Ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης και το μέλος του Δ.Σ. της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, Νίκος Τσαγκαράκης, έκαναν απονομές των νικητών, στο Κύπελλο Χειμερινών ρίψεων αναπτυξιακών κατηγοριών Κ16-Κ18, που έγινε στο στάδιο Ελευθερίας.
"Συγχαρητήρια στους νικητές, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες, σε αυτόν τον υπέροχο αγώνα!" σχολίασε ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, Μένανδρος Παντελίδης.
Στις απονομές ακόμη, ο πρόεδρος του ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης, Παναγιώτης Αντωνακάκης, ο τεχνικός σύμβουλος του ΣΕΓΑΣ στην Κρήτη, Μάρκος Καλούδης και ο προπονητής του ΟΦΗ, Μπάμπης Ρεθυμνιωτάκης.
Η νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης (2-1), αλλά και η εμφάνιση του ΟΦΗ, έδωσε βαθιά ανάσα και στον προπονητή της κρητικής ομάδας Μίλαν Ράσταβατς, ο οποίος δέχθηκε μεγάλη πίεση και αποδοκιμασίες απο τους φιλάθλους, μετά την βαριά ήττα απο τον ΠΑΟΚ (0-5).
Ο ίδιος ανακουφισμένος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, ότι "πιστεύω πως όλοι καταλαβαίνουν ότι αξίζαμε τη νίκη 300%. Από την εμφάνιση μας, την προσπάθεια τις ευκαιρίες που είχαμε. Αν είμαστε σε αυτήν την κατάσταση και την διάθεση είναι δύσκολο να μας κερδίσει, κάποια ομάδα. Το σκορ θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο αλλά αν μπορούσα να διαλέξω ένα σενάριο θα επέλεγα αυτό γιατί δείχνει την δουλειά και την διάθεση μας".
Για τα παιχνίδια του Κυπέλλου, με τον Αστέρα Τρίπολης, ανέφερε πως "θα είναι εντελώς διαφορετικα τα ματς. Το κύπελλο είναι άλλος θεσμός με διαφορετική προσέγγιση. Στο πρωτάθλημα έχεις την δυνατότητα να διορθώσεις στο κύπελλο όχι. Το πώς θα παίξουμε και η ιδέα και η φιλοσοφία δεν θα είναι διαφορετική. Θα είναι αρκετά όμοιο με τις ιδέες που έχουμε".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο τρομερός Νους στο 92' λύτρωσε τον ΟΦΗ