karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο (18/2), το πρωί,  στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ, θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για την εντός έδρας αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας (Κυριακή 19/2, 3μμ).

Με απόφαση του Νίκου Παπαδόπουλου, η τελευταία προπόνηση, θα γίνει στο γήπεδο του ΟΦΗ και όχι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Στο μεταξύ, ο Μάριος Ογκμποε, δεν προπονήθηκε ούτε την Παρασκευή (17/2) το πρωί και ο προπονητής του ΟΦΗ, κάνει τα πλάνα του δίχως αυτόν στο παιχνίδι.

Εκτός μάχης έχουν τεθεί ακόμη, ο Νάστος (τιμωρημένος) και ο Κοιλιάρας (τραυματίας).

Μετά την προπόνηση του Σαββάτου, ο προπονητής του ΟΦΗ, θα ανακοινώσει την αποστολή, για την αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας.

 

Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Αναγέννηση Καρδίτσας, που θα γίνει την Κυριακή (19/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την 16η αγωνιστική της Stoiximan.gr Football League.

Tα εισιτήρια κοστίζουν 10 και 15 ευρώ.

Στα 10 ευρώ για τις θύρες 1,4,5. Στα 15 ευρώ για τις θύρες 2,3,7,8.

Εισιτήρια διατίθενται από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης την Παρασκευή το απόγευμα (17/2, 5-8μμ), το Σάββατο το πρωί (9πμ-2μμ), ενώ εισιτήρια θα διατίθενται και την Κυριακή (19/2) από το πρωί, στο γήπεδο του ΟΦΗ.

Συνάντηση παρουσία του προπονητή της ομάδας Βασίλη Πλεσίτη, είχε η επιτροπή φίλων του ΟΦΗ, που έχει συσταθεί, για την καλύτερη λειτουργία των υποδομών του ΟΦΗ και ειδικότερα της Κ19, η οποία μετέχει στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Stoiximan.gr Football league.

Στη συνάντηση συζητήθηκε η πολύ καλή πορεία που κάνει η Κ19 του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα και γενικότερα η δουλειά που γίνεται, για την οποία υπάρχει ικανοποίηση από την πλευρά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Να σημειωθεί ότι με αίτημα του ΟΦΗ στη διοργανώτρια, ζητήθηκε να γίνει ένας ακόμη γύρος, στους περιφερειακούς ομίλους, ώστε οι ποδοσφαιριστές να βάλουν περισσότερα παιχνίδια στα πόδια τους.

Από την πλευρά του Βασίλη Πλεσίτη τονίστηκε η σημασία ο ΟΦΗ να συνεχίσει νηα δουλεύει επαγγελματικά τόσο στην Κ19, όσο και στις υποδομές γενικότερα, καθώς υπάρχει αξιόλογο υλικό, μέσα από το οποίο ο ΟΦΗ μπορεί να αντλήσει παίκτες για την πρώτη ομάδα τα επόμενα χρόνια, έχοντας όμως πάντα ως προτεραιότητα την καθημερινή σκληρή δουλειά.

Αποφασίστηκε οι συναντήσεις αυτές να είναι συχνές, ώστε να επιλύονται τυχόν προβλήματα που προκύπτουν, στο ευαίσθητο θέμα των υποδομών του ΟΦΗ.

Η Κ19 του ΟΦΗ έχει ρεπό αυτήν την αγωνιστική. Για το λόγο αυτό θα δώσει το Σάββατο (18/2) φιλικό παιχνίδι στην Χερσόνησο με την τοπική ομάδα (3.30μμ).

Επόμενη επίσημη αγωνιστική υποχρέωση της Κ19 του ΟΦΗ, είναι με τον ΑΟΧ στα Χανιά, το επόμενο Σάββατο (25/2).

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi