Είναι δεδομένο ότι οι επτά μεταγραφές που έχει κάνει μέχρι σήμερα ο Εργοτέλης, θα φέρουν και αποχωρήσεις! Ο δεύτερος που άνοιξε την πόρτα την εξόδου μετά τον Τσουμάνγκα, ο οποίος είναι παρελθόν εδώ και μερικές ημέρες, είναι ο Αλκης Δημήτρης. Ο έμπειρος αμυντικός, τον οποίο απέκτησε το καλοκαίρι ο Εργοτέλης από τον Πλατανιά, έλυσε τη συνεργασία του με τον Εργοτέλη, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
Πάντως από ότι φαίνεται δεν θα είναι ο μόνος. Ηδη ακούγεται και το όνομα του Μάουρο Πόι, για αποχώρηση, αλλά και 1-2 ακόμη παικτών, οι οποίοι δεν έχουν δικαιώσει τις προσδοκίες.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη για τον Αλκη Δημήτρη αναφέρει: «Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Άλκη Δημήτρη. Τον συγχαίρουμε για τον επαγγελματισμό και το ήθος του, τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και καλή συνέχεια στην καριέρα του».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στο εκτός έδρας παιχνίδι του Κυπέλλου Ελλάδος με την Ξάνθη, που θα γίνει την Τετάρτη (11/1, 3μμ) στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ, μετά τη νίκη με 2-0 και την καλή εμφάνιση κόντρα στον Πανσερραικό.
Πρόκειται για την πρώτη αναμέτρηση των δυο ομάδων για την φάση των 16 της διοργάνωσης, καθώς θα ακολουθήσει επαναλληπτικός στο Γεντί Κουλέ.
Στην προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (9/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, οι παίκτες που αγωνίστηκαν βασικοί στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, έκαναν θεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.
Ο τραυματίας Αντώνης Μπουρσέλης, ο οποίος ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία είναι το μοναδικό πρόβλημα.
Ο μέσος του ΟΦΗ την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να επιστρέψει στο κανονικό πρόγραμμα.
Ο Ηλίας Κώτσιος, που αποβλήθηκε στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στην αναμέτρηση που θα γίνει στην Ξάνθη.
Επιστρέφει στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας ο Αντουκόρ, ο οποίος εξέτισε την ποινή του (κάρτες) στην αναμέτρηση με τον Πανσερραικό.
Οι παίκτες του ΟΦΗ την Τρίτη (10/1) το μεσημέρι θα αναχωρήσουν αεροπορικώς (μέσω Αθηνών) για την Ξάνθη.
Μάλιστα θα παραμείνουν στην Ξάνθη και μετά το παιχνίδι και θα επιστρέψουν στο Ηράκλειο (ξανά αεροπορικώς) την Πέμπτη (12/1) το μεσημέρι για να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με τον Αχαρναικό, για το πρωτάθλημα της Football league.
Ο χιονιάς που έπληξε το Ηράκλειο την Κυριακή, είχε σαν αποτέλεσμα την αναβολή όλων των αγώνων των τοπικών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου.Η ανακοίνωση της ΕΠΣΗ:
«Το Δ.Σ. της ΕΠΣΗ αποφάσισε εκτάκτως την ΑΝΑΒΟΛΗ όλων των προγραμματισμένων αγώνων για την Κυριακή 8 Ιανουαρίου λόγω των πολύ άσχημων καιρικών συνθηκών και της χιονόπτωσης που έχει δημιουργήσει προβλήματα σε μεγάλο μέρος του οδικού δικτύου σχεδόν σε όλη την Περιφέρεια του νομού Ηρακλείου».