Εξαιρετική εμφάνιση, έκαναν οι ρίπτες του ΟΦΗ, στο 10ο Χειμερινό Κύπελλο ρίψεων, σημειώνοντας είτε καλύτερη φετινή επίδοση, είτε ατομικό ρεκόρ.
Ξεχώρισε η 17χρονη Χρύσα Μαγουλάκη, που κατέλαβε την πρώτη θέση στον ακοντισμό Κ18, με βολή στα 43.03.
Επίσης, ο 19χρονος Γιώργος Σφακάκης, πήρε τη δεύτερη θέση στον ακοντισμό Ανδρών, με 50,34.
Ακόμη, στον Ακοντισμό Κ16 Γυναικών, η 13χρονη Αγγελική Καλαιτζάκη, πήρε την πρώτη θέση με 28.69.
Αναλυτικά οι επιδόσεις των αθλητών του ΟΦΗ, που έλαβαν μέρος στους αγώνες:
ΑΝΔΡΕΣ
• Ακοντισμός Ανδρών:
-ΣΦΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (2006): 2η θέση με ρίψη στα 50.23m.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ
• Δισκοβολία Γυναικών:
-ΜΙΧΕΛΑΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (2004): 9η θέση με ρίψη στα 37.26m.
• Σφυροβολία Κ20 Γυναικών:
-ΒΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (2008): 5η θέση με ρίψη στα 33.44m.
• Ακοντισμός Κ18 Γυναικών:
-ΜΑΓΟΥΛΑΚΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (2008): 1η θέση με ρίψη στα 43.03m.
• Ακοντισμός Κ16 Γυναικών:
-ΚΑΛΑΪΤΖΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (2012): 1η θέση με ρίψη στα 28.69m.
-ΣΩΠΑΣΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ (2011): 2η θέση με ρίψη στα 24.58m.
Οι μέρες χαράς, συνεχίζονται για την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ!
Μετά τα γεννητούρια (Φιτσανάκης-Παλληκαράκη), ήρθαν και οι ...γάμοι!
Ο πολίστας του ΟΦΗ, Αλέξανδρος Παπανικολάου και η αγαπημένη του, Ζήνα, ανέβηκαν τα σκαλιά της εκκλησίας και όλη η ομάδα πόλο του ΟΦΗ, έσπευσε να ευχηθεί στο ταιριαστό ζευγάρι!
Το μυστήριο τελέστηκε, στον Ιερό Ναό της Υπαπαντής στις Αρχάνες και ακολούθησε τρικούβερτο γλέντι στις "Αναδρομές".
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, με ανακοίνωση τους, εύχονται στον Αλέξανδρο και τη Ζήνα, μια ζωή με μόνο όμορφες στιγμές!
Απο τα πρώτα ευρωπαϊκά (φιλικά) παιχνίδια στην ιστορία της ομάδας, στα τέλη του Σεπτέμβρη, στο Νοβι Σαντ της Σερβίας, στην πραγματική διεκδίκηση, ενός ευρωπαϊκού εισιτηρίου, τον Μάρτιο, στην Ελληνική Volley League!
Ποιος να το περίμενε, ότι η o ΟΦΗ, θα μπορούσε να ζήσει, τέτοιες στιγμές!
Και όμως, ο ΟΦΗ, έχει ανεβάσει το ταβάνι των στόχων του.
Πριν απο 5 μήνες, το βόλεϊ του ΟΦΗ, έπαιζε για πρώτη φορά (φιλικούς) αγώνες εκτός συνόρων και σήμερα βρίσκεται στο γκρουπ των ομάδων (5-7), της Volley League, για την διεκδίκηση ενός ευρωπαϊκού εισιτηρίου, για το Τσάλεντζ Καπ, που χαρίζει η 5η θέση στην κατάταξη.
Ο ΟΦΗ για πρώτη φορά, στην 5η του συνολικά, σεζόν, στην Volley League, βρίσκεται στην διεκδίκηση, μιας θέσης, για την Ευρώπη!
Το φινάλε, της πιο επιτυχημένης σεζόν στην ιστορία της ομάδας, φαίνεται να κρύβει μεγάλες προκλήσεις!
Ο φετινός ΟΦΗ έχει καταφέρει:
-Mε τους 25 βαθμούς, 7 νίκες, να έχει ήδη κάνει ρεκόρ βαθμών, στην μεγάλη κατηγορία και συνεχίζει.
-Εχει φτάσει για πρώτη φορά στην ιστορία του, μέχρι τα ημιτελικά του Λίγκ Καπ, όπου αποκλείστηκε απο τον ΠΑΟΚ (έκανε στη διοργάνωση, άλλες δυο νίκες επί του Φοίνικα Σύρου και του Αθλου Ορεστιάδας)..
-Εχει προκριθεί, στους 8 του Κυπέλλου Ελλάδος, (κάνοντας και σε αυτή τη διοργάνωση άλλη μια εκτός έδρας νίκη επί του Αθλου Ορεστιάδας) και διεκδικεί την πρόκριση στο Φάιναλ Φορ, κάτι που αν συμβεί, θα είναι και πάλι για πρώτη φορά, στην ιστορία της ομάδας.
Επίσης, έχει παίξει καλό βόλεϊ στην διάρκεια της σεζόν και έχει κερδίσει τον σεβασμό των αντιπάλων, που παραδέχονται ότι η ομάδα του ΟΦΗ, δίκαια βρίσκεται στο γκρουπ 5-7, για την διεκδίκηση, μιας ευρωπαϊκής θέσης.
Το πιο σημαντικό όμως: Έχει κερδίσει την αγάπη και τον σεβασμό των φιλάθλων του, που έχουν δημιουργήσει φανταστική ατμόσφαιρα, στο γήπεδο!
Ας θυμηθούμε μέσα απο ένα φιλμάκι που έχει φτιάξει τμήμα επικοινωνίας της ομάδας, τις πρώτες ευρωπαϊκές στιγμές, που έζησε ο ΟΦΗ, τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Νόβι Σαντ της Σερβίας, όπου κατέλαβε την τιμητική δεύτερη θέση, στο τουρνουά "Memorijal Velikana", κάνοντας εξαιρετική παρουσία στην πρώτη -έστω και ανεπίσημη-ευρωπαϊκή συμμετοχή.
Το διεθνές τουρνουά "έγινε 19-22 Σεπτεμβρίου 2024, με την συμμετοχή της διοργανώτριας Βοίβοντίνα Σερβίας, της Αρκάντα Γκαλάτι Ρουμανίας, της πρωταθλήτριας Βουλγαρίας Λέφσκι Σόφιας και του ΟΦΗ.
Με την ευχή, ο ΟΦΗ να βρεθεί ξανά εκτός συνόρων, αυτή τη φορά για επίσημη ευρωπαϊκή διοργάνωση!
Δείτε παρακάτω το VIDEO, με τις στιγμές του ΟΦΗ στο Νοβι Σαντ.