Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την τρίτη συνεχόμενη νίκη, μετά το 2-0 επί του Κισσαμικού, ωστόσο δεν έκρυψε τον προβληματισμό του, για την εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι για την οποία είπε ότι δεν ήταν καλή.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ είχε παράπονα απο τους παίκτες του, για το γεγονός ότι δεν ήταν τόσο πιεστικοί όσο θα έπρεπε, γεγονός που επέτρεψε στον Κισσαμικό να γίνει απειλητικός στην αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ.
Με τη φράση «αν παίζουμε όμως όπως με τον Κισσαμικό, θα έχουμε προβλήματα» ο Παπαδόπουλος έδειξε ότι έχρι να συζητήσει πολλά με τους παίκτες του, την Τρίτη με την επιστροφή στις προπονήσεις, καθώς όπως είπε «έχω πολύ δουλειά μπροστά μου, αν θέλουμε να πούμε ότι εμείς μπορούμε να διεκδικήσουμε και το πιστεύουμε».
Και κατέληξε λέγοντας ότι «πρέπει να προσπαθήσω να διορθώσω κάποια πράγματα που τα βλέπουν όλοι. Δεν μπορεί να τα αφήσω έτσι αυτά τα πράγματα».
Πάντως τόνισε ότι αυτό το 3Χ3 που έχει κάνει ο ΟΦΗ, θα τον βοηθήσει να συνεχίσει με καλύτερη ψυχολογία στη συνέχεια, περιμένοντας όμως και τους αντιπάλους που είναι πάνω απο τον ΟΦΗ στην βαθμολογία να στραβοπατήσουν.
Οπως είπε ο προπονητής του ΟΦΗ «πιστεύω ότι θα γίνει στραβοπάτημα απο τους άλλους. Ελπίζω όμως να μην κάνουμε και εμείς».
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου:
«Μετά μια ακόμη νίκη, θα περιμένετε να είμαι ικανοποιημένος.
Η εικόνα που είχε όμως η ομάδσα σε αυτό το παιχνίδι, όπως και στο δεύτερο ημίχρονο με τον Αιγινιακό, δείχει ότι έχουμε πρόβλημα. Στο παιχνιδι με τον Κισσαμικό, είχαμε τεράστιο θέμα, στο να είμαστε πιεστικοί, στο να πρεσάρουμε καλά. Να παίζουμε όλοι καλά άμυνα.
Ενώ έχουμε δουλέψει πολύ σε αυτό, στο πρέσινγκ, να κλέβουμε μπάλες και να τρέχουμε σε ανοιχτό γήπεδο. Αυτή τη φορά δεν κάναμε τίποτα απο αυτά.
Σκοράραμε σε ένα καθοριστικό σημείο, στις καθυστερήσεις του πρώτου μέρους.
Αυτό έπαιξε ρόλο, όπως και η χαμένη ευκαιρία του αντιπάλου.
Πρέπει να μείνουμε ευχαριστημένοι, μόνο απο τους τρεις βαθμούς.
Θα μπορούσα να πω δικαιολογίες για την κούραση, απο τα συνεχόμενα παιχνίδια, αλλά δεν το θέλω.
Και ο αντίπαλος έχει κούραση.
Εμείς έχουμε χρησιμοποιήσει στα τελευταία τρία παιχνίδια, σχεδόν την ίδια ενδεκάδα και αυτό ήταν μια σκέψη πριν τον αγώνα, αν θα πρέπει να το κάνω και αυτή τη φορά.
Πίστευα ότι στο πρώτο ημίχρονο, θα είμαστε πιο πιεστικοί.
Οτι θα μπορέσουμε να καθαρίσουμε το παιχνίδι και να ξεκουράσουμε κάποιους παίκτες, οι οποίοι έχουν κάνει υπέρβαση στο χρόνο συμμετοχής, όπως είναι ο Μπόατεγκ.
Ενα παιδί που έχει να παίξει απο 8 Νοεμβρίου, ξαφνικά έχει παίξει σε μια εβδομάδα τρία παιχνίδια και μάλιστα αρκετά λεπτά.
Απο τη μέρα που είμαι εδώ, απο το ρόστερ που είναι 30 παίκτες, έχουν παίξει 21 παίκτες. Και θα χρησιμοποιηθούν και άλλοι.
Το πρωτάθλημα της Football league, είναι ένα πρωτάθλημα, στο οποό πολλές φορές δεν μετράει η ποιότητα, μετράει η μάχη, η δύναμη το τρέξιμο, οι μονομαχίες.
Δώσαμε την ευκαιρία στον αντίπαλο να βγάλει ευκαιρίες, όπως έγινε στο δεύτερο ημίχρονο με τον Αιγινιακό.
Μπάλες πίσω απο την πλάτη μας κάθετες, που έχει ξαναγίνει, ενώ έχουμε δουλέψει πάνω σε αυτό το κομμάτι, συνεχίζει να γίνεται.
Εχω πολύ δουλειά μπροστά μου, αν θέλουμε να πούμε ότι εμείς μπορούμε να διεκδικήσουμε και το πιστεύουμε.
Περιμένοντας να μην κάνουμε λάθος εμείς και να χάσουν βαθμοί οι πιο πάνω απο εμάς.
Σας λέω τον προβληματισμό μου, γιατί η εικόνα της ομάδας, δεν ήταν καλή.
Δεν είχαμε καλά τρεξίματα, δεν ήμασταν πιεστικοί, παρ' ότι κερδίσαμε το παιχνίδι.
Θα ξεκουραστούμε τη Δευτέρα και θα δω τις εντάσεις στην προπόνηση, ώστε η ομάδα να είναι πιο φρέσκια στο επόμενο παιχνίδι.
Για να μπορέσουμε να κερδίζουμε τα ματς πιο εύκολα και χωρίς ο αντίπαλος να βγάζει ευκαιρίες.
Παρ' όλα αυτά θέλω να πω συγχαρητήρια στους παίκτες μας. Είναι η τρίτη συνεχόμενη.
Δεν έχουμε κάνει τίποτα. Πρέπει να συνεχίσουμε να κερδίζουμε ματς για να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι στη συνέχεια.
Συγχαρητήρια στον αντίπαλο, ήταν πολύ καλός.
Είχα πει στους παίκτες μας ότι τη μοίρα μας την καθορίζουμε μόνοι μας.
Αν παίζουμε όμως όπως με τον Κισσαμικό, θα έχουμε προβλήματα.
Συγχαρητήρια για τη νικη και στον κόσμο για τη βοήθεια του, γιατί σε μια δύσκολη μέρα ήρθαν και μας βοήθησαν.
Απο την Τρίτη θα δουλέψουμε σε θέματα που δεν τα είδα μόνο εγώ, αλλά όλος ο κόσμος».
-Για την πίεση που έχουν οι παίκτες του ΟΦΗ, καθώς κυνηγούν ομάδες που είναι μπροστά στη βαθμολογία:
«Η άποψη μου είναι ότι υπάρχει πίεση, αλλά για να είναι στο ΟΦΗ, πρέπει να αντέχουν στην πίεση και τον πρωταθλητισμό. Είναι απλό».
-Για το αν το μικρό σερί των τριών νικών μπορεί να είναι αντίβαρο στην πίεση:
«Ναί είναι. Η εικόνα με προβληματίζει, αλλά αυτό το μικρό σερί που χτίζουμε δίνει ψυχολογία στην ομάδα και εγώ σαν προπονητής πρέπει να προσπαθήσω να διορθώσω κάποια πράγματα που τα βλέπουν όλοι. Δεν μπορεί να τα αφήσω έτσι αυτά τα πράγματα».
-Για το αν ο ΟΦΗ μπορεί να προλάβει τις δυο πρώτες θέσεις:
«Εμείς πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας. Δεν πρέπει να κάνουμε λάθος. Πρέπει να πείθουμε και να παίρνουμε νίκες. Οπως κάναμε στο παιχνίδι με την Ξάνθη για το Κύπελλο. Οπως έκανε η ομάδα σε προηγούμενα παιχνιδια, πριν έρθω εγώ εδώ. Αυτό πρέπει να κάνουμε.
Πιστεύω ότι θα γίνει στραβοπάτημα απο τους άλλους. Ελπίζω όμως να μην κάνουμε και εμείς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Οσκαρ αυτοσαρκασμού και...χιούμορ απο τον Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Κισσαμικό (2-0).
Ο Σέρβος επιθετικός του ΟΦΗ, απο τους καλύτερους παίκτες της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια, έγιε στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό, αναγκαστική αλλαγή, καθώς χτύπησε στη μέση.
Ο «Μίλο» στις δηλώσεις του έδωσε ρεσιτάλ, καθώς ως είπε με μπόλικη δόση χιούμορ «ευτυχώς που ...βγήκα έξω και βοήθησα την ομάδα να κερδίσει (γέλια!).
Χωρίς εμένα η ομάδα σκόραρε δυο πολύ ωραία γκολ. Και για μας αυτο είναι το σημαντικό. Να κερδίζουμε».
Για τη νίκη του ΟΦΗ επί του Κισσαμικού, ο Μιλοσάβλιεφ, ανέφερε ότι «κάθε παιχνίδι για μας είναι πολύ σημαντικό, γιατί πρέπει να το κερδίσουμε. Υπάρχει πίεση για μας, γιατί πρέπει να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι. Αυτό πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε κάτι μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Πρέπει να περιμένουμε και κάποια κακά αποτελέσματα απο τον Απόλλωνα και τη Λαμία, για να κάνουμε κάτι καλύτερο».
Ενώ για τον τραυματισμό του ανέφερε ότι «δεν ξέρω ακόμα αν είναι κάτι σοβαρό. Πονάω πολύ στο κόκκαλο. Πονάω πολύ. Θα δούμε αύριο. Θα κάνω εξετάσεις, για να δούμε αν υπάρχει κάποιο σπάσιμο ή όχι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μόνος τέταρτος συνεχίζει ο ΟΦΗ μετά την τρίτη σερί νίκη που έκανε, αυτή τη φορά επι του Κισσαμικού με 2-0.
Ωστόσο Απόλλων και Λαμία κέρδισαν την Καλλιθέα (1-2) και τον Αιγινιακό (2-1) και διατήρησαν το +13 στην κορυφή.
Νίκη και για το Αρη με 3-0 επί της Αναγέννησης Καρδίτσας.
Σημαντική νίκη που τον φέρνει κοντά στη σωτηρία και για τον ΑΟΧανιά με 1-0 επί του Παναιγιάλειου.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 18ης αγωνιστικής:
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Σάββατο 25/2
Καλλιθέα - Απόλλων Σμύρνης 1-2 (62' Μπέλης - 25' Μπαρτολίνι, 86' Περογαμβράκης)
Κυριακή 26/2
Χανιά - Παναιγιάλειος 1-0 (34' Βαρούχας)
Άρης - Αν. Καρδίτσας 3-0 (1' Ντούνης, 33', 55' Παυλίδης)
Τρίκαλα - Αγροτικός Αστέρας 3-0 (29' Μουμίν, 37', 62' Κουσκουνάς)
Λαμία - Αιγινιακός 2-1 (17' Βάντερσον, 32' Τζόκιτς - 68' Γκατσολάρι)
Πανελευσινιακός - Πανσερραϊκός 0-1 (89' Ρούτσης)
ΟΦΗ - Κισσαμικός 2-0 (45', 70' Μάνος)
Καλλονή - Αχαρναϊκός 2-1 (45' Σισέ, 55' Σοφιάνης - 53' Μεζίνι)
Πανθρακικός - Σπάρτη 0-3 (α.α.)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Απόλλων Σμύρνης 46
2. Λαμία 46
................................................
3. Άρης 38
4. ΟΦΗ 33
5. Αγροτικός Αστέρας 30
6. Σπάρτη 28
7. ΑΟ Τρίκαλα 25 *
8. Πανσερραϊκός 25
9. ΑΟΧ 24 *
10. Παναιγιάλειος 23
11. Αχαρναϊκός 20
12. Καλλιθέα 19
13. Κισσαμικός 19 *
14. Αναγέννηση Καρδίτσας 16 *
................................................
15. Καλλονή 15
16. Αιγινιακός 12
17. Πανελευσινιακός 9
18. Πανθρακικός -6
* Ο εξ' αναβολής αγώνας Αναγέννηση Καρδίτσας - ΑΟ Χανιά για τη 10η αγωνιστική θα γίνει στις 8 Μαρτίου.
** Ο εξ' αναβολής αγώνας Τρίκαλα - Κισσαμικός για την 11η αγωνιστική θα γίνει την Τετάρτη 8 Μαρτίου.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (19Η)
Σάββατο 4 Μαρτίου
Απόλλων - Σπάρτη (15:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Ριζούπολης)
Κυριακή 5 Μαρτίου
Παναιγιάλειος - Καλλιθέα (15:00, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Αγροτικός Αστέρας - Χανιά (15:00, Γήπεδο «Δ. Κοντικάκης»)
Αιγινιακός - Άρης (15:00 ΕΡΤ3, «Γ. Παραλυκίδης»
Πανσερραϊκός - Τρίκαλα (15:00, Δημ. Σερρών)
Κισσαμικός - Λαμία (15:00)
Αχαρναϊκός - Πανελευσινιακός (15:00, Δημ. Αχαρνών)
Καλλονή - ΟΦΗ (15:00, Δημ. Στάδιο Μυτιλήνης)
Αν. Καρδίτσας - Πανθρακικός 0-3 α.α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: