Στη Ριζούπολη θα γίνει τελικά το παιχνίδι Απολλων-ΟΦΗ για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Το παιχνίδι θα γίνει την προσεχή Τρίτη (25/10) στις 5.15.
Yπενθυμίζουμε ότι αρχικά είχε οριστεί το γήπεδο της Νέας Σμύρνης για το παιχνίδι, αλλά στο ίδιο γήπεδο, αγωνίζεται και ο Πανιώνιος την Τετάρτη (26/10) για το Κύπελλο.
Ετσι παρά την αντιπεράθεση της ΠΑΕ Απόλλων με τον Ερασιτέχνη, βρέθηκε η λύση το παιχνίδι να γίνει στη Ριζούπολη.
Η ανακοίνωση του Απόλλωνα αναφέρει:
"Στο γήπεδο «Γεώργιος Καμάρας» θα διεξαχθεί ο εντός έδρας αγώνα του Απόλλωνα Σμύρνης με αντίπαλο τον ΟΦΗ, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής ημέρας, της 2ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας (Τρίτη, 25/10/2016, 17:15).
Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας θα προπονηθούν στο ίδιο γήπεδο την Κυριακή, 23/10/2016, στις 17:00".
Στον Εργοτέλη η σκέψη είναι στο παιχνίδι της Δευτέρας με τον Ιαλυσό Ρόδου στο Παγκρήτιο στάδιο (3μμ) με τον Σέρτζιο Λεάλ να εξακολουθεί να κάνει ατομικό πρόγραμμα.
Μέσα ο Καλέ, ο οποίος ξεπέρασε τον τραυματισμό του.
Κάλεσμα στους φιλάθλους για το παιχνίδι από την διοίκηση της ομάδας.
5 και 10 ευρώ τα εισιτήρια του αγώνα.
Στην κρητική ομάδα, θέλουν επιστροφή στις νίκες στο πρωτάθλημα, μετά την ήττα απο τον Ιωνικό στη Νίκαια, στην 5η αγωνιστική, που τους γκρέμισε απο την κορυφή.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 5 αγώνες)
ΟΜΑΔΑ Β. ΑΓ.
1. Ερμής Ζωνιανών 15 5
Εργοτέλης 12 5
3. ΠΟΑ 12 5
4. Ιωνικός 11 5
5. Άγιος Ιερόθεος 9 4
6. Εθνικός 7 4
-Θύελλα Ραφήνας 7 5
-. Ιάλυσος Ρόδου 7 5
9. ΙΝΚΑ Χανίων 4 4
-. ΑΕ Κηφισιάς 5 5
-. Πανθηραϊκός 4 4
-. Ρόδος 4 5
13. Ηλυσιακός 1 4
-. Τριγλία Ραφήνας 1 5
15. Προοδευτική 0 5
Η επόμενη αγωνιστική
|
Αγωνιστική ημέρα: 6η |
|||||
|
23.10. 16:00 |
ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ |
Άγιος Ιερόθεος |
|||
|
23.10. 16:00 |
Εθνικός Πειραιώς |
Ερμής Ζωνιανών |
|||
|
24.10. 15:00 |
Εργοτέλης |
Ιαλυσός |
|||
|
23.10. 16:00 |
Ηλυσιακός |
Πανθηραϊκός |
|||
|
23.10. 16:00 |
Θύελλα Ραφήνας |
Ιωνικός |
|||
|
23.10. 16:00 |
Προοδευτική |
Τριγλία Ραφήνας |
|||
|
22.10. 15:00 |
Ρόδος |
Ατσαλένιος |
|||
Στο Ηράκλειο βρίσκεται η ομάδα παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του Άρη Θεσσαλονίκης, για το φιλικό παιχνίδι που θα γίνει το Σάββατο (18.00) στο Ατσαλένιο μεταξύ παλαιμάχων ΠΟΑ και Άρη και τα έσοδα θα δοθούν σε οικογένεια της περιοχής.
Αντιπροσωπεία των παλαιμάχων του Αρη συναντήθηκαν σήμερα τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, ο οποίος ευχήθηκε «ΟΦΗ και Αρης να ανέβουν στην Σούπερ Λίγκ».
Οι Παλαίμαχοι χάρισαν τον Περιφερειάρχη Κρήτης μια φανέλα του Αρη, ενώ και η Περιφέρεια ανταπέδωσε με αναμνηστικά και κρητικά εδέσματα.