Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το δέκα το καλό, για την ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ. Κέρδισε την Δάφνη, στο Λίντο με 61-57 και πέτυχε την 10η νίκη του στο πρωτάθλημα τη Β' Εθνικής, εδραιώνοντας την θέση της, στην 6αδα της κατηγορίας.
Η νίκη του ΟΦΗ, επί της Δάφνης, είναι πολύ σημαντική, αν αναλογιστεί κανείς, ότι μέχρι πριν το παιχνίδι, ήταν στην δεύτερη θέση.
Το παιχνίδι ήταν κακό ποιοτικά, με τρομερή αστοχία απο τις δυο ομάδες, αλλά τελικά ο ΟΦΗ πήρε τη νίκη, καθώς είχε ψυχραιμία στις βολές στο φινάλε ( 7/8).
Ο ΟΦΗ, θα μπορούσε να κερδίσει πιο εύκολα, καθώς προηγήθηκε με 54-46 στο 35' με ωραίο καλάθι του Τσιαβέ, αλλά τελικά, πήρε τη νίκη στις λεπτομέρειες στο φινάλε, καθώς με συνεχόμενα τρίποντα η Δάφνη, ισοφάρισε σε 54-54 στο 38', τρέχοντας ένα σερί 0-8, με τον ΟΦΗ να σπάει τα καλάθια.
Βέβαια σε μια φάση που σήκωσε διαμαρτυρίες, απο πλευράς ΟΦΗ, λίγο νωρίτερα, ο Σταμπουλής, πέτυχε καλάθι, ο ένας εκ των διαιτητών έδωσε και φάουλ με το σκορ στο 54-51, αλλά τελικά μετα απο σύσκεψη οι διαιτητές πήραν πίσω την απόφαση τους και έδωσαν απλό φάουλ στον παίκτη του ΟΦΗ!
Τελικά, ο ΟΦΗ πήρε τη νίκη, χάρη στην ψυχραιμία του Κασπίρη απο την γραμμή των βολών (3/4), κάνοντας το 57-54 στα 16, 5 δεύτερα πριν το τέλος.
Ακολούθησε λάθος επίθεση της Δάφνης, 2/2 βολές απο τον Σταμπουλή (59-57) μετά απο φάουλ, τρίποντο της Δάφνης (59-57) στα 5.7 δεύτερα και 2/2 βολές απο τον Μποχωρίδη, μετά απο φάουλ για το τελικό 81-57 και τη δίκαιη νίκη του ΟΦΗ, που ήταν αποφασιστικής σημασίας.
ΟΦΗ - Δάφνη: 61-57
Διαιτητές: Βελέντζας-Κιουλάφας-Τσικριτσάκη (Μαχαιριανάκης)
Τα δεκάλεπτα:17-15,29-23,48-41.61-57
ΟΦΗ (Ράλλης): Μποχωρίδης 5(1), Τσιαβές 5,Πιλκούδης 13, Σταμπουλής 21(3), Κασπίρης 12(3),Χατζηκυριακίδης 5(1), Πρωτογεράκης, Λιανός, Τσερκιτζόγλου,Γρύψιος,Φρογάκης,Σμύρνης.
Δάφνη (Λιόγας): Τοπάλι 7(1), Καράμπουλας 7(1),Τσιβελέκας, Γιούσι 11(1),Παπανικολάου 5(1), Κερασοβίτης 6(2), Εζιάκα 14 (2),Μουστόπουλος 4, Γιαννίκος 3.
National League 1
1ος όμιλος
20η Αγωνιστική
Τα αποτελέσματα:
ΟΦΗ- ΑΟ Δάφνης 61-57
ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια-Μίλων (9/3)
Αιγάλεω-ΑΟ Παγκρατίου 91-82
Π. Φάληρο-ΑΣΑ Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου 72-65
Πανελευσινιακός-Αμύντας (9/3)
Ερμής Αργυρούπολης- Έσπερος Καλλιθέας 76-85
Η Βαθμολογία (σε 20 αγώνες):
1.Έσπερος Καλλιθέας 34 (14-6)
2.Αμύντας 33 (14-5)
---------------------------------------
3.Δάφνη 33 (13-7)
4.Αιγάλεω 33 (13-7)
5.Ερμής Αργυρούπολης 30 (10-10)
6.ΟΦΗ 30 (10-10)
---------------------------------------
7.Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου 28 (9-11)
8.Παλαιό Φάληρο 28 (8-12)
---------------------------------------
9.Παγκράτι 29 (8-12)
10.Μίλωνας 27 (8-11)
11.ΑΠΑΣ «Τα Φανάρια» 25 (6-13)
12.Πανελευσινιακός 24 (5-14)
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Η Ελληνική Ομοσπονδία κολύμβησης, σχεδιάζει στο άμεσο μέλλον στην Κρήτη, μια μεγάλη διεθνής διοργάνωση στο OPEN WATER, αποκάλυψε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο πρόεδρος της ΚΟΕ, Κυριάκος Γιαννόπουλος, ο οποίος πραγματοποίησε ταξίδι αστραπή στην Κρήτη, για συναντήσεις με την Περιφέρεια Κρήτης, αλλά και το ΙΤΕ.
Μάλιστα όπως ανέφερε η εμβληματική αυτή προσωπικότητα, της Ελληνικής υδατοσφαίρισης (4 Ολυμπιάδες με την Εθνική πόλο), ο Ολυμπιονίκης Σπύρος Γιαννιώτης, έχει επιλέξει 2-3 σημεία στην Κρήτη, που έχουν τις προυποθέσεις, για να φιλοξενήσουν μια τέτοια διοργάνωση.
Ο Κυριάκος Γιαννόπουλος, αναφέρθηκε και στο θέμα της κλειστής πισίνας στο Ηράκλειο, που έχει "κολλήσει" , ενώ αναφορές φέρνουν το έργο να έχει απενταχθεί, απο τον σημερινό Υφυπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση.
"Περίμενα, ότι θα έχει ξεκινήσει το έργο. Το παρακολουθώ. Οπως όλα τα κολυμβητήρια της χώρας, που ανοίγουν και κλείνουν. Γιατί υπάρχουν και κάποια που κλείνουν και αυτό είναι πρόβλημα. Με τον τρόπο μας και όπως μπορούμε πιέζουμε και εμείς απο τη δική μας πλευρά. Βεβαίως και χρειάζεται το Ηράκλειο μας κλειστή πισίνα. Δεν θα πρέπει να πιέζουμε. Αυτό θα πρέπει να προχωράει, επειδή είναι αυτονόητο. Θα πρέπει η ανάγκη να πιέζει. Το Ηράκλειο, δεν είναι η πόλη που ήταν πριν απο 30 χρόνια. Οι ανάγκες έχουν μεγαλώσει.Τα παιδιά έχουν αυξηθεί. Υπάρχουν σύλλογοι που λειτουργούν οργανωμένα. Αυτές οι ανάγκες, θα πρέπει να μετουσιώνονται σε έργα. Εμείς δεν χρειαζόμαστε μεγαλοκατασκευές και μεγαθήρια. Εμείς χρειαζόμαστε απλές κολυμβητικές δεξαμενές. Οι Ελληνες έχουν ταλέντο. Υπάρχει μεγάλη αγάπη στην Κρήτη, για τον υγρό στίβο. Επανδρώνουν τις Εθνικές μας ομάδες.Ζητάμε το μίνιμουμ και όχι το μάξιμουμ.Να βάλουμε τα παιδιά μας, μέσα σε μια δεξαμενή να κολυμπήσουν", ανέφερε χαρακτηριστικά, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας.
Ο Κυριάκος Γιαννόπουλος, στάθηκε και στον 4ετη σχεδιασμό της Ομοσπονδίας με το βλέμμα στο Λος Αντζελες, που έχει ήδη ξεκινήσει.Οπως είπε "ο υγρός στίβος προχωράει. Ηδη μπήκαμε σε ένα νέο τετραετή κύκλο, που θα ολοκληρωθεί μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Λος Αντζελες.Έχουμε μεγαλώσει τον Ελληνικό υγρό στίβο".
Για τους στόχους της Εθνικής πόλο και το αν θα συνεχιστεί η συνεργασία με τον Ομοσπονδιακό τεχνικό Θοδωρή Βλάχο, με το βλέμμα στο Λος Αντζελες, ο Κυριάκος Γιαννόπουλος, ανέφερε ότι "η ομάδα μας έχει το βλεμμα στο Λος Αντζελες, έχει προχωρήσει σε μια μερική ηλικιακή ανανέωση στις ανδρες και τις γυναίκες, με βάση πάντα τις αποφάσεις των προπονητών. Υπάρχει σχέδιο και πρόγραμμα. Υπάρχει πολύ ταλέντο και διάθεση, αγάπη και φροντίδα.Η Εθνική ομάδα ανδρών είναι αυτή τη στιγμή με τον Θοδωρή Βλάχο. Εχουμε συμβόλαιο ακόμη για δυο χρόνια. Μιλάμε και αναλύουμε όλα τα δεδομένα.Ηρθε και ο Χάρης Παυλίδης, στην Εθνική γυναικών.Εχει μπεί νέο αίμα στις Εθνικές ομάδες και πιστεύω ότι θα είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί σε 4 χρόνια στο Λος Αντζελες".
Για την συνάντηση, που είχε με το ΙΤΕ, στο Ηράκλειο, παρουσία της αντιπροέδρου της ΚΟΕ, Αλεξίας Μαρίνη, ο Κυριάκος Γιαννόπουλος, ανέφερε ότι "προσπαθούμε να συνεργαζόμαστε σαν ΚΟΕ, να εκσυγχρονιστούμε και να βοηθήσουμε περαιτέρω τους αθλητές και προπονητές μας, σε ένα διεθνές περιβάλλον, με μεγάλες απαιτήσεις. Εχουμε μεγάλους επιστήμονες. Ανοίγουμε τα φτερά μας, στην τεχνητή νοημοσύνη. Για αυτό και απευθυνθήκαμε στους κορυφαίους. Οι επιστήμονες μας, είναι απο τους καλύτερους στον κόσμο.Ηταν καταπληκτική επίσκεψη, είδαμε πρωτόγνωρα πράγματα και μορφωθηκαμε. Συζητήσαμε πως η Ομοσπονδία, μπορεί να εξελιχθεί".
Ενώ, για την συνεργασία, με την Περιφέρεια Κρήτης και το Σταύρο Αρναουτάκη, ανέφερε ότι "είναι πάντα δίπλα μας, σε ότι χρειαστούμε στην Κρήτη".
Ακούστε παρακάτω την συνέντευξη με τον πρόεδρο της ΚΟΕ Κυριάκο Γιαννόπουλο.
Ο ΟΦΗ πέτυχε νίκη-θρίλερ επί του Φοίνικα Σύρου με 3-2 στο ται-μπρέικ (25-27, 25-23, 21-25, 25-19, 15-13) και έμεινε ζωντανός στο κυνήγι της 5ης θέσης, που δίνει ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Δείτε παρακάτω τα highlights που δημοσιεύσε η ΕΣΑΠ απο την συγκλονιστική αναμέτρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το...όνειρο συνεχίζεται για τον ΟΦΗ