Η άτυχη στιγμή της σύγκρουσης, του Ματέι Μιχαίλοβιτς με την δεύτερη διαιτητή, Ελένη Δανιηλίδου, στον αγώνα Πήγασος Πολίχνης-ΟΦΗ 0-3.
Φαίνεται ξεκάθαρα, η προσπάθεια του παίκτη του ΟΦΗ, να βγάλει άμυνα, χωρίς να έχει δεί την διαιτητή, με την οποία, άθελα του, συγκρούεται και τη ρίχνει στο παρκέ.
Τόσο ο αθλητής του ΟΦΗ, όσο και όλο το staff της ομάδας, ζήτησαν συγγνώμη απο την διαιτητή του αγώνα, για την άτυχη στιγμή. Ο ΟΦΗ με ανακοίνωση του, επίσης ευχήθηκε περαστικά στην κ. Δανιηλίδου, ενώ την συνεχάρη για το σθένος της, να ολοκληρώσει το παιχνίδι.
Δείτε παρακάτω το VIDEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
To δικό τους συγκλονιστικό μήνυμα, για τη μαύρη επέτειο της τραγωδίας των Τεμπών, έστειλαν τα παιδιά της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Με τα σώματα τους, σχημάτισαν την λέξη "ΤΕΜΠΗ", σε μια κίνηση με υψηλό συμβολισμό και δυνατά μηνύματα ενσυναίσθησης, απο τα νέα παιδιά.
Η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και όλες οι ακαδημίες των αθλημάτων, που φιλοξενεί ο σύλλογος, δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή (28/2) σε ένδειξη συμπαράστασης, στις οικογένειες των θυμάτων της εθνικής τραγωδίας.
Γ. Κορτς
Στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ, πέτυχε μεγάλη εκτός έδρας νίκη στην Πολίχνη επί του Πήγασου με 3-0 (21-25, 23-25, 20-25) και θα διεκδικήσει το ευρωπαικό εισιτήριο (Τσάλεντζ Καπ), που δίνει η 5η θέση, μέσα απο τα πλει-οφ, στο γκρούπ 5-7, στο οποίο συμμετέχουν ακόμη ο Φοίνικας Σύρου και η Κηφισιά.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα highlights της νίκης του ΟΦΗ, στην Πολίχνη, όπως τα επέλεξε η ΕΣΑΠ.