Ο Σέρτζιο Λεάλ οδηγεί τον Εργοτέλη στην κατάκτηση του τίτλου στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ο Ουρουγουανός επιθετικός με ένα εκπληκτικό σε εκτέλεση φάουλ, απο 25 μέτρα στο «παράθυρο», άνοιξε τη δόμο για τη μεγάλη νίκη του Εργοτέλη στη Ρόδο (0-3), και τον κράτησε καλά μέσα στο παιχνίδι του τίτλου, καθως η διαφορά απο τον Ιωνικό, μειώθηκε στους 2 βαθμούς.
Απο τα πόδια του Λεάλ (σέντρα-φάουλ) ξεκίνησε και το τρίτο γκολ με την κεφαλιά του Βογιατζή.
Το άλλο γκολ του Εργοτέλη πέτυχε ο Καιμακαμούδης, μετά απο σύγχιση στην άμυνα της Ρόδου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, αλλά και τις δηλώσεις των προπονητών...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Γ' Εθνική: Στο -2 ο Εργοτέλης, μετά τη νέα γκέλα του Ιωνικού
«Υπερήφανος για τον ΟΦΗ» δήλωσε ο Παύλος Μητρόπουλος μετά το τέλος του αγώνα με την Ξάνθη στο Γεντί Κουλέ (2-1).
Ο πολυσύνθετος μέσος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα, ότι «μας αφήνει μεγάλη πικρία το ότι αποκλειστήκαμε αν αναλογιστεί κανείς ότι η εμφάνιση που κάναμε, ήταν μια κατάθεση ψυχής. Παίζαμε με την 3η καλύτερη ομάδα της Σούπερ Λίγκα και σε όλο το ματς, έκανε ένα σουτ και πήρε την πρόκριση. Πέρα από την πικρία εγώ είμαι υπερήφανος για την ομάδα μου».
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ δέχθηκε και πάλι γκολ απο ένα αντίπαλο που έκανε μια φάσηστο παιχνίδι, τόνισε πως «ο προπονητής μας ζήτησε να αποβάλλουμε αυτό το γεγονός ότι δεχόμαστε εύκολα γκολ και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε. Είναι ένα αποτέλεσμα που μας δίνει μεγάλη ώθηση. Έχουμε εμπιστοσύνη στο νέο προπονητή, δουλεύουμε πάρα πολύ καλά και έχει αλλάξει πολλά πράγματα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Kρίμα για τον ΟΦΗ: Η Ξάνθη με ένα σούτ του έκλεψε την πρόκριση!
«Σήμερα ανάψαμε μια μικρή φωτιά και ελπίζω στη συνέχεια να αρχίζει να μεγαλώνει, για τον στόχο που έχουμε. Είμαι εδώ γιατί είμαι μαχητής και θα δώσουμε τα πάντα για να πετύχουμε τον στόχο».
Με τα συγκινητικά αυτά λόγια, απο ένα σύνθημα που τραγουδούν οι οπαδοί του ΟΦΗ («ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει»), ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, θέλησε να αναζητήσει...παρηγορία στην πίκρα του, για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ παρ' ότι βρέθηκε κοντά στο όνειρο της πρόκρισης στους «8» του Κυπέλλου απέναντι στην Ξάνθη, τελικά έμεινε εκτός.
Στη συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε το μεγάλο ματς που έγινε στο Γεντί Κουλέ, ο προπονητής του ΟΦΗ, συνεχάρη τους ποδοσφαιριστές του, για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν και για την οποία εισέπραξαν το χειροκρότημα του κόσμου του ΟΦΗ, που βρέθηκε στο γήπεδο.
Οπως είπε «να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές και τον κόσμο της ομάδας. Όλοι είδαν ότι κάναμε μια τεράστια προσπάθεια που είναι από τις καλύτερες της Σούπερ Λίγκα έχει καιρό να χάσει. Το πλάνο μας πήγε όπως το θέλαμε και με τις λίγες τελικές που συνηθίζει να κάνει η Ξάνθη σε κάθε ματς, έκανε ένα σουτ και πήρε την πρόκριση. Η προσπάθεια δεν πρέπει να σταματήσει εδώ . Πρέπει να συγκεντρωθούμε και να δουλέψουμε για να παρουσιάσουμε ίδια εικόνα και στο πρωτάθλημα. Όπως έχω πει και στους παίκτες, πρέπει να βάζουμε και μικρούς στόχους, όπως το να μειώσουμε την διαφορά από τις ομάδες που διεκδικούν την άνοδο μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου».
O OΦΗ την Κυριακή, δεν έχει αγωνιστική υποχρέωση, καθώς ο αντίπαλος του ο Πανθραικός έχει αποχωρήσει και θα πάρει χωρίς αγώνα τους βαθμούς της νικης.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα έχει το χρόνο να δουλέψει με τους παίκτες του και τις νέες μεταγραφές. Πάνω σε αυτό ο προπονητής του ΟΦΗ ανέφερε ότι «αυτές τις ημέρες προσπαθήσαμε να δουλέψουμε στο τακτικό κομμάτι και θα μας βοηθήσει η διακοπή να περάσω την δική μου φιλοσοφία και να ενσωματωθούν και οι καινούργιοι παίκτες, ώστε να έχουμε μια καλή εικόνα και εκτός έδρας».
Για τις μεταγραφές, ο Νίκος Παπαδόπουλος, παραδέχθηκε ότι κάποιοι βασικοί στόχοι του ΟΦΗ έκαναν πίσω, βλέποντας την ομάδα να χάνει έδαφος απο την κορυφή.
Οπως είπε «έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια. Από την ημέρα που ήρθα είπα ότι χρειαζόμαστε 2-3 παίκτες με ποιότητα. Υπάρχουν προβλήματα, γιατί οι παίκτες βλέπουν μια ομάδα που είναι πίσω στη βαθμολογία και αρκετοί το σκέφτονται. Κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε με τη διοίκηση. Από εκεί και πέρα, αν υπάρχει κάτι καλό σε θέση που χρειαζόμαστε θα κάνουμε μια μεταγραφή, απο την αγορά των ελεύθερων παιτών. Δεν θα κάνουμε πάντως μια μεταγραφή, για να την κάνουμε. Προτιμώ τα χρήματα αυτά α επενδυθούν κάπου αλλού».
Για το αν ο ΟΦΗ θα πετύχει φέτος στην Β' Εθνική, ότι πέτυχε και πέρσι στην Γ' Εθνική, όταν και κάλυψε μια μεγάλη διαφορά στο δεύτερο γύρο και τα κατάφερε, ο προπονητής του ΟΦΗ, είπε πως «σας είπα ότι το πιστεύω για αυτό είμαι εδώ. Έρχομαι σε μια δύσκολη στιγμή για τον ΟΦΗ, όμως το συναίσθημα μετράει πάντα σε εμένα και για αυτό πρέπει να το παλέψουμε όλοι μέχρι στο τέλος. Εάν δεν μπορέσω να μεταδώσω αυτή την πίστη και στους παίκτες τότε θα αποτύχω».
Τέλος, για το χειροκρότημα του κόσμου του ΟΦΗ, προς το πρόσωπο του, ο Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε πως «η αγάπη του κόσμου είναι πολύ συγκινητική, γνωρίζουν πόσο δεμένος είμαι με αυτή την ομάδα. Ας συμπαραστέκονται όμως περισσότερο στους παίκτες και όχι σε εμένα, γιατί οι παίκτες το χρειάζονται».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Kρίμα για τον ΟΦΗ: Η Ξάνθη με ένα σούτ του έκλεψε την πρόκριση!