
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Επαιξε με 6 ξένους ή όχι η Λαμία στο παχνίδι με την Σπάρτη, το οποίο και κέρδισε με 2-0;
Η είδηση κάνει «μπάμ» και έχει ήδη διαρρεύσει σε ομάδες της Football league, που έχουν ένομμο συμφέρον!
Η Λαμία στο παιχνίδι με τη Σπάρτη, εμφανίζεται να έχει αγωνιστεί για ένα διάστημα με 6 ξένους ποδοσφαιριστές, κάτι που απαγορεύεται, καθώς ο κανονισμός στην Football league δίνει το δικαίωμα στις ομάδες να χρησιμοποιήσουν μέχρι 5 ξένους στην ενδεκάδα!
Οπως φαίνεται λοιπον καθαρά απο το φύλλο αγώνα, η Λαμία, στο διάστημα απο το 32' έως και το 81' έπαιξε με 6 ξένους!
Τον Ρότσα, τον Μπλάζιτς, τον Ομο, τον Βάντερσον, τον Τζόκιτς και τον Ντούρμισάι.
Για τον τελευταίο, η πλευρά της Λαμίας, τονίζει ότι λογίζεται ως Ελληνας, καθώς έχει Ελληνικό διαβατήριο και διπλή υπηκοότητα, παρ' ότι έχει αγωνιστεί στην Εθνική Ελπίδων της Αλβανίας!
Είναι όμως έτσι; Αν είναι, η Λαμία δεν έχει φόβο. Αν δεν είναι όμως και έχει δηλωθεί ως Αλβανός στην ΕΠΟ, τότε έχει μεγάλο πρόβλημα!
Η υπόθεση εξετάζεται με προσοχή απο ομάδες της Football league, ώστε να διαπιστώσουν αν πράγματι υπάρχει παρατυπία απο την πλευρά της Λαμίας.
Αν αποδειχθεί αυτό, τότε η Λαμια χάνει το παιχνίδι με τη Σπάρτη. στα χαρτιά με 3-0 και της αφαιρούνται και τρείς βαθμοί απο την βαθμολογία!
Να σημειωθεί ότι ο σημερινός προπονητής της Λαμίας Μπάμπης Τεννές, είχε κάνει αντίστοιχη «γκάφα» (αν αποδειχθεί ότι τέτοια είναι και αυτή τη φορά), πέρσι ως προπονητής του Απόλλωνα, με τη χρησιμοποίηση 6 ξένων και εκεί που ο Απόλλων πήγαινε «τρένο» για την άνοδο τελικά έμεινε εκτός.
Ο Αρης και ο ΟΦΗ παρακολουθούν την υπόθεση και θα ζητήσουν ενημέρωση απο την ΕΠΟ για το θέμα, ώστε να προβούν στις περαιτέρω ενέργειες.
Αν αποδειχθεί ότι η Λαμία έχει κάνει γκάφα στην υπόθεση αυτή, τότε το ρωτάθλημα της Football league, παίρνει νέα τροπή!
Για την ...ιστορία η σύνθεση της Λαμίας στο παιχνίδι με την Σπάρτη, είναι η παρακάτω:
ΛΑΜΙΑ (Μπάμπης Τεννές): Πίτκας, Σπυρόπουλος, Παπαργυρίου, Αναστασιάδης, Χριστοφιλέας (51' Ρότσα), Μπλάζιτς, Όμο, Βασιλόγιαννης, Ματσούκας (32' λ. τρ. Βάντερσον), Τζόκιτς (81' Αυγενικού), Ντουρμισάι.
Οι επόμενες ώρες ή και μέρες καθώς η υπόθεση θα διερευνηθεί, θα δείξουν την αλήθεια.
Hδη τα τηλέφωνα μεταξύ των ενδιαφερόμενων ομάδων, έχουν πάρει φωτιά...
Με τρία γκολ του Πάτρικ Βουό και απο ένα απο τους Χαντί και Μπόατεγκ, ο ΟΦΗ πρόσφερε σκορ και θέαμα στους φιλάθλους του, με το 5-0 επί της Αναγέννησης Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ, σε ένα παιχνίδι που η κρητική ομάδα, είχε ευκαιρίες για ακόμη περισσότερα γκολ. Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και την συνέντευξη τύπου των δυο προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Βουό είχε κέφια και ο ΟΦΗ 5-0 την Αναγέννηση Καρδίτσας
Παρέμεινε 5ος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league
Η αποκάλυψη και η αφιέρωση του Νίκου Παπαδόπουλου
Aνοιξε λογαριασμό ξανά με τον ΟΦΗ μετά απο 14 χρόνια
Με ένα γκολ του Αγγελου Χαντί, με εύστοχο χτύπημα πέναλτι, στο 28ο λεπτό, ο ΟΦΗ απέδρασε με το διπλό απο την Κατερίνη, κόντρα στον Αιγινιακό (0-1) και διατήρησε ζωντανή την ελπίδα στην μάχη του τίτλου.
Ο ΟΦΗ δεν εντυπωσιασε με την απόδοση του, αλλά έκανε αυτό που πρέπει να κάνει σε αυτά τα παιχνίδια.
Να πάρει το αποτέλεσμα. Και το έκανε.
Ηταν καλύτερος απο τον αντίπαλο του στο πρώτο ημίχρονο, όταν μπήκε δυνατά και κυνήγησε ένα γρήγορο γκολ και κατάφερε να το πετύχει στο 28' όταν ο Μιλοσάβλιεφ σούταρε και η μπάλα βρήκε το χέρι του Παντεκίδη.
Ο διαιτητής Τίκας έδειξε την άσπρη βούλα και ο Χαντί με εύστοχη εκτέλεση έβαλε τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού.
Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, στο πρώτο ημίχρονο δεν κινδύνευσε καθ' όλου απο τον Αιγινιακό, ενώ αντίθετα, εκτός απο το γκολ-πέναλτι, ο ΟΦΗ είχε καλές στιγμές με τον Χαντί και τον Βουό, αλλά και ένα πολυ καλό σούτ του Μιλοσαβλιεφ, με τη μπάλα να φεύγει λίγο άουτ, στην εκπνοή του ημιχρόνου.
Οι φιλοξενούμενοι πίεσαν τον ΟΦΗ στις αρχές της επανάλληψης, είχαν δοκάρι σε ένα δυνατο σουτ του Ζούρκο στο 71' και μια καλή στιγμή με τον Ζγκούρι, αλλά η άμυνα του ΟΦΗ άντεξε στην πίεση και κράτησε το «μηδέν» μέχρι το τέλος.
Ο ΟΦΗ κρατάει το «μηδέν» στην άμυνα για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι και αυτό έχει ασφαλώς και τη σημασία του, στις δυο νίκες που έχει πετύχει με την Αναγέννηση Καρδίτσας (5-0) και τον Αιγινιακό (0-1).
Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ είχε δυο καλές στιγμές με τον Μιλοσάβλιεφ (63' και 86').
Στο τέλος ο ΟΦΗ έπαιξε έξυπνα με το χρόνο και πήρε μια πολύτιμη νίκη, που θα τον βοηθήσει πολύ στην βαθμολογική αναρρίχηση, που επιδιώκει.
Διαιτητής: Τίκας (Καρδίτσας)
Βοηθοί: Καραγκιζόπουλος (Ημαθίας), Χαρίσης (Γρεβενών)
ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ (Γιάννης Βλάχος): Τόλιος, Τσολακίδης, Παπουτσογιαννόπουλος, Γιαζιτζόγλου, Πασαλίδης, Παντεκίδης (46’ Ζγκούρι), Αντωνιάδης, Πατράλης, Γκατσολάρι (62’ Μήλιος), Ζούρκος, Σκραπάρας (81’ Παπαδόπουλος).
ΟΦΗ (Νίκος Παπαδόπουλος): Στρέζος, Κώτσιος, Παντίδος (73’ Όστοϊτς), Κομεσίδης, Κιάσσος, Μπόατενγκ, Πουρτουλίδης (69’ Μητρόπουλος), Χαντί, Μιλοσάβλιεβ, Πάγκαλος (59’ Ράντι), Βουό.