Αρωμα …ΟΦΗ, αλλά και Εθνικής ομάδας είχε το φιλανθρωπικό φιλικό που έγινε στην Ιεράπετρα, μεταξύ της ομάδας του ΠΣΑΠ και της Μικτής Παλαιμάχων για την οικονομική ενίσχυση του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Ανδρέα Γιαννακουδάκη.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, αλλά και ο αρχηγός του ΟΦΗ Κώστας Κιάσσος, συμμετείχαν με χαρά σε αυτήν την φιλική αναμέτρηση, λίγες μέρες μετά την συμμετοχή του ΟΦΗ συνολικά σε ένα ακόμη παιχνίδι φιλανθρωπικού χαρακτήρα που έγινε στο Καλό Χωριό Λασιθίου, με μια μικτή ομάδα ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών της περιοχής, για την οικονομική ενίσχυση μιας οικογένειας που έχει ανάγκη.
"Να είμαστε όλοι κοντά σε τέτοιοες προσπάθειες"
Ο Νίκος Νιόπλιας, μιλώντας στην ΚΡΗΤΗ-ΤV για την συμμετοχή του στην αναμέτρηση, ανέφερε ότι "με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκα από την πρώτη στιγμή την πρόσκληση και ήρθα να παίξω για ένα τέτοιο σκοπό στην Ιεράπετρα. Με τιμάνε και τα λόγια του κ. Γιαννακουδάκη ενώ στο φιλικό ήρθαν να αγωνιστούν μεγάλα ονόματα του ελληνικού ποδοσφαίρου που μας πρόσφεραν τεράστιες επιτυχίες όπως την κατάκτηση του EURO το 2004! Εδώ όμως ήρθα και σαν εκπρόσωπος μιας μεγάλης ομάδας του νησιού, τον ΟΦΗ! Πριν λίγες μέρες η ομάδα μου έπαιξε σε ένα ανάλογο φιλικό και πάντα πρέπει να είμαστε κοντά σε τέτοιες προσπάθειες".
ΟΦΗ και...Εθνική
Να σημειωθεί ότι στο φιλικό παιχνίδι συμμετείχαν σημαντικοί παίκτες που φόρεσαν στο παρελθόν την φανέλα του ΟΦΗ, όπως ο Νίκος Γκουλής, ο Κώστας Χανιωτάκης, ο Πέτρος Μαρινάκης, ο Κώστς Φραντζέσκος.
Αλλά και παίκτες που έχουν γράψει ιστορία με την Εθνική ομάδα, όπως ο Γιώργος Καραγκούνης, ο Αγγελος Μπασινάς, ο Κώστας Κατσουράνης και ο Νίκος Λυμπερόπουλος.
Ποιοί συμμετείχαν
Συνολικά, ο προπονητής της ομάδας του Π.Σ.Α.Π. Μπάμπης Ζελενίτσας είχε μαζί του στην αποστολή, τους : Κώστα Χανιωτάκη, Βασίλη Παπαδόπουλο, Νίκο Γκουλή, Νίκο Γεωργέα, Πέτρο Μαρινάκη, Γιάννη Χατζηνικολάου, Σωτήρη Κυργιάκο, Αγγελο Μπασινά, Κώστα Κιάσσο, Χρήστo Πολύζο, Κώστα Πούλιο, Nίκο Νιόπλια, Κώστα Κατσουράνη, Γιώργο Καραγκούνη, Κώστα Φρατζέσκο, Νίκο Λυμπερόπουλο.
Για την ομάδα των παλαιμάχων Λασιθίου στον αγώνα συμμετείχαν: Μπαριτάκης Λευτέρης, Λιοντάκης Αντώνης, Ζαμπετάκης Παναγιώτης, Γιανιτσανακης Νίκος, Κίζας Μανώλης, Γαλυμιτάκης Ματθαίος, Σαμπροβαλάκης Νίκος, Ξενικάκης Ηρακλής, Παπουτσάκης Γιάννης, Καρασάβας Νίκος, Καρτσάκης Νίκος, Χαλέπης Σίμος, Δρακωνάκης Γιάννης, Καρβούνης Θανάσης, Πρωτογεράκης Κωνσταντίνος, Σκύβαλος Μανώλης, Μπακαής Δημήτρης, Αγγελάκης Γιώργος, Δασκαλάκης Αρίστος, Χαρκιολάκης Κωνσταντίνος, Γρηγοράκης Μανώλης, Γκιζένας Δημήτρης, Τραβλός, Παπαφραγκάκης, Τσικρίνης.
Διαιτητής ήταν ο πρόεδρος της ΕΠΣ Λασιθίου Σίλας Λουτσέτης.
Νικίτρια αναδείχθηκε με ευρύ σκορ η ομάδα του ΠΣΑΠ, αλλά το σκόρ-ασφαλώς-περνά σε δεύτερη μοίρα. Η ανθρώπινη ευαισθησία είναι εκείνο που μετράει σε τέτοια παιχνίδια.
Στην φωτογραφία ο Νίκος Νιόπλιας μετον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή Ανδρέα Γιαννακουδάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μια selfie γεμάτη ιστορία για το Ελληνικό ποδόσφαιρο στην Κρήτη
Ευχάριστα νέα στην προπόνηση της Τετάρτης (19/10) για τον ΟΦΗ, καθώς οι περισσότεροι παίκτες που αντιμετώπιζαν πρόβλημα τραυματισμού, τις προηγούμενες ημέρες, μπήκαν στο κανονικό πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα οι Φαζός, Μπολάκης, Ροβίθης, Τουγλής προπονήθηκαν κανονικά το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και έδειξαν ότι έχουν ξεπεράσει τα προβλήματα τραυματισμού που αντιμετώπιζαν.
Το ατομικό του πρόγραμμα, αλλά ανεβάζοντας συνεχώς ρυθμούς ακολούθησε ο Δερμιτζάκης, ενώ ατομικό συνεχίζει ο Κοντογιάννης.
Στον ΟΦΗ περιμένουν τις αποφάσεις της Football league για τη σέντρα του πρωταθλήματος, ώστε να διαμορφώσουν ανάλογα το προπονητικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
Στην συνεδρίαση της Football league που θα γίνει την Τετάρτη (19/20) θα δώσει το «παρών» ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης.
Η θέση του ΟΦΗ αναφορικά με την σέντρα του πρωταθλήματος, είναι όπως τονίζει ο πρόεδρος του ΟΦΗ στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr ότι «το πρωτάθλημα πρέπει να ξεκινήσει. Δεν πάει άλλο. Αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, δεν υπάρχει νόημα να ασχολούμαστε. Πληρώνουμε τρείς μήνες την μισθοδοσία παικτών και προπονητών και δεν έχουμε δώσει ακόμη ένα αγώνα πρωταθλήματος. Που θα πάει αυτό;» ανέφερε ο προεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. «Αυτή είναι η θέση μας ξεκάθαρα και την ξέρουν όλοι.
Ο ΟΦΗ θέλει να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και αυτή τη θέση θα υποστηρίξουμε και στη συνεδρίαση της Football league» τονίζει ο πρόεδρος της κρητικής ομάδας.
Στην συνεδρίαση της Football league, μαζί με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα παραβρεθεί και ο νομικός σύμβουλος της ομάδας, Μανόλης Φωτάκης.