Στην 6η θέση με 27 βαθμούς, σκαρφάλωσε ο ΟΦΗ, μετά τη νίκη με 3-2 στο ται-μπρέικ επί του Φοίνικα Σύρου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, για τα πλέι-οφ (θέσεις 5-7).
Με τους δυο πόντους που πήρε, ο ΟΦΗ, ανέβηκε στους 27, ξεπέρασε την Κηφισιά (26β) που είχε ρεπό και μείωσε την διαφορά στους 4 βαθμούς, απο τον πρωτοπόρο Φοίνικα, που πήρε ένα πόντο στο Ηράκλειο.
Στην επόμενη αγωνιστική, ο ΟΦΗ έχει ρεπό, ενώ θα αναμετρηθούν Φοίνικας Σύρου και Κηφισιά, στη Σύρο.
ΟΦΗ, Φοίνικας Σύρου και Κηφισιά, θα παίξουν μεταξύ τους, ένα πρωτάθλημα 6 αγωνιστικών και η ομάδα που θα τερματίσει στην 5η θέση, θα πάρει το ευρωπαϊκό εισιτήριο για το Τσάλεντζ Καπ.
Αναλυτικά η βαθμολογία και ο δρόμος των πλει-οφ (5-7):
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΘΕΣΕΙΣ 5-7
5.Α.Ο.Φοίνικας Σύρου 31 19 (39-37)
6.O.Φ.Η. 27 19 (34-37)
7.Α.Ο.Π.Κηφισιάς 26 18 (36-35)
To πρόγραμμα των πλει-οφ (5-7) έχει ως εξής:
1η αγωνιστική
Ο.Φ.Η. - Α.Ο. Φοίνικας Σύρου 3-2 (25-27, 25-23, 21-25, 25-19, 15-13).
ρεπό Κηφισιά
Το πρόγραμμα των πλει-οφ (5-7):
2η αγωνιστική
Φοίνικας Σύρου-Κηφισιά
ρεπό ΟΦΗ
3η αγωνιστική
Κηφισιά-ΟΦΗ
ρεπό Φοίνικας Σύρου
4η αγωνιστική
Φοίνικας Σύρου-ΟΦΗ
ρεπό Κηφισιά
5η αγωνιστική
Κηφισιά-Φοίνικας Σύρου
ρεπό ΟΦΗ
6η αγωνιστική
ΟΦΗ-Κηφισιά
ρεπό Φοίνικας Σύρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Κυνηγάμε το κάθε παιχνίδι, αν κάνουμε τις νίκες που θέλουμε, θα είμαστε κοντά στο στόχο" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, για τη νίκη του ΟΦΗ, επί του Φοίνικα Σύρου με 3-2 (25-27, 25-23, 21-25, 25-19, 15-13), στο ται-μπρέικ, που ήταν το πρώτο που κέρδισε φέτος ο ΟΦΗ, μετά απο 4 χαμένα!
Οπως είπε ο Καλμαζίδης, "κυνηγάμε το κάθε παιχνίδι και το κάθε σετ. Το που θα φτάσει αυτό δεν το ξέρουμε ακόμα. Εξαρτάται και απο τους αντιπάλους. Αν κάνουμε εμείς τις νίκες που θέλουμε, θα είμαστε πολύ κοντά. Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι για μας. Εκτός την ποιότητα του αντιπάλου, είχαμε να αντιμετωπίσουμε τη σωματική και πνευματική κούραση, απο το παιχνίδι της περασμένης Πέμπτης με την Κηφισιά, που ήταν ένα παιχνίδι υψηλών απαιτήσεων σωματικά και πνευματικά. Αυτό φάνηκε σήμερα. Δεν είχαμε καθαρό μυαλό σε κάποιες φάσεις. Και αυτό παίζει ρόλο στο άθλημα μας, που πρέπει να λειτουργήσουν όλα αυτοματοποιημένα. Φάνηκε αυτό ξεκάθαρα σήμερα. Τώρα θα κάνουμε το ρεπό μας, που θα μας δώσει την ευκαιρία να ξεκουραστούμε".
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ έσπασε την κατάρα του ται-μπρέικ καθώς είχε 4 χαμένα στη σεζόν, ο Γιάννης Καλμαζίδης ανέφερε ότι "ναι έτσι είναι. Αλλά εγώ το βλέπω μισογεμάτο το ποτήρι. Γιατί φτάσαμε στο τάι-μπρέικ άλλες 4 φορές. Εντάξει δεν τα πήραμε. Καταφέραμε σήμερα και σπάσαμε αυτήν την κατάρα, όπως λές. Ας ελπίσουμε ότι και στο μέλλον, θα είμαστε νικητές και στα ται-μπρέικ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το...όνειρο συνεχίζεται για τον ΟΦΗ
Με 23 πόντους, ο Πίτου Μάκινεν, ήταν ο MVP της νίκης του ΟΦΗ, με 3-2 επί του Φοίνικα Σύρου, στην πρώτη απο τις 6 αγωνιστικες των πλει-οφ (5-7), της Volley League.
Ο Φινλανδός ακραίος του ΟΦΗ, ήταν εξαιρετικός και όπως δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα, χάρηκε για τη νίκη, γιατί ήταν το πρώτο ται-μπρέικ που κέρδισε φέτος ο ΟΦΗ.
Οπως δήλωσε ο Πίτου Μάκινεν, "ήταν σίγουρα, ένα πολύ σκληρό παιχνίδι. Κάθε παιχνίδι είναι δύσκολο, είτε παίζεις με ομάδες της πρώτης τετράδας, είτε πιο χαμηλά. Ολες οι ομάδες είναι καλές. Πρέπει να κάνουμε ένα πολύ καλό παιχνίδι για να κερδίσουμε.
Είμαι χαρούμενος, γιατί αν και είχαμε κάποιες δύσκολες στιγμές, παίξαμε σαν ομάδα. Είναι η πρώτη μας νίκη με 3-2. Το πρώτο μας, ται-μπρέικ. Εχουμε χάσει 4, αλλά φαίνεται ότι σήμερα ήταν η μέρα μας, για να το πάρουμε. Για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος, που κερδίσαμε".
Τη βράβευση στον Μάκινεν, έκανε ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού Ηρακλείου, Γιάννης Τσαπάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το...όνειρο συνεχίζεται για τον ΟΦΗ