karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την ...τιμητική τους, είχαν οι Γιάννηδες του ΟΦΗ, στην προπόνηση της Τρίτης (7/1), ημέρα της ονομαστικής τους εορτής.

"Σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει" λέει η παροιμία και ο ΟΦΗ, έχει...πολλούς!

Τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, τον προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη, τον αντιπρόεδρο του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Χονδροζουμάκη, τους αθλητές Γιάννη Ρουμελιωτάκη, Γιάννη Σπιταδάκη, Γιάννη Γωνιωτάκη.

Μετά την βραδινή προπόνηση, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, το κλίμα ήταν γιορτινό, με ευχές και εδέσματα απο τους εορτάζοντες.

Ο αντιπρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Χονδροζουμάκης, είχε ετοιμάζει ένα μπουφέ με μεζέδες, για όλη την ομάδα και η βραδιά κύλησε όμορφα, μέσα σε οικογενειακό κλίμα, με όλους τους αθλητές να τον ευχαριστούν για την ευγενική αυτή ενέργεια.

Στον ΟΦΗ, η νίκη και η καλή εμφάνιση επί του Φλοίσβου (3-1), σκόρπισε χαμόγελα, όπως και η αναρρίχηση της ομάδας, στην 6η θέση της βαθμολογίας.

Ο Γιάννης Καλμαζίδης και οι παίκτες του, ξεκίνησαν την προετοιμασία, για το παιχνίδι της Κυριακής (12/1, 5μμ) με τον ΠΑΟΚ, στο κλειστό της Πυλαίας.

Δείτε εδω φωτογραφίες

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο Κλεάνθης Βικελίδης, με αντίπαλο το μεγάλο φαβορί για την 5η θέση, Αρη, κάνει ποδαρικό, ο ΟΦΗ.

Στους 27 βαθμούς ο 5ος Αρης, ο οποίος για ένα φεγγάρι ήταν στην 4αδα και για κάποιες εβδομάδες στην πρώτη θέση, αλλά δεν άντεξε.

Στους 20 βαθμούς και την 7η θέση ο ΟΦΗ, που επέστρεψε στην 8αδα και το γκρούπ 5-8, που είναι ο βασικός του στόχος στο πρωτάθλημα.

Αρης και ΟΦΗ, πάσχουν απο την ίδια ασθένεια, αγωνιστικά.

Και οι δυο, προσπαθούν να προσαρμοστούν στα "θέλω" των (νέων) προπονητών τους.

Ο Ράσταβατς στον ΟΦΗ, δεν έχει ακόμη πείσει ότι η ομάδα που παρουσιάζει είναι δική του και όχι του Δέλλα.

Προσπαθεί να παρουσιάσει ένα πιο σφιχτό αμυντικά ΟΦΗ, απο τον πιο επιθετικό του προκατόχου του, αλλά και ευάλωτο στην άμυνα.

Δεν το έχει καταφέρει ακόμη, εδώ και 2,5 μήνες που είναι στον πάγκο, ο Σέρβος προπονητής με την τραγιάσκα.

Στα τελευταία παιχνίδια, μόνο, ο ΟΦΗ προσπαθεί να κρατήσει το μηδέν πίσω, το οποίο δεν είχε για 19 σερί παιχνίδια (!) στη φετινή σεζόν (δεχόταν γκολ σε κάθε παιχνίδι).

Τώρα όμως, χτίζει ένα μικρό σερί με το 0-0 με τον Ατρόμητο, το 5-0 με την Παναχαϊκή στο Κύπελλο και το 4-0 επί του Βόλου στο πρωτάθλημα.

Στο τελευταίο παιχνίδι, ο ΟΦΗ έκανε ένα απο τα καλύτερα του φετινά παιχνίδια και έβαλε φανταστικά γκολ.

Απομένει να δούμε ωστόσο, αν θα έχει διάρκεια, τόσο σε απόδοση, όσο σε αμυντική συμπεριφορά.

Ο Αρης, με τη σειρά του, επέλεξε να αντικαταστήσει τον Ακη Μάντζιο, ο οποίος είχε σε κάποια στιγμή την ομάδα στην πρώτη θέση.

Ο αποκλεισμός στο Κύπελλο, απο την ΑΕΚ, αλλά και η υποχώρηση του Αρη στο πρωτάθλημα στην 5η θέση, έκανε τον Καριπίδη, να αλλάξει προπονητή και να φέρει τον Μαρίνο Ουζουνίδη.

Μετά απο 7 χρόνια επιστροφής στον Ελληνικό πρωτάθλημα, ο Ουζουνίδης, προσπαθεί να κάνει τον Αρη, καλύτερο στην αμυντική του συμπεριφορά και ειδικά στο τρανζίσιον, όπου δέχεται πολλά γκόλ.

Ψάχνει επειγόντως στις μεταγραφές για ένα καθαρόαιμο εξάρι, για να εφαρμόσει το πλάνο του, καθώς ο Αρης είναι πολύ ποιοτικός (Μανού Γκαρσία και Μορόν είναι τοπ κλας παίκτες), αλλά δεν είναι...σκληρός, όσο θέλει τουλάχιστον ο Ουζουνίδης.

Και στον ΟΦΗ, αλλά και στον Αρη, οι παίκτες, προσπαθούν να προσαρμοστούν σε μια νέα προπονητική φιλοσοφία, χωρίς να το έχουν καταφέρει ακόμη.

Στο παιχνίδι Αρης-ΟΦΗ, η πίεση είναι στους γηπεδούχους.

Το τρένο της 4αδας απομακρύνεται (-4 απο την ΑΕΚ) για τρον Αρη και σε περίπτωση νέας απώλειας, θα γίνει ακόμη πιο δύσκολο.

Ενώ στον Αρη, σε αντίθεση με τον ΟΦΗ, δεν υπάρχει ο στόχος του Κυπέλλου, για να σωθεί η χρονιά.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μέχρι χθες, βλέπαμε τον ΟΦΗ, του Δέλλα.

Στο Κλεάνθης Βικελίδης, είδαμε τον ΟΦΗ του Ράσταβατς.

Για πρώτη φορά, απο τη μέρα που ο Σέρβος τεχνικός, κάθισε στον πάγκο της ομάδας-εδώ και 3 μήνες-είδαμε μια ομάδα με τη δική του αγωνιστική φιλοσοφία και όχι με εκείνη του προκατόχου του.

Ο ΟΦΗ ήταν σφιχτός στην άμυνα, δεν είχε τη λογική του "όσα φάμε και όσα βάλουμε" και μέσα απο την αξιόπιστη αμυντική του λειτουργία, πήρε το μεγάλο και ιστορικό αποτέλεσμα, αν αναλογιστεί κανείς, ότι ο ΟΦΗ είχε να κερδίσει εκτός έδρας τον Αρη 22 χρόνια (απο το 2003-4).

Σε αντίθεση με την -επίσης-ιστορική φετινή νίκης επί του ΠΑΟΚ (1-2) στην Τούμπα (μετά απο 33 χρόνια), ξανά με τον Ράσταβατς στον πάγκο, όπου οι γηπεδούχοι έκαναν πολλές τελικές, έχασαν ευκαιρίες, είχαν δοκάρια και ο ΟΦΗ "έκλεψε" το τρίποντο, στο παιχνίδι με τον Αρη, η εικόνα του ΟΦΗ, ήταν  σαφώς καλύτερη και πήρε δίκαια τη νίκη, βάσει της τακτικής του και του "διαβάσματος" του αντιπάλου.

Με τον Καραχάλιο "βδέλλα" πάνω στον πιο εγκεφαλικό παίκτη του Αρη τον Μανού Γκαρσία που κάνει όλο το παιχνίδι της ομάδας και τον πολύ ποιοτικό σέντερ φορ Μορόν στα ...ρηχά, καθώς δεν βρήκε χώρους να κινηθεί μέσα στην περιοχή, ενώ δεν πήρε και "κάθετες" πάσες, ο ΟΦΗ, εξουδετέρωσε ουσιαστικά επιθετικά τον Αρη, ο οποίος έκανε λίγες τελικές και σχεδόν καμία "καθαρή" ευκαιρία.

Για μια επιθετική ομάδα, όπως ο Αρης που κάνει σε κάθε παιχνίδι 12-15 τελικές, αυτή ήταν η πρώτη κατάκτηση του ΟΦΗ, στο παιχνίδι, έχοντας κατά τη γνώμη μου, την καλύτερη αμυντική συμπεριφορά, που έχει δείξει φέτος σε παιχνίδι.

Αφού εξασφάλισε το "μηδέν" πίσω, ξεκίνησε στο δεύτερο ημίχρονο, να παίζει στην κόντρα επίθεση και με τον καλύτερο ...σερβιτόρο (6 ασίστ φέτος), αλλά κατά τη γνώμη μου και κορυφαίο παίκτητου ΟΦΗ της φετινής σεζόν, Σενγκέλια, έκανε τη ζημιά.

Με την ταχύτητα του, ο Γεωργιανός κερδίζει το φάουλ έξω απο την περιοχή, με το οποίο ο Μπόρχα Γκονζάλες με το εξαιρετικό χτύπημα φάουλ στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα, για το 0-1.

Ενώ στο δεύτερο γκολ, ξανά ο Σεγκέλια, μετά τον συνδιασμό με τον Φούντα, σε μια κόντρα επίθεση για σεμινάριο, δίνει την πάσα πάρε-βάλε στο δεύτερο δοκάρι στον Γιούνγκ για το 0-2.

Ο Ράσταβατς, διάβασε καλά το παιχνίδι, πήρε το...πορτοφόλι του Ουζουνίδη, ο οποίος δεν έχει ακόμη προσαρμοστεί στον απαιτητικό Αρη (είναι και λίγο χρόνο στην ομάδα, σε σχέση με τον Ράσταβατς) και με ένα άριστο πλάνο, το οποίο ακολούθησαν οι παίκτες του, πανηγύρισε ένα πολύ σημαντικό διπλό, που κρατάει τον ΟΦΗ, στο παιχνίδι της 5ης θέσης, μέσα απο το γκρουπ 5-8 στο οποίο οι βαθμολογικές διαφορές πλέον είναι μικρές (κάποια στιγμή ο Αρης είχε ξεφύγει με 10 πόντους) και αν μείνει έτσι η κατάσταση, όλα μπορεί να είναι ανοιχτά.

Πέρα απο το Κύπελλο, ο ΟΦΗ οφείλει βάσει ρόστερ και ιστορίας, να είναι στους βασικούς διεκδικητές. Θα είναι αποτυχία, αν δεν το κάνει.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Oι γκολάρες του ΟΦΗ, στο διπλό επί του Αρη (VIDEO)

Μετά την άλωση μετά απο 33 χρόνια της Τούμπας, ο ΟΦΗ κέρδσισε μετά απο 22 χρόνια και στο Βικελίδης

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi