Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Καλλιθέα-ΟΦΗ, όχι στο θρυλικό Ελ Πάσο, αλλά στη Λεωφόρο, που χρησιμοποιεί φέτος σαν έδρα, η Αθηναϊκή ομάδα και ίσως αυτό, της έχει κοστίσει στη βαθμολογική της συγκομιδή.
Το παιχνίδι, θα κριθεί εν πολλοίς στο πως θα το αντιμετωπισει ο ΟΦΗ και ο Ράσταβατς.
Θα επιχειρήσει ο προπονητής του ΟΦΗ, να προφυλάξει παίκτες, ενόψει του μεγάλου ημιτελικού Κυπέλλου, την Τετάρτη στην Τρίπολη ή θα παίξει φουλ και ότι βγει;
Ο ΟΦΗ θα παίξει στην Καλλιθέα, χωρίς τους Μπάκιτς και Φούντα και αν έχει 2-3 ακόμη απουσίες απο την βασική ενδεκάδα, η συνοχή της ομάδας, θα επηρεαστεί.
Αν όμως, ο ΟΦΗ παίξει με όλα του τα όπλα (Νούς, Σεγκέλια, Σαλτσέντο), τότε θα έχει τον πρώτο λόγο, απέναντι σε μια ομάδα που είναι πνιγμένη στο άγχος και παίζει για την επιβίωση της.
Ο οργανισμός του ΟΦΗ, ζεί και αναπνέει, για το παιχνίδι της Τετάρτης στην Τρίπολη, καθώς ονειρεύεται συμμετοχή στον τελικό Κυπέλλου, ξανά μετά απο 35 χρόνια.
Ωστόσο, και το παιχνίδι με την Καλλιθέα, είναι κομβικό, για τη συμμετοχή του ΟΦΗ, στο γκρούπ 5-8.
Με μια ενδεχόμενη ήττα, δηλαδή, κινδυνεύει να μείνει εκτός, με τον ΟΦΗ στα δυο τελευταία παιχνίδια της κανονικής περιόδου, να υποδέχεται τη Λαμία και την τελευταία αγωνιστική, να αγωνίζεται με τον Ολυμπιακό, στο Καραϊσκάκη.
Η Καλλιθέα του φίλου μας Μιγκέλ Μεγιάδο, είναι κατά τη γνώμη μου, με 18 βαθμούς, ο πιο αδύναμος κρίκος, μετά την σχεδόν πεσμένη Λαμία.
Ισως ήταν άτυχη, σε κάποια παιχνίδια και άξιζε να έχει περισσότερους βαθμούς.
Ομως σε αυτή τη φάση, με αντιπάλους τον Λεβαδειακό (24), τον Πανσερραικό (22) και το Βόλο (21), δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα για αυτήν, απέναντι σε ομάδες, που είναι και πιο δυνατές στο παρασκήνιο.
Βέβαια με αυτά που γίνονται στα ελληνικά πλει-άουτ, δεν βάζεις το χέρι σου στη φωτιά, καθώς το παρακαλετό, θα πέσει σύννεφο και οι αδιάφορες ομάδες, θα κρίνουν την τελική κατάταξη στην ουρά.
Στον αγώνα του πρώτου γύρου στο Γεντί Κουλέ, η Καλλιθέα πήρε ένα περήφανο 2-2, παίζοντας εξαιρετικά την κόντρα επίθεση, απέναντι σε ένα μέτριο ο ΟΦΗ.
Με το ίδιο μοτίβο, αναμένεται να παίξει και σήμερα, έχοντας στον πάγκο τον άλλοτε κεντρικό αμυντικό του ΠΑΟΚ, Στέλιο Μαλεζά. Θα περιμένει τον ΟΦΗ και θα επιχειρήσει να χτυπήσει στην κόντρα.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η διεθνής Σλοβάκα επιθετικός του ΟΦΗ, Νικόλ Ριμπάνσκα, έχει αναδεiχθεί τα τελευταία δυο χρόνια, πρώτη σκόρερ της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών, αλλά και κορυφαία ξένη αθλήτρια.
Το "κανόνι" του ΟΦΗ και φέτος, οδηγεί την κούρσα των σκόρερ, με στόχο να πάρει την πρωτιά, για τρίτη διαδοχική σεζόν.
Η Ριμπάνσκα, με τα δυο γκολ που πέτυχε στη μεγάλη νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης (3-1), έφτασε τα 13 γκολ, σε 13 παιχνίδια και είναι πρώτη σκόρερ της κατηγορίας.
Την ακολουθούν τρείς αθλήτριες της ΑΕΚ, η Κόγγουλη με 10 γκολ, η Βιολάρη με 9 και η Χατζηνικολάου με 7 τέρματα.
Η Σλοβάκα επιθετικός του ΟΦΗ, δεν ξεκίνησε τόσο καλά τη σεζόν, ίσως δεν έπαιρνε και τις πάσες που θα έπρεπε, μέσα στην περιοχή, αλλά στα τελευταία παιχνίδια, έχει ανεβάσει τις επιδόσεις της, έχει σκοράρει 8 γκολ σε τρία παιχνίδια και σκαρφάλωσε στην κορυφή των σκόρερ.
Στην τελευταία νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης, η Ριμπάνσκα, βρήκε δυο φορές δίχτυα στο 3-1 υπέρ του ΟΦΗ, μετά απο ένα δυνατό παιχνίδι στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
Στη λίστα των πρώτων σκόρερ του ΟΦΗ, η Πίς, έχει σκοράρει 4 φορές, όσες και η Κυδωνάκη.
Eξαιρετική πορεία διαγράφει όμως και η ομάδα του ΟΦΗ, συνεχίζοντας στην σταθερότητα των τελευταίων ετών.
Η ολοκλήρωση της 13ης αγωνιστικής, βρήκε τα κορίτσια του ΟΦΗ, στην 3η θέση της κατάταξης, με 28 βαθμούς (μαζί με τον ΠΑΟΚ), με πρώτη την ΑΕΚ, που έχει 34 και δεύτερο τον Παναθηναϊκό, που έχει 30.
Δείτε αναλυτικά τους πρώτους σκόρερ της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών, με την Νικόλ Ριμπάνσκα να οδηγεί την κούρσα:
13 γκολ: Ριμπάνσκα Νικόλ (ΟΦΗ)
10 γκολ: Κόγγουλη Σοφία (ΑΕΚ)
9 γκολ: Βιολάρη Άντρη (ΑΕΚ)
7 γκολ: Χατζηνικολάου Δέσποινα (ΑΕΚ)
7 γκολ: Βαρδαλή Θωμαή (ΠΑΟΚ)
6 γκολ: Μιχαήλ Ειρήνη (Αστέρας Τρίπολης)
6 γκολ: Σπυριδωνίδου Αναστασία (Παναθηναϊκός ΑΟ)
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα γκολ της Ριμπάνσκα, στη νίκη με 3-1, επί του Αστέρα Τρίπολης.
Ο ΟΦΗ με MVP και ηγέτη τον Ματέι Μιχαίλοβιτς, που πέτυχε 26 π, με 6 άσσους, πήρε τη νίκη στην Αλεξανδρούπολη, κερδίζοντας τον Αθλο με 1-3 σετ (20-25, 16-25, 25-22, 16-25) και έκανε αποφασιστικό βήμα σωτηρίας, δυο στροφές πρι το φινάλε της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ