Η οικογένεια του ΟΦΗ, πανηγυρίζει για την ιστορική επιτυχία, της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, να προκριθεί στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Τα συγχαρητήρια της, εξέφρασε με ανάρτηση της, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ΠΑΕ ΟΦΗ, με μια πανηγυρική φωτογραφία απο τη νίκη-πρόκριση επί της Κηφισιάς (1-3) και σχολιασμό, "...και τώρα το Κύπελλο".
Να σημειωθεί, ότι και ο ποδοσφαιρικός ΟΦΗ, ζεί μεγάλες στιγμές με το Κύπελλο Ελλάδος φέτος, καθώς στον πρώτο ημιτελικό, έχει κερδίσει στην Τρίπολη τον Αστέρα με 0-1 και έχει την ρεβάνς στο Ηράκλειο στις 2 Απριλίου, με στόχο την συμμετοχή στον τελικό, για πρώτη φορά μετά απο 35 χρόνια!
Είναι μια φανταστική συγκυρία και μια μεγάλη πρόκληση για το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ του ΟΦΗ, με αφορμή την συμπλήρωση 100 χρόνων, απο την ίδρυση του συλλόγου μας!
Ενώ, τα συγχαρητήρια της, στην ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, εξέφρασε και η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, γράφοντας στην ανακοίνωση της, ότι "η Επιτροπή Μπάσκετ του ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια στην ομάδα βόλεϊ του συλλόγου για την ιστορική τους επιτυχία, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της κατάφερε να προκριθεί στο Φάιναλ-Φορ του Κυπέλλου Ελλάδας, επικρατώντας με 3-1 επί της Κηφισιάς. Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο Φάιναλ-Φορ και είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουν να μας κάνουν περήφανους με την απόδοση τους!".
Tέλος, συγχαρητήρια ανακοίνωση, εξέδωσε και η πόδοσφαιρική ομάδα γυναικών του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Α' Εθνική, στην οποία αναφέρει:
"Και τώρα, ραντεβού με την ιστορία.... και το Final 4 του κυπέλλου Ελλάδος!
Αγαπητοί φίλοι της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ,
Συγχαρητήρια για την πρόκριση στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος! Μια πραγματικά μεγάλη επιτυχία που δείχνει την αξία σας, την σκληρή δουλειά και το πάθος που έχετε βάλει σε αυτή την πορεία.
Η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ είναι ένα σπουδαίο κομμάτι του ερασιτέχνη ΟΦΗ, και το γεγονός ότι συνεχίζετε να πρωταγωνιστείτε μας κάνει όλους περήφανους. Αυτή η πρόκριση είναι ένα ακόμη σημάδι της δύναμης και της ενότητας που έχετε σαν τμήμα του συλλόγου και που όλοι εμείς ευχόμαστε να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον για να φτάσουμε όσο πιο ψηλά.
Η πορεία σας δεν σταματά εδώ. Είμαστε δίπλα σας και ξέρουμε ότι θα συνεχίσετε να μας κάνετε υπερήφανους.
Να συγχαρούμε θερμά την διοίκηση
Ραντεβού στο Κλειστό της Άρτας από τις 28 μέχρι και τις 30 Μαρτίου.
Καλή συνέχεια και δύναμη για ό,τι έρχεται!"
"Ήμασταν πολύ καλοί στο μπλοκ και το σερβίς", ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, μετά τη νίκη των κοριτσιών του ΟΦΗ με 3-0 (25-15, 25-13, 25-22), επί της Ηλιούπολης στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Μια νίκη, που κρατάει τα κορίτσια του ΟΦΗ, στην κορυφή της Α2 βόλεϊ γυναικών, τρείς αγωνιστικές πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.
Οπως είπε ο Νίκος Προύφας, "τα κορίτσια μας ήταν πολύ δυνατά στο φιλέ, στο μπλόκ και το σερβίς και πήραμε μια δίκαιη νίκη, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα. Έχουμε τρία ακόμη παιχνίδια μπροστά μας και βλέπουμε το καθ΄' ένα ξεχωριστά, για να τερματίσουμε πρώτοι" ανέφερε ο Νίκος Προύφας, που δήλωσε χαρούμενος που είδε ξανά τις πρώην αθλήτριες του ΟΦΗ, Ελένη Καλουτσάκη και Ιωάννα Κοτζεδάκη, οι οποίες αγωνίζονται στην ομάδα της Ηλιούπολης, συνδυάζοντας το βόλεϊ με τις σπουδές.
Στη φωτογραφία, ο Νίκος Προύφας, με την άλλοτε πασαδόρο του ΟΦΗ, Ελένη Καλουτσάκη, που αγωνίζεται στην ομάδα της Ηλιούπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μια αγωνιστική, πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ εξασφάλισε την συμμετοχή του, στο γκρούπ 5-8, με την άνετη νίκη του 3-0 επί της Λαμίας.
Με τη νίκη αυτή, η κρητική ομάδα, ανέβηκε στην 6η θέση και τους 36 βαθμούς και ότι και να γίνει στην τελευταία αγωνιστική, ο ΟΦΗ θα είναι στα πλει-οφ, όπου θα διεκδικήσει την 5η θέση και το ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Στο παιχνίδι με τη Λαμία, ο ΟΦΗ άνοιξε το σκορ άνοιξε στο 25΄ με κεφαλιά του Νους, μετά απο ωραία σέντρα του Γκονζάλες.
Στο 46' ο Νους, έβγαλε ωραία κάθετη για τον Φούντα, που πλάσαρε, αλλά ο αμυντικός της Λαμίας, Γιαννούτσος, στην προσπάθεια του να διώξει τη μπάλα, την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας του, για το 2-0, στην πρώτη φάση του δευτέρου ημιχρόνου.
Το...κερασάκι στη νίκη του ΟΦΗ, έβαλε ο Γκονζάλες, με ένα φανταστικό πλασέ, στο 84' για το τελικό 3-0.
ΟΦΗ – Λαμία 3-0 .
Γκολ: 25′ Νους, 46′ αυτ, Γιαννούτσος, 84′ Γκονζάλεθ.
Κίτρινες κάρτες: Χαντάκιας.
ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Χριστογεώργος, Γκονζάλεθ, Λαμπρόπουλος, Σίλβα, Χατζηθεοδωρίδης (66′ Λιούις), Ανδρούτσος (87′ Μαρινάκης), Μπάκιτς, Σενγκέλια, Φούντας (66′ Νέιρα), Νους (88' Θεοδοσουλάκης), Σαλσέδο (77′ Γιουνγκ).
Λαμία (Θανάσης Στάικος): Κόστιτς, Χαντάκιας, Σάντσες (54′ Γκοτζαμανίδης), Γιαννούτσος, Σόρια, Δοϊρανλής, Σουρλής (71′ Σακόρ), Ρινγκ (88′ Βιτλής), Αθανασακόπουλος, Λέικ (71′ Τσάβες), Βλαχομήτρος.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της νίκης του ΟΦΗ, επί της Λαμίας με 3-0.