θέμα χρόνου το γκολ. Μόλιας αυτό ήρθε, όλα έγιναν πιο απλά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ κομμάτιασε τη διπλή ζώνη άμυνας του ΑΟΧανιά
Δείτε τι εγινε στην Football league-Oλη η εικόνα της 5ης αγωνιστικής