Μεγάλη εκτός έδρας νίκη, για τα κορίτσια μας 0-3 στην Πετρούπολη και συνεχίζουν στην πρώτη θέση της Α2 γυναικών!
4 αγωνιστικές πριν το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, τα κορίτσια του ΟΦΗ, κρατάνε γερά την ρπώτη θέση και το αβαντάζ έδρας, στα πλέι-οφ ανόδου!
Το παιχνίδι στην Πετρούπολη, ήταν ντέρμπι, με γεμάτα τρία σετ, αλλά τα κορίτσια του ΟΦΗ, είχαν σωστές επιλογές.
Να σημειωθεί, ότι τα κορίτσια του ΟΦΗ τα βρήκαν ...σκούρα στο ταξίδι με το πλοίο, απο Ηράκλειο, για Πειραιά, καθώς είχε θαλασσοταραχή, αλλά έσφιξαν τα δόντια, για να παίξουν τον παιχνίδι.
Πάνω σε αυτό, στάθηκε ιδιαίτερα, ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.
Οπως είπε "είχαμε πολύ δύσκολο ταξίδι την παραμονή και πολλά κορίτσια δεν ένοιωθαν καλά. Θέλω να τις συγχαρώ, για την ψυχή που έβγαλαν στο παιχνίδι. Είναι μια μεγάλη νίκη που μας κρατάει στην πρώτη θέση. Ευχαριστούμε την ομάδα της Πετρούπολης για τη φιλοξενία" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
"Μπράβο, κοριτσάρες!" ανέφερε στο χτύπημα του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το ΤΑΑ ΟΦΗ.
Τα σετ: 23-25, 23-25, 22-25.
ΟΦΗ (Προύφας): Γκουασταβίνο, Μαραθοκαμπίτου, Μανάι Σ, Πρινιωτάκη, Ποδαρά, Κοζωνάκη, Φανιουδάκη Ελ, Βούλγαρη, Γκιζέττη, Φανιουδάκη Νικ, Αραμπατζή, Γαρεφαλάκη, Βερβεράκη, Γαραζανάκη.
Χωρίς τον τιμωρημένο Φούντα και τον τραυματία Μπάκιτς και μοναδική αλλαγή στην ενδεκάδα τον Ουρουγουανό Λιούις, αντί του Χατζηθεοδωριδη, η ενδεκάδα του ΟΦΗ, στη Λεωφόρο, με την Καλλιθέα.
Ο Σέρβος τεχνικός, παρά το γεγονός ότι ο ΟΦΗ την επόμενη Τερτάρτη, έχει το πολύ σημαντικό παιχνίδι με τον Αστέρα στην Τρίπολη, για τον ημιτελικό του Κυπέλλου, δεν προχώρησε σε αλλαγές στην ενδεκάδα, προκειμένου να προφυλάξει παίκτες.
Στο σχήμα του Ράσταβατς, απέναντι στην Καλλιθέα, τερματοφυλακας ο Χριστογεώργος, δεξιά ο Γκονζάλες, αριστερά ο Λιούις στην πρώτη του συμμετοχή στην ενδεκάδα του ΟΦΗ.
Στο κέντρο της άμυνας οι Λαμπρόπουλος και Σίλβα.
Στην μεσαία γραμμή, οι Καραχάλιος, Ανδρούτσος, ελεύθερος ο Αποστολάκης, δεξιά ο Σεγκέλια, αριετρά ο Νούς και στην κορυφή ο Σαλτσέντο.
Στον πάγκο του ΟΦΗ οι Νάουμοφ, Μαρινάκης, Ριέρα, Νέιρα, Χατζηθεοδωρίδης, Ζανελάτο, Χριστόπουλος, Γιούνγκ, Θεοδωσουλάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Διαβάζει κάποιος, ότι ο ΟΦΗ σκόραρε στο 92' και πήρε τη νίκη με 2-1 στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης στο Γεντί Κουλέ και μπορεί να πεί, αν δεν έχει δεί το παιχνίδι, ότι ήταν τυχερός, καθώς σκόραρε στις καθυστερήσεις.
Λάθος. Θα ήταν μεγάλη ΑΔΙΚΙΑ, ο ΟΦΗ να μην πάρει τη νίκη σε αυτό το παιχνίδι. στο οποίο κυριάρχησε στο γήπεδο, είχε δοκάρι και κραυγαλέες ευκαιρίες και ακόμη και το 2-1, που ήρθε στις καθυστερήσεις, τον αδικεί σαν σκορ.
Ο ΟΦΗ ισοπεδωσε την άμυνα του Αστέρα Τρίπολης, ο οποίος ήταν τυχερός, καθώς αν οι παίκτες του Ράσταβατς, ήταν στοιχειωδώς αποτελεσματικοί, το σκορ, θα μπορούσε να έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις.
Η αμυντική συμπεριφορά, των Αρκάδων, ήταν για μένα, μια δυσάρεστη έκπληξη, καθώς σε κάποια σημεία του αγώνα, δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στην επιθετικότητα του ΟΦΗ.
Και μιλάμε για μια ομάδα (Αστερας), που ήρθε στο Ηράκλειο, με ένα τρελό σερί 8 νικών και μιας ισοπαλίας (με Ολυμπιακό), σε πρωτάθλημα και Κύπελλο!
Δεν ξέρω, αν ήταν η κακή μέρα, οι απουσίες ή η πολύ καλή βραδιά στην οποία βρέθηκε ο ΟΦΗ και συνέβη αυτή η πανωλεθρία στην άμυνα, της ομάδας της Τρίπολης.
Το σίγουρο είναι, ότι με τέτοια αμυντική συμπεριφορά, ο Αστέρας, δεν έχει καμία τύχη απέναντι στον ΟΦΗ, ούτε στα παιχνίδια του Κυπέλλου.
Αυτός ο απίθανος Αργεντίνος Νους, έκανε ότι ήθελε στο γήπεδο!
Διεμβόλιζε την άμυνα, απειλούσε, έδινε ασίστ για γκολ.
Για να τους δώσει τη χαριστική βολή στο 92' με κεφαλιά στο δεύτερο δοκάρι.
Στη φάση αυτή, ο πανούργος Νούς, περιμένει σαν τον κυνηγό το θήραμα, να του έρθει η μπάλα, στο δεύτερο δοκάρι, μετά το καλοχτυπημένο κόρνερ του Νέιρα, για να την καρφώσει με το κεφάλι στα δίχτυα, μέσα σε αποθέωση!
Οι αμυντικοί του Αστέρα, άφησαν αμαρκάριστο, το νούμερο 1 επιθετικό κίνδυνο του ΟΦΗ.
Ποδοσφαιρικό έγκλημα, που δεν έμεινε ατιμώρητο, για την αξιόλογη ομάδα, του Σάββα Παντελίδη.
Και ο Φούντας όμως, έκανε εξαιρετικό παιχνίδι, απλά αδίκησε τον εαυτό του. Εχασε κλασικές ευκαιρίες, είχε δοκάρι και γκίνια, αλλά δημιούργησε πολλές καταστάσεις, στην περιοχή του Αστέρα. Του έλειψε, μόνο το γκολ.
Αγωνιζόμενος στα άκρα της επίθεσης, έδειξε ότι ίσως αυτή η θέση του ταιριάζει περισσότερο, απο εκείνη στον άξονα.
Στο γκολ του Σαλτσέντο, ο Φούντας είναι εκείνος που περνάει υπέροχα τη μπάλα, στον Γκονζάλες για την τρομερή ασίστ στον Σαλτσέντο, για το 1-0.
Ο ΟΦΗ πήρε ένα μεγάλο τρίποντο, που του δίνει το πάνω-χέρι, για το γκρούπ 5-8, αλλά μετά απο την αποκαρδιωτική ήττα απο τον ΠΑΟΚ με 0-5, ανέβασε ξανά την ψυχολογία του κόσμου του, για τα παιχνίδια του Κυπέλλου, με τον Αστέρα, τα οποία θα είναι διαφορετικά, απο εκείνα του πρωταθλήματος.
Απλά ο ΟΦΗ έδειξε, ότι, έχοντας το δεύτερο παιχνίδι στο Ηράκλειο, όπου δεν θα πέφτει καρφίτσα, έχει τα πάντα στα...πόδια του, με τον κόσμο στο πλευρό του και σε ένα γήπεδο-καμίνι, για να πάρει την μεγάλη πρόκριση στον τελικό Κυπέλλου, ξανά μετά απο 35 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ