Διοικούσα Επιτροπή και εργαζόμενοι του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, έκοψαν την πίτα τους, μέσα σε οικογενειακό κλίμα, στην αίθουσα τύπου του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο και αντάλλαξαν ευχές για το 2025.
Στην σύντομη τοποθέτηση του, ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης, ευχαρίστησε τους εργαζόμενους του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου, για την συνεργασία, που είχαν και φέτος με την Διοικούσα Επιτροπή.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην σημαντική επιτυχία της διοίκησης, σε ότι αφορά στην αδειοδότηση, όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων του ΕΑΚΗ.
Η συνάντηση κύλησε με κέφι, εδέσματα και καλό κρασί.
Το φλουρί κέρδισε ο νέος υπάλληλος του ΕΑΚΗ, Αντώνης Μπερτσιάς και ήταν ένα χρυσό σταυρουδάκι.
Ο ΟΦΗ, έγραψε ιστορία και θα βρεθεί για πρώτη φορά στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Συγκινημένος, ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, μετά τη νίκη της ομάδας, στην Κηφισιά, ανέφερε ότι "είναι μια μεγάλη στιγμή για την ομάδα μας, να περάσουμε στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος, για πρώτη φορά στην ιστορία μας και να βρεθούμε μαζί με μεγάλες δυνάμεις του Ελληνικού βόλεϊ. Συγχαρητήρια στον προπονητή και στους αθλητές μας, αλλά δεν τελειώσαμε. Συνεχίζουμε. Εχουμε μπροστά μας, την Κυριακή, ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι με τη Σύρο στο γήπεδο μας, σε μια ακόμη πρόκληση για μας. Το ξεκίνημα που κάνουμε στα πλει-οφ για τις θέσεις 5-7. Καλώ τους φιλάθλους μας, να είναι δίπλα μας, να υποστηρίξουν τους αθλητές μας και να ξεκινήσουμε με μια μεγάλη νίκη, αυτή τη σειρά των αγώνων".
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χρυσή σελίδα στην ιστορία του ΟΦΗ-Για πρώτη φορά στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος
Ο τιμονιέρης του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, είχε κάθε λόγο να είναι χαρούμενος, απο τη νέα ιστορική επιτυχία του ΟΦΗ, επι των ημερών του, την πρόκριση στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η φετινή ομάδα του ΟΦΗ, έχει καταφέρει πολλά:
Στα ημιτελικά του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, εύκολη παραμονή στην κατηγορία, είσοδο στα πλει-οφ για τη διεκδίκηση μιας θέσης στην Ευρώπη και τώρα, πρόκριση στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος, για πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, μετά τη νίκη-πρόκριση στην Κηφισιά (1-3), ανέφερε ότι "είμαστε για μια ακόμη φορά, στην ευχάριστη θέση να γράψουμε ιστορία, για το σύλλογο. Είναι κάτι πολύ ευχάριστο, για όλους μας. Παλεύουμε αρκετούς μήνες, για όλα αυτά. Η δουλειά μας, φέρνει καρπούς. Πρώτη φορά στα χρονικά, ο ΟΦΗ στο Final-4 του Κυπέλλου. Μόνο χαρά και ευτυχία, είναι όλο αυτό. Και για τους αθλητές που δεν έχουν βρεθεί ποτέ σε μια τέτοια διοργάνωση, αλλά και για το σύλλογο".
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Συγκινημένος ο Γιάννης Δανδάλης: "Μεγάλη στιγμή για τον ΟΦΗ"
Χρυσή σελίδα στην ιστορία του ΟΦΗ-Για πρώτη φορά στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος