Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Ποιά άνοδο στην Σούπερ Λίγκ; Τρίχες κατσαρές!
Η Λαμία με τα κωμικοτραγικά που συμβαίνουν στην Β' Εθνική, βγήκε...απευθείας στην Ευρώπη!
Μέχρι και η κορυφαία γαλλική εφημερίδα L’ Equipe, έκανε αναφορά για τα...μάτια της Λαμίας και την φάση που κάνει το γύρο του κόσμου και σε άλλα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία με τίτλο: "Unbelievable offside goal at Lamia-Panserraikos Football League Greece" στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, όπου σημειώνεται γκολ με ...πέντε (!) παίκτες σε θέση οφσάνιτ!
Mεγάλο παράσημο για την Λαμία, το Ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά και την Ελληνική διαιτησία αυτή η αναφορά!
Μπροστά σε αυτό το παράσημο, δεν μετράει καμία άνοδος!
Η Γαλλική εφημερίδα στην ηλεκτρονική της έκδοση κάνει λόγο για «πενταπλό οφσάιντ στη δεύτερη κατηγορία, σε ένα παιχνίδι όπου δεν αποτέλεσε και την καλύτερη διαφήμιση της διαιτησίας. Πρόκειται για διαιτητικό κατόρθωμα και ένα λάθος το οποίο επέτρεψε την Λαμία να κερδίσει με 3-1».
Ευρώπη λοιπόν, απευθείας η Λαμία και...συγχαρητήρια σε όλους!
Σε αυτούς που την "σπρώχνουν", στον όμορφο κόσμο της Football league, αλλά και στην Ελληνική διαιτησία, που δείχνει και εκτός συνόρων τα ...πουλέν της!
Οπως ακριβώς το γράφουν εκτός συνόρων: Unbelievable!
Και όμως συμβαίνει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Είστε η ντροπή του ποδοσφαίρου!
Σε ένα Ερασιτεχνικό VIDEO 15.5 λεπτών όλο το "έγκλημα" για αυτό που συμβαίνει στην Β' Εθνική!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μέσα σε ένα Ερασιτεχνικό VIDEO 15.5 λεπτών που κυκλοφορεί τα τελευταία 24ωρα στο διαδίκτυο από το προφίλ του διαχειριστή «Μακεδονομάχος εξυγιαντής: Makedonomaxoc Eksygiantic) και έχει ως κεντρικό σχόλιο της φράση «Μερικές απο τις πιο όμορφες στιγμές της ανεξάρτητης ομάδας-αποκάλυψης του ελληνικού ποδοσφαίρου», βλέπει κανείς όλη την αλήθεια της φετινής Β’ Εθνικής.
Ολο το «έγκλημα» που έχει γίνει και το πώς η ομάδα της Λαμίας έχει ευνοηθεί σκανδαλωδώς σε πολλά παιχνίδια, ώστε να βρίσκεται σήμερα σε θέση ανόδου.
«Πέτσινα» πέναλτι από τους διαιτητές υπέρ της, κραυγαλέα πέναλτι των αντιπάλων που παίζουν με αυτήν και δεν έχουν δοθεί, ακυρωθέντα γκολ των αντιπάλων που έπρεπε να μετρήσουν, γκολ οφσάιντ που η ίδια έχει πετύχει και μέτρησαν κανονικά, με αποκορύφωμα το στιγμιότυπο που κάνει πλέον το …γύρο του κόσμου, στο παιχνίδι της Λαμίας με τον Πανσερραικό, στο οποίο πέντε παίκτες της Λαμίας είναι οφσάιντ και το γκολ μετράει κανονικά (!).
Και ακόμη: Τα …χέρια των αντιπάλων για να κερδίσει πέναλτι η Λαμία στο παιχνίδι με τα Χανιά και αυτό με τον Παναιγιάλειο, όπου έγινε και ο μεγαλύτερος ντόρος, με τον προπονητή της ομάδας του Αιγίου, Δημήτρη Σπανό να αφήνει αιχμές για τον παίκτη του!
Προσέξτε, το VIDEO δεν είναι προιόν μοντάζ! Μιλάμε για πραγματικά στιγμιότυπα από την μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης τα οποία και έχουν συγκεντρωθεί σε ένα VIDEO για να φανεί η …απάτη που έχει γίνει φέτος στην Β’ Εθνική και το πώς «με το έτσι θέλω» σπρώχνεται μια ομάδα για να ανέβει κατηγορία!
Και αποτυπώνονται με εικόνα τα παρακάτω πραγματικά περιστατικά:
Λαμία-Αχαρναικός 3-0. Στο 1-0 ο Αχαρναικός σκοράρει και ο βοηθός ανακαλύπτει οφσάιντ σε μια φάση πεντακάθαρη, όπου ο σκόρερ των φιλοξενουμένων έρχεται δυο μέτρα πίσω και στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα!
Λαμία-Αρης 1-0. Ο διαιτητής Καλογερόπουλος (Σούπερ Λίγκ) δεν δίνει δυο καθαρά πέναλτι υπέρ του Αρη στο παιχνίδι.
Κισαμμικός-Λαμία 1-2. Ο διαιτητής Μουρτζάκης από το Ηράκλειο δίνει ανύπαρκτο πέναλτι υπέρ της Λαμίας.
Λαμία-Χανιά 2-1. O Τσουκάνης των φιλοξενουμένων με το σκορ να είναι 0-1 πιάνει τη μπάλα με το χέρι μέσα στην περιοχή της ομάδας του και δίνεται πέναλτι.
Καλλιθέα-Λαμία 0-1. Ο διαιτητής ανακαλύπτει πέναλτι υπέρ της Λαμίας σε μια φάση που ο γκολκήπερ διώχνει καθαρά τη μπάλα. Σε αυτό το παιχνίδι η Καλλιθέα αναίτια παρατάχθηκε χωρίς 6 βασικούς, ενώ ο προπονητής της Καλλιθέας (Κουρμπανάς) δεν κάθισε στον πάγκο λόγω …γαστρεντερίτιδας. Την επόμενη του αγώνα παραιτήθηκε.
Λαμία-Παναιγιάλειος 1-0. Ο ποδοσφαιριστής του Παναιγιάλειου Παπαδόπουλος, διώχνει προκλητικά τη μπάλα με το χέρι μέσα στην περιοχή και ο διαιτητής δίνει πέναλτι.
Ο προπονητής του Παναιγιάλειου (Σπανός) αντικαθιστά τον παίκτη του και αφήνει αιχμές για την ενέργεια του! Ο ίδιος παίκτης είχε κάνει την ίδια ενέργεια στον αγώνα Παναιγιάλειος-Απόλλων και με απόφαση της διοίκησης και του προπονητή τίθεται εκτός ομάδας!
Να σημειωθεί ότι στην εκτέλεση του πέναλτι (αγώνας Λαμία-Παναιγιάλειος) ο τερματοφύλακας της ομάδας του Αιγίου μπλοκάρει τη μπάλα, αλλά ο διαιτητής διατάσει επανάληψη, μέχρι να μπεί το γκολ!
Λαμία-Πανσερραικός 3-1. Η Λαμία σκοράρει, πέντε (!) παίκτες είναι οφσάιντ , ο βοηθός και ο διαιτητής σφυρίζουν αδιάφορα και το γκολ μετράει κανονικά!
Το VIDEO ολοκληρώνεται με την συνέντευξη του Αλέξη Κούγια στο ραδιοφωνικό σταθμό metropolis μετά τον αγώνα της Λαμίας με τη Σπάρτη, όπου οι γηπεδούχοι χρησιμοποίησαν 6 ξένους στο παιχνίδι.
Ο Κούγιας στις δηλώσεις του (ακούστε το ηχητικό) κατακεραυνώνει τον Τεννέ και τη Λαμία, προτρέπει τις ενδιαφερόμενες ομάδες να κάνουν ένσταση γιατί «γίνονται διάφορα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και με ειδικά πρόσωπα», τονίζει ότι ο επίμαχος ποδοσφαιριστής Ντούρμισάι, επειδή έχει αγωνιστεί στην Εθνική Ελπίδων της Αλβανίας δεν μπορεί να αγωνιστεί στην Εθνική Ελλάδος και μάλιστα εκφράζει την προσωπική του άποψη ότι θα δικαιωθούν οι ομάδες που θα κάνουν ένσταση και μάλιστα τις προτρέπει να μην βασιστούν στην ένσταση της Σπάρτης (η οποία τελικά δεν έκανε ούτε ένσταση για την συγκεκριμένη υπόθεση).
Λίγες ώρες αργότερα ο Κούγιας και το δικηγορικό του γραφείο, ανέλαβε την υπόθεση της Λαμίας και ο γνωστός δικηγόρος, άλλαξε… τροπάριο, ενώ αργότερα έκανε την αγιογραφία το υ ποδοσφαιρικού εισαγγελέα Σιμιτζόγλου που έβαλε την υπόθεση στο αρχείο, αλλά και της προέδρου της Πειθαρχικής της Footballleague (κα Μπόζνου) η οποία μέχρι και σήμερα μαδάει τη ...μαργαρίτα και δεν εκδικάζει την υπόθεση.
Δείτε το παρακάτω VIDEO για να διαπιστώσετε πραγματικά το τι γίνεται φέτος στην Β' Εθνική...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
O Σήφης Κορωνάκης, ανέλαβε όπως αναμενόταν πρόεδρος των Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, μετά τις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του διοικητικού συμβουλίου, που έγιναν πριν απο μερικές ημέρες.
Την Τρίτη (25/4) έγινε η συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. το οποίο διαμορφώθηκε ως εξής:
Πρόεδρος: Σήφης Κορωνάκης
Α' Αντιπρόεδρος: Μανώλης Ροδιτάκης
Β' Αντιπρόεδρος: Kώστας Σταυρακάκης
Γ' Αντιπρόεδρος : Μηνάς Πίτσος
Ταμίας: Μανώλης Φουστανάκης
Δημόσεις Σχέσεις: Σήφης Δασκαλάκης, Γιώργος Παπαγιανάκης
Γραμματείς-Επαφή με ΠΑΕ: Βαγγέλης Γαληνάκης, Κώστας Ξενικάκης
Υπεύθυνος Λέσχης: Νίκος Πασσάς
Μέλη: Δημήτρης Παπαματθαιάκης, Κώστας Δερμιτζάκης
Το νέο Δ.Σ. των Παλαιμάχων που έχει αέρα ανανέωσης με νεότερα πρόσωπα, έπιασε αμέσως δουλειά με κύριο στόχο, μια πιο δυναμική παρουσία των συνδέσμων Παλαιμάχων του ΟΦΗ, τόσο στα δρώμενα του ΟΦΗ, όσο στην κοινωνία του Ηρακλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: