karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Χαμός γίνεται με το παιχνίδι Κηφισιά-Εργοτέλης, που θα γίνει την Κυριακή στο "Ζηρίνειο" και θα κρίνει τον πρωταθλητή και την ομάδα που θα ανέβει κατηγορία στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής!
Η Κηφισιά ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών, καθώς φοβάται επεισόδια απο φιλάθλους του Ιωνικού, οι οποίοι είναι πολύ πιθανό να σπεύσουν στο γήπεδο, για να ...φρενάρουν τον Εργοτέλη, ο οποίος με νίκη αγκαλιάζει τον τίτλο.
Την ίδια ώρα η ομάδα του Ιωνικού "βράζει" με την απόφαση της ομάδας της Κηφισιάς και με ανακοίνωση της θέτει θέμα αξιοπιστίας του αγώνα Κηφισιά-Εργοτέλης, αλλά και του πρωταθλήματος!
Ο Εργοτέλης με ανακοίνωση του, που είχε προηγηθεί, είχε εκφράσει φόβους για την παρουσία φιλάθλων του Ιωνικού στο παιχνίδι.
Η ανακοίνωση της Κηφισιάς, για την απόφαση της το παιχνίδι να γίνει κεκλεισμένων των θυρών αναφέρει:

«Ενημερώνουμε όλο το φίλαθλο κοινό ότι το Δ.Σ του συλλόγου μας αποφάσισε ομόφωνα ότι ο προσεχής εντός έδρας αγώνας μας την Κυριακή 7 Μαΐου και ώρα 17.00 θα πραγματοποιηθεί κεκλεισμένων των θυρών. Η απόφαση αυτή πάρθηκε εξαιτίας της αδυναμίας των αστυνομικών αρχών να τηρήσουν τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας και με γνώμωνα την προστασία του σωματείου μας. Ακόμη για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο πιθανών προκλήσεων επεισοδίων που μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και σε βαθμολογικές απώλειες. Έτσι δεν θα προβούμε στην έκδοση εισιτηρίων με συνεπακόλουθο την απώλεια οικονομικών οφελών απο ένα τόσο ενδιαφέρον αγώνα.

Η κρισιμότητα της αναμέτρησης και για τα 2 σωματεία καθώς και η πιθανή εμπλοκή οποιουδήποτε με οποιοδήποτε τρόπο στην ομαλή διεξαγωγή της καθιστά αναπόφευκτη αυτή την απόφαση μας. Επιδιώκουμε με αυτόν τον τροπο να εξασφαλίσουμε ότι η αναμέτρηση θα ολοκληρωθεί στα 90′ και δεν θα επακολουθήσουν διάφοροι άλλοι «αγώνες» είτε στις εξέδρες του Ζηρίνειο, είτε στους δρομους της Κηφισιάς είτε στις αίθουσες των αθλητικών δικαστηρίων. Εμείς δεν θα λάβουμε συμμετοχή σε μια διαδικασία που ξεφεύγει τα όρια του ποδοσφαιρικού αγώνα και της λογικής αντιμετώπισης της στιγμής διασφαλίζοντας την αξιοπιστία και την ομαλή διεξαγωγή της αναμέτρησης. Μπορούν να παρευρεθούν οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας της ομάδας μας και οι κάτοχοι επίσημων προσκλήσεων».

H ανακοίνωση του Ιωνικού, o οποίος θέτει θέμα αξιοπιστίας του αγώνα, αναφέρει :

«Με ταχύτατους και άρτια συγχρονισμένους ρυθμούς λειτουργούν τα τελευταία 24ωρα το γραφείο τύπου του Εργοτέλη με το αντίστοιχο της Κηφισιάς.

Διαβάζοντας τα λιβελογραφήματα των Κρητικών που στοχοποιούν αδιακρίτως το σύνολο της Ιωνικής οικογένειας, ήρθε να προστεθεί και η απόφαση της Κηφισιάς, που ενημερώνει για τον αγώνα Κηφισιά - Εργοτέλης ότι «θα πραγματοποιηθεί κεκλεισμένων των θυρών».

Το σωματείο των Βορείων Προαστείων θεωρώντας ότι μπορεί να λειτουργήσει ως διοργανώτρια αρχή, αποφασίζοντας και διατάζοντας, ανακοινώνει παιχνίδι «κεκλεισμένων των θυρών» γεγονός που αντιβαίνει στους κανονισμούς του ΚΑΠ.

Οφείλουμε σε αυτό το σημείο να κάνουμε δύο σημαντικές επισημάνσεις. Το παιχνίδι Ερμής Ζωνιανών - Ιωνικός στον πρώτο γύρο, παρακολούθησε σύσσωμη η ομάδα του Εργοτέλη μαζί με τον πρόεδρό τους, ενώ στο παιχνίδι Ατσαλένιος - Ιωνικός -σύμφωνα με μαρτυρίες των ανθρώπων του Ατσαλένιου- στο γήπεδο βρέθηκαν φίλαθλοι του Εργοτέλη, οι οποίοι μάλιστα προσπάθησαν να δημιουργήσουν και επεισόδιο στην κερκίδα.

Ωστόσο ο Ιωνικός, δεν έθιξε ποτέ τα παραπάνω συμβάντα θέλοντας να αποφύγει τα μονοπάτια γραφικότητας που διαβαίνουν άλλοι.

Μετά τα τελευταία γεγονότα διερωτάται εύλογα πλέον ο καθένας, όταν δύο ομάδες αποφασίζουν από κοινού να δώσουν μεταξύ τους έναν αγώνα «κεκλεισμένων των θυρών», και μάλιστα δίχως τηλεοπτική κάλυψη, εξακολουθούμε να κάνουμε λόγο για επίσημο παιχνίδι ή πλέον μπορούμε και επίσημα να μιλήσουμε για ένα φιλικό προπονητικού χαρακτήρα;

Κι αν τελικά εκεί στην Κηφισιά, αποφασίσατε να δώσετε τέτοια χαρακτηριστικά στο παιχνίδι, γιατί δεν το κάνατε ευθύς εξαρχής στην έδρα του Εργοτέλη, να γλυτώσουν τον κόπο οι Κρητικοί κι εσείς την αναστάτωση?

Έχει χαθεί κάθε ίχνος σοβαρότητας, την στιγμή που ορισμένοι πλήττουν διαρκώς την αξιοπιστία του πρωταθλήματος με τέτοιες συμπεριφορές.

Ο Ιωνικός θα αποστείλει επίσημο έγγραφο στην ΚΕΔ όπου θα ζητάει βάσει της κρισιμότητας του αγώνα κι εφόσον δεν θα υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη, να οριστεί ανώτατος παρατηρητής διαιτησίας. Παράλληλα ζητάμε από την ΚΕΔ και από τα αρμόδια όργανα να εγγυηθούν πως οι κύριοι Κακριδής, Κωνσταντόπουλος και Πυργάκης θα εξασφαλίσουν μια διαιτησία αντάξια των περιστάσεων.

Τέλος θεωρούμε πως αποτελεί ντροπή και μαύρη σελίδα στην ιστορία της Κηφισιάς, να κλείνουν τις πόρτες του γηπέδου σε ένα παιχνίδι που θεωρείται καθοριστικό για την έκβαση του πρωταθλήματος, μόλις τρεις αγωνιστικές πριν το φινάλε, κρατώντας όλο τον φίλαθλο κόσμο της Αθήνας, του Πειραιά αλλά και τους ίδιους τους Κηφισιώτες (πόσα διαρκείας έχετε πουλήσει δηλαδή;) έξω από το γήπεδο. Άλλωστε ο Ιωνικός έδωσε τα διαπιστευτήρια του όταν στον πρώτο γύρω έφερε 300 φιλάθλους στο Ζηρίνειο χωρίς να γίνει το παραμικρό παρατράγουδο.

Η αξιοπιστία του αγώνα, λοιπόν, έχει πληγεί προπαντός από εσάς, με όσα έχουν λάβει χώρα τα τελευταία 24ωρα και οι θλιβερές ανακοινώσεις σας δεν είναι ικανές να πείσουν κανέναν.

Υ.Γ. Και ήρθε πλέον η ώρα να αποκαλύψουμε ότι όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς να έχει δοθεί απάντηση από την νομική υπηρεσία της ΕΠΟ στο ερώτημα που υπέβαλε ο Ιωνικος στις 29/08/2016 προ της έναρξης του πρωταθλήματος.

Ερώτημα για το οποίο ποτέ δεν έχουμε αναφερθεί δημόσια διότι δεν θέλαμε να θίξουμε το κύρος της διοργανώτριας αρχής -για το αν ο Εργοτέλης έχει δικαίωμα ανόδου στην Β εθνική στην περίπτωση που αναδειχθεί πρωταθλητής στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου.

Απάντηση λοιπόν δεν έχουμε πάρει τόσο εμείς όσο και οι λοιποί συμμετέχοντες του πρωταθλήματος.

Πλην όμως το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε γεγονότα όπου μας προϊδεάζουν ότι υπάρχει χειραγώγηση για το ποιο θα είναι το σωματείο όπου θα ανεβεί κατηγορία.

Επειδή όμως μένουμε πιστοί ότι αγώνες δίνονται μέσα στους αγωνιστικούς χώρους και μόνο:

Δηλώνουμε ότι θα απευθυνθούμε στον Αθλητικό Εισαγγελέα, τον Υφυπουργό Αθλητισμού και σε κάθε άλλο αρμόδιο όργανο για να πάρουμε απάντηση σχετικά με το τι συμβαίνει τελικά στον 4 όμιλο της Γ εθνικής κατηγορίας!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Περιμένει...επισκέψεις απο φιλάθλους του Ιωνικού, στην Κηφισιά ο Εργοτέλης

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με ένα...όνειρο τρελό, ζεί και αναπνέει ο Ηρόδοτος, ο οποίος διανύει μια απο τις καλύτερες χρονιές της σύγχρονης ιστορίας του.

Η ομάδα της Αλικαρνσού, κέρδισε με άνεση φέτος τον τίτλο στην Α1 ΕΠΣΗ, μαζί και την άνοδο στην Γ' Εθνική, που ήταν ο βασικός στόχος. Παράλληλα κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣΗ, πήρε το Κύπελλο Κρήτης και τώρα πηγαίνει...φούλ για να πάρει και το Κύπελλο Ερασιτεχνών Ελλάδος, δηλαδή ένα Πανελλήνιο τίτλο!

Ο Ηρόδοτος "καθάρισε" εύκολα τη Λευκίμμη Κέρκυρας με 3-0 στυην Αλικαρνασό και περιμένει και πάλι στην έδρα του, στις 10 Μαίου τον Αστέρα Βλαχιώτη (Λακωνιας), τον οποίο αν κερδίσει παίρνει το εισιτήριο για τον τελικό!

Εκεί -εφ' όσον ο Ηρόδοτος προκριθεί-θα βρεί απέναντι του, ένα εκ των Ελπίδα Σκουτάρεος-Κερατσίνι, οι οποίοι αναμετρώνται στον άλλο ημιτελικό.

Είναι σαφές, ότι καμία απο τις ομάδες αυτές δεν...φοβίζει τον Ηρόδοτο, ο οποίος βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση, να σηκώσει το Κύπελλο Ερασιτεχνών Ελλάδος και επανέλθει δυναμικά στο Ελληνικό ποδοσφαιρικο προσκήνιο!

Αυτός είναι και ο στόχος της σημερινής διοίκησης του Ηροδότου, η οποία θέλει την ομάδα σε 3-4 χρόνια στην Β΄Εθνική, όπως ήταν παλιά, επι προεδρίας Κόνσολα, όταν πράγματι ο Ηρόδοτος, είχε αναπτύξει μεγάλη ποδοσφαιρική δυναμική και "έζησε" ιστορικές στιγμές, τις οποίες θυμάται ακόμη το ποδοσφαιρικο κοινό τόσο της Αλικαρνασού, όσο και του Ηρακλείου γενικότερα.

Μακάρι να μπορέσει ο Ηρόδοτος να ξαναζήσει αυτές τις στιγμές.

Εχει γήπεδο, κόσμο, υποδομές και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο κάποιες ομαδες που κάνουν δίχως λόγο και αιτία "πασαρέλα" εδώ και χρόνια σε Γ' και Β' Εθνική...

Δείτε στο παρακάτω video της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την αναμέτρηση Ηρόδοτος-Λευκίμμη Κέρκυρας 3-0

Χωρίς σοβαρά προβλήματα αγωνιζεται το Σάββατο (6/5, 5μμ) στη Λαμία, ο ΟΦΗ, σε ένα ακόμη παιχνίδι...αποδείξεων για τους παίκτες τη κρητικής ομάδας.  Μπουρσέλης και Φαζός λόγω τραυματισμού δεν είναι στα πλάνα του τεχνικού επιτελείου.

Απο εκεί και πέρα όμως όλοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου.

Ο ΟΦΗ μετά το "Χ" με τον Απόλλωνα, έμεινε πολυ πίσω στην μάχη της ανόδου, ωστόσο το παιχνίδι με τη Λαμία (όπωςήταν αυτό με τον Απόλλωνα αλλά θα είναι και το μεθεπόμενο με τον Αρη) είναι παιχνίδια με ισχυρό κίνητρο γοήτρου για τους παικτες του ΟΦΗ, οι οποίοι καλούνται να παίξουν για τον σλύλλογο, την ιστορία του, για τον κόσμο, αλλά και για τους ίδιους τους, τους εαυτούς!

Οπως ακριβώς δηλαδή το έκαναν κόντρα στον Απόλλωνα, όπου όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα είδε το άδικο και την "κλοπή" που έγινε σε βάρος του ΟΦΗ, η βαθμολογική διαφορά του οποίου με τις ομάδες που κρατούν τις θέσεις της ανόδου, είναι πλασματική.

Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ για την προπόνηση της Πέμπτης (4/5) αναφέρει:

Με δυο προβλήματα κορυφώνει την προετοιμασία του ο ΟΦΗ για το παίχνιδι του Σαββάτου (6/5, 5μμ) στη Λαμία.

Ο Αντώνης Μπουρσέλης τέθηκε νοκ-αουτ λόγω ενοχλήσεων στον προσαγωγό, ενώ εκτός είναι και ο τραυματίας Μανώλης Φαζός, ο οποίος έτσι και αλλιώς δεν υπολογίζεται μέχρι το τέλος της σεζόν.

Από εκεί και πέρα, όλοι οι παίκτες βρίσκονται στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.

Ο ΟΦΗ ολοκληρώνει την προετοιμασία του για το παιχνίδι στη Λαμία, με προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή (5/5/) το πρωί στο Γεντί Κουλέ.

Μετά το τέλος της προπόνησης, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι.

Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει αεροπορικώς την Παρασκευή το μεσημέρι για τη Λαμία και θα επιστρέψει το Σάββατο το βράδυ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi