karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά το Γιάννη Χατζηνικολάου και ο Νίκος Ουσταμπασίδης, πλήρωσε το μάρμαρο στον Εργοτέλη.
Ούτε επι ημερών του πρώτου, ούτε και του δεύτερου, κατάφερε να κάνει τη διαφορά ο Εργοτέλης, ο οποίος εξακολουθεί να «κυνηγάει» τον Ιωνικό στην κορυφή, απο τον οποίο βρίσκεται 7 βαθμούς πίσω, στην μάχη της ανόδου, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Η κρητική ομάδα, προχώρησε στη δεύτερη αλλαγή προπονητή, μετά την ισοπαλία στη Ραφήνα με τη Θύελλα (0-0) που κράτησε πίσω την κρητική ομάδα, στην υπόθεση άνοδος.
Πάντως η κίνηση αυτή, της διοίκησης του Εργοτέλη, προκαλεί έκπληξη, καθώς με τον Ουσταμπασίδη φαινόταν να προχωράει στην αναδόμηση της ομάδας τον Ιανουάριο, κάνοντας 8 μεταγραφές, αλλά και λύνοντας τη συνεργασία με 7 παίκτες, οι οποίοι ήταν επιλογές της προηγούμενης τεχνικής ηγεσίας και δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.
Η εμφάνιση του Εργοτέλη στη Ραφήνα και η νέα γκέλα, ήταν απο ότι φαίνεται η βασική αιτία του «διαζυγίου».

Ενώ και σε προηγούμενα παιχνίδια, η ομάδα φαινόταν να μην έχει την καλύτερη εικόνα. Κέρδιζε δύσκολα, αλλά είχε και απώλειες (με Σαντορίνη, Ιαλυσό, Αγιο Ιερόθεο).

Υπήρχε η αίσθηση, ότι με τις νέες μεταγραφές, η εικόνα του Εργοτέλη, θα αλλάξει προς το καλύτερο, όμως πριν καν φορέσουν τα παπούτσια τους οι μεταγραφές, άλλαξε ο προπονητής!

Και το ερώτημα είναι: Αν ο Εργοτέλης έκανε την μεταγραφική αναδόμηση του με τον Ουσταμπασίδη, γιατί τον έδιωξε; 

Δηλαδή ο επόμενος προπονητής που θα έρθει, να κληθεί να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά με μεταγραφές, που έγιναν επί ημερών Ουσταμπασίδη; Εκτός και αν δεν έκανε αυτός τις μεταγραφές (Τότε ποιός;).

Πάντως ένα ακόμη θέμα που προκάλεσε έκπληξη στον Εργοτέλη, είναι το γεγονός ότι στη Ραφήνα, πήγε με 16 παίκτες, καθώς τα συμβόλαια κάποιων παικτών που αποκτήθηκαν με μεταγραφή τον Ιανουάριο, δεν πρόλαβαν να εκδοθούν απο την ΕΠΟ, με αποτέλεμα και οι επιλογές της τεχνικής ηγεσίας, να μην είναι οι καλύτερες δυνατές, στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Και ένα ακόμη ερώτημα είναι μήπως έπρεπε να γίνει ένας καλύτερος σχεδιασμός στο θέμα αυτό;

Ο Εργοτέλης έπαιξε με τη φωτιά, γιατί αν κέρδιζε ο πρωτοπόρος Ιωνικός στα Χανιά, τότε -ίσως-η υπόθεση άνοδος να είχε πετάξει καθώς η διαφορά θα ανέβαινε στους 9 βαθμούς.

Ο Ιωνικός όμως, στραβοπάτησε κόντρα στον ουραγό της βαθμολογίας (ΙΝΚΑ) και η διαφορά Ιωνικού-Εργοτέλη, παρέμεινε στους 7 βαθμούς.

Η κρητική ομάδα βέβαια έχει ένα παιχνίδι λιγότερο, εκείνο με τον Ερμή Ζωνιανών την Κυριακή στο Παγκρήτιο, το οποίο πρέπει «πάση θυσία» να κερδίσει, ώστε να μειώσει τη διαφορά στους 4 και να ελπίζει στην ανατροπή σε ένα ολόκληρο γύρο, που απομένει σε ένα πρωτάθλημα (Γ' Εθνική), στο οποίο ο Εργοτέλης, αν και άργησε, έχει πλέον συνηδειτοποιήσει για τα καλά, τις μεγάλες δυσκολίες που έχει...

 

«Λες και μας έχει καταραστεί κάποιος. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεχόμαστε γκολ απο το πουθενά». Ο Ηλίας Κώτσιος ξέσπασε μετά το τέλος του αγώνα με τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ (1-2).

Η ήττα του ΟΦΗ σε ένα παιχνίδι που η κρητική προηγήθηκε , αλλά μετά   δέχθηκε δυο γκολ απο λάθη της άμυνας του ΟΦΗ, είναι λογικό να έχει σκορπίσει απογοήτευση στις τάξεις της ομάδας.
Ο Ηλίας Κώτσιος ανέφερε όμως ότι «το ποδόσφαιρο έτσι είναι. Δεν μπορούμε να μοιρολατρούμε, ούτε να τα παρατήσουμε. Πρέπει να σηκώσουμε το κεφάλι και να καταλάβουμε ότι ο πρωταθλητισμός σημαίνει ψυχή και θέληση για τη νίκη. Απογοητεύσαμε τον κόσμο μας, μετά απο δυο θετικά αποτελέσματα εκτός έδρας. Δεν δικαιούμασταν να χάσουμε, αλλά χάσαμε. Είμαστε απογοητευμένοι, αλλά δεν τελειώνει τίποτα. Πρέπει να το πιστέψουμε, ότι μπορούμε να επιστρέψουμε.
Σε κανένα παιχνίδι ο αντίπαλος δεν ήταν καλύτερος απο εμάς. Κάνουμε λάθη, που δεν μπορείς να κάνεις όταν κάνεις πρωταθλητισμό.Η Λαμία όχι μόνο δεν ήταν καλύτερη απο εμας, αλλά δεν έφτασε καν στην περιοχή. Και όμως φάγαμε δυο γκολ. Δεν τα παρατάμε όμως. Δε μπορώ να το εξηγήσω. Λες και μας έχει καταραστεί κάποιος».

Για το παιχνίδι ο Ηλίας Κώτσιος, ανέφερε πως «είναι ένα πολύ κακό αποτέλεσμα για μας. Βάσει εικόνας πιστεύω ότι δεν το δικαιούμασταν. Για ακόμη μια φορά, είχαμε το αποτέλεσμα υπέρ μας, αλλά και πάλι γίνανε σοβαρά λάθη τα οποία και τα πληρώσαμε.
Ηταν πολύ κακό. Ειχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ομάδα, που ήταν πιο ψηλά απο μας και θελαμε να την πλησιάσουμε.
Είχαμε κάποια στοιχεία, βρεθήκαμε μπροστά στο σκορ, αλλά για ακόμα μια φορά ήμασταν επιπόλαιοι, πληρώσαμε τα ατομικά λάθη και χάσαμε το παιχνίδι. Δεχόμαστε γκολ απο το πουθενά. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Τρώμε γκολ και χάνουμε τα παιχνίδια.
Δεν είναι ότι οι αντίπαλες ομάδες είναι καλύτερες. Εμείς έχουμε τη μπάλα και τρώμε γκολ.
Πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Στο ποδόσφαιρο υπάρχει και το ατομικό λάθος. Τι να κάνουμε, σε κάθε λάθος να διώχνουμε ένα παίκτη. Πρέπει να συνεχίσουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Είπε αντίο στον ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας

Δείτε την απίστευτη ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια απο τις καλύτερες σφυρίχτρες της φετινής Σούπερ Λίγκ, θα διευθύνει το δυνατό παιχνίδι ΟΦΗ-Λαμία που θα γίνει το Σάββατο (21/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ. Ο λόγος για τον διαιτητή Παπαδόπουλο, απο τη Μακεδονία.

Να σημειωθεί ότι ο ίδιος ρέφερυ είχε σφυρίξει φέτος ξανά στο Γεντί Κουλέ, το παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟ (2-1) για το Κύπελλο Ελλάδος, όπου ο ΟΦΗ πέτυχε τη νίκη της χρονιάς μέχρι σήμερα.

Ο ορισμός του απο την ΚΕΔ στο σημαντικό αυτό παιχνίδι της Football league, δείχνει πόση σημασία δείχνουν και στην Επιτροπή διαιτησίας, για τη μάχη ανόδου που ξεχωρίζει στην 12η αγωνιστική της Football league.

Ο ΟΦΗ που ζητάει το «πενήντα-πενήντα» σε όλα τα παιχνίδια, θέλει διαιτητές καριέρας απο την Σούπερ Λίγκ, να σφυρίζουν τα κρίσιμα παιχνίδια του εντός και εκτός έδρας, ώστε να συρρικνώνεται η πιθανότητα για «παρατράγουδα».

Και αυτός ο ορισμός, σε ένα παιχνίδι μεταξύ δυο ομάδων που διεκδικούν άνοδο, είναι προς αυτήν την κατεύθυνση.

Τώρα,το τι θα βγεί το γήπεδο, θα το δούμε το Σάββατο, στο παιχνίδι.

Πάντως ο εν λόγω ρέφερυ στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό και σε ένα πολύ δύσκολο τερέν με λάσπη και νερό, τα είχε πάει περίφημα και μοίρασε το «καρπούζι» στη μέση.

Μακάρι να κάνει το ιδιο και αυτή τη φορά, καθώς όπως προανέφερα, θέση του ΟΦΗ, είναι να έχει το «πενήντα-πενήντα» στα παχνίδια του.

Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο...

H αλήθεια είναι ότι σε όσα παιχνίδια έχουν σφυρίξει τον ΟΦΗ φέτος διαιτητές απο τη Σούπερ Λίγκ σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, έχει το κεφάλι του ήσυχο. Δεν ευνοείται, αλλά δεν αδικείται.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi