Στην πρώτη θέση της Α2 γυναικών, μαζί με τη Δάφνη, στους 27 βαθμούς, ανέβηκαν τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά τη νίκη στο ντέρμπι κορυφής επί του Φοίβου με 3-0 (25 - 17, 26 - 24, 27 - 25), ανέβηκαν τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Με τη νίκη, αυτή, γκρέμισαν τον Φοίβο απο την κορυφή, την οποία πλέον μοιράζονται με τη Δάφνη.
Επόμενος αντίπαλος, για τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, η Παναχαική, στο κλειστό του ΒΑΚ, το προσεχές Σάββατο (11/1, 4μμ).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα και η εικόνα στην Α2 γυναικών:
11η Αγωνιστική-Αποτελέσματα
ΑΕ Αγ. Παρασκευής- ΓΕ Παναχαϊκή 0 - 3 (19 - 25, 16 - 25, 11 - 25)
ΓΣ Πετρούπολης- ΓΣ Ηλιούπολης 0 - 3 (19 - 25, 21 - 25, 17 - 25)
ΑΟΝ Αργυρούπολης- ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 1 - 3 (23 - 25, 18 - 25, 25 - 19, 22 - 25)
ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου- ΑΟ Αιγάλεω 3 - 0 (26 - 24, 25 - 15, 25 - 14)
ΟΦΗ- ΣΦΑΜ Φοίβος 3 - 0 (25 - 17, 26 - 24, 27 - 25)
ΝΟΠ Ρεθύμνου- ΑΟ Κύδων 3 - 1 (25 - 13, 20 - 25, 25 - 11, 25 - 12)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 27
2. ΟΦΗ 27
3. Φοίβος Σ.Μ. 25
4. ΑΟΝ Αργυρούπολης 24
5. ΓΣ Ηλιούπολης 22
6. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 21
7. ΓΣ Πετρούπολης 17
8. ΑΟ Αιγάλεω 12
9. Παναχαική 10
10. ΝΟΠ Ρεθύμνου 9
11. ΑΕ Αγ.Παρασκευής 4
12. ΑΟ Κύδων 0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ -12η αγωνιστική (11/1)
ΓΣ Πετρούπολης - ΑΟ Θρίαμβος
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΑΟ Κύδων
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΣΦΑΜ Φοίβος
ΟΦΗ - ΓΕ Παναχαϊκή (11/1, 4μμ, ΒΑΚ)
ΑΕ Αγ. Παρασκευής - ΑΠΌ Δάφνη
ΑΟ Αιγάλεω - ΓΣ Ηλιούπολης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στην καλύτερη του, ίσως, φετινή εμφάνιση, απο πλευράς τακτικής, αμυντικής συμπεριφοράς και αποτελεσματικότητας, ο ΟΦΗ, πανηγύρισε μετά απο 22 χρόνια, μεγάλο διπλό στο Κλεάνθης Βικελίδης, επί του Αρη με 0-2.
Με τη νίκη αυτή, ο ΟΦΗ, ανέβηκε στους 23 βαθμούς και στην 7η θέση, μειώνοντας στους 5 βαθμούς την διαφορά, με τον 5ο Αρη.
Τα γκολ του ΟΦΗ, πέτυχαν οι Γκονζάλες με εκπληκτικό φάουλ και Γιούνγκ μετά απο ασίστ του Σεγκέλια.
Δείτε παρακάτω, τα καλύτερα στιγμιότυπα της μεγάλης νίκης του ΟΦΗ, επί του Αρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μετά την άλωση μετά απο 33 χρόνια της Τούμπας, ο ΟΦΗ κέρδσισε μετά απο 22 χρόνια και στο Βικελίδης
Λόγω του 4ημερου Εθνικού Πένθους, που κήρυξε η κυβέρνηση για τον θάνατο του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο, ανακοίνωσε την αναβολή του Αγιασμού, που είχε, προγραμματίσει την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ο Αγιασμός θα τελεστεί κανονικά την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου στις 3.30μμ.