Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το παιχνίδι ΟΦΗ-Λαμία (1-2) είναι απο τα ματς που ο διαιτητής έχει σφυρίξει τη λήξη και μένεις με την απορία: τι στο διάολο συνέβη και το παιχνίδι πήρε αυτήν την τροπή!
Είναι πραγματικά απίστευτος ο τρόπος που χάνει ο ΟΦΗ!
Γιατί έχει στα χέρια του το παιχνίδι ,όταν στο 59' ο Βουό στέλνει τη μπάλα στο πλεχτό και ξεκλειδώνει την «σφιχτή» άμυνα της Λαμίας (η καλύτερη στην κατηγορία, καθώς έχει δεχθεί μολις 3 γκολ).
Το 1-0 δεν είναι ασφαλές, αλλά σε αυτά τα παιχνίδια είναι αρκετό να κρίνει το νικητή.
Και όμως, όχι μόνο δεν κρατάει το ματς στα χέρια του ο ΟΦΗ, αλλά βρίσκεται και χαμένος στο τέλος, καθώς δέχεται δυο αστεία γκολ.
Μιλάμε για (μια ακόμη) αυτοκτονία! Για έγκλημα! Πείτε το όπως θέλετε.
Ομάδα που πηγαίνει για άνοδο, απαγορεύεται να έχει αυτή τη συμπεριφορά, ειδικά στο γήπεδο της.
Εκτός έδρας μπορεί να συμβεί. Αλλά να παίζεις στην έδρα σου με ένα απο τους βασικούς διεκδικητές της ανόδου, να προηγείσαι στο 60' και τελικά να φεύγεις χαμένος στο γήπεδο (σου) και μάλιστα με αυτόν τον τρόπο, τότε είσαι άξιος της μοίρας σου!
Δεν ξέρω αν ειναι η...κατάρα που είπε ο Ηλίας Κώτσιος, μετά το παιχνίδι, προσπαθώντας και αυτός μέσα στην απόγνωση του, να βρεί ερμηνεία σε αυτό που συμβαίνει με το φετινό ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ-πραγματικά -χάνει τα παιχνίδια απο το...πουθενά! Aπο ένα αντίπαλο, χωρίς ευκαιρίες. Χωρίς επιθετικό παιχνίδι.
Σύμπτωση επαναλλαμβανόμενη, παύει να είναι σύμπτωση όμως.
Ο πρωταθλητισμός θέλει καρδιά και ψυχή και δυστυχώς για τα παιδιά του ΟΦΗ, σε κάποια ματς είναι ολοφάνερη η έλλειψη!
Στο παιχνίδι του Σαββάτου στο Γεντί Κουλέ, η Λαμία κάνει το πρώτο σούτ στο 66' και σκοράρει!
Ο Αντουκόρ γυρίζει τη μπάλα λανθασμένα πίσω και 3-4 παίκτες του ΟΦΗ, παρακολουθούν τον επιθετικό της Λαμίας (Ντούρμισάι), να κάνει κούρσα 30 μέτρων και να σκοράρει ανενόχλητος, ενώ θα έπρεπε κάποιος να τον έχει ανακόψει με οποιοδήποτε τρόπο, αρκεί να μην μπεί η μπάλα στα δίχτυα!
Αυτή είναι η φάση που κρίνει-κατά τη γνώμη μου- το παιχνίδι.
Οι παίκτες του ΟΦΗ τα...χάνουν μετά το 1-1 και έρχεται «καπάκι» και το δεύτερο χαστούκι στο 72'.
Ο Βάντερσον κάνει κόρνερ, οι παίκτες του ΟΦΗ, μαρκάρουν ...χώρο και όχι παίκτες και ο Ομο με κεφαλιά ανενόχλητος μέσα απο την μικρή περιοχή, «παγώνει» το γήπεδο !(1-2)
Και κάπως έτσι, ένα παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ έπρεπε να είναι το «αφεντικό» ειδικά μετά το 1-0, πέφτει στο «καναβάτσο» μέσα σε έξι λεπτά και το παιχνίδι «φεύγει» (και αυτό!)
Και αν με την Καλλονή (2-2) γινόταν λόγος για γκέλα, αυτή η ήττα απο τη Λαμία, είναι κάτι πολύ περισσότερο! Είναι μαχαιριά! Γιατί είναι διπλή ήττα, απο αντίπαλο που έχει τους ίδιους στόχους και μάλιστα μέσα στην έδρα σου!
Ο Τεννές παρουσιάστηκε «διαβασμένος» στο Γεντί Κουλέ. Παρέταξε -όπως αναμενόταν-μια «σφιχτή» ομάδα, με στόχο το «Χ» που θα ήταν σα νίκη για τη Λαμία, κόντρα στον ΟΦΗ, με τον οποίο είχε ήδη μια σημαντική βαθμολογική διαφορά.
Κατάφερε να περιορίσει επιθετικά τον ΟΦΗ (μόνο ένα σουτ του Αντουκόρ και ένα του Βουό, είχε η κρητική ομάδα πριν το 1-0) και να τον ρίξει στην «παγίδα» του κλειστού παιχνιδιού της.
Και εκεί που ο ΟΦΗ με τον Βουό, βρήκε το γκολ, που έψαχνε για να πάρει το πολύτιμο τρίποντο, τα έκανε όλα λάθος απο εκεί και μετά. Μιλάμε για το ιδανικό σενάριο αυτοκτονίας!
Απο όπου και αν πιάσεις, το παιχνίδι, δεν έχει λογική, για το πως καταλήγει. Ειναι -πραγματικά-απίστευτο!
Και άδικο ίσως, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Τιμωρεί τα λάθη! Και δυστυχώς τα πολύ σοβαρά λάθη, ήταν και πάλι για την πλευρά του ΟΦΗ.
Το αποτέλεσμα είναι άγριο για τον ΟΦΗ, ο οποίος κοιτάζει πάλι την βαθμολογία (όπως και πέρσι στην Γ' Εθνική) και τον πιάνει...ίλλιγος απο τις βαθμολογικές διαφορές, με τους αντιπάλους του, στη μάχη της ανόδου.
Διαφορές οι οποίες αρχίζουν και ξεφεύγουν επικίνδυνα!
Οι παίκτες του ΟΦΗ, πρέπει πλέον να σταματήσουν να κοιτάζουν την βαθμολογία. Να κλείσουν τα μάτια και να κοιτάξουν παιχνίδι-παιχνίδι, να πάρουν μεγάλα αποτελέσματα και να ελπίζουν ότι οι αντίπαλοι , θα κάνουν τα ίδια «δώρα» και θα έχουν απώλειες βαθμών, για να μπορέσει να βρεθεί ξανά ο ΟΦΗ στο κόλπο...
Ο δρόμος είναι δύσκολος, αλλά είναι και μακρύς και αυτό το γεγονός, σε συνδιασμό με την μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας, μπορεί να κρατήσει ζωντανή την ελπίδα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ξέσπασμα απο τον Ηλία Κώτσιο, μετά την ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία
Είπε αντίο στον ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας
Δείτε την απίστευτη ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ
Ο Τεννές, ο Αναστασιάδης και ο ΟΦΗ
Η ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία (1-2) το έφερε στο -7 απο την κορυφή, με τη Λαμία μάλιστα να έχει και ένα παιχνίδι λιγότερο. Αν ο Απόλλων Σμύρνης κρδίσει την ουραγό Ελευσίνα, τότε θα εκτοξεύσει και αυτός την διαφορά στο +9 (απο το +6 που είναι τώρα) απο τον ΟΦΗ, ενώ η κρητική ομάδα έχει επόμενο παιχνίδι στο Κλεάνθης Βικελίδης με τον Αρη, ο οποίος είναι στο +5 απο τον ΟΦΗ.
Τα αποτελέσματα της 12ης αγωνιστικής
Σάββατο (22/1)
Αχαρναϊκός - Άρης 1-2 (45'+2' Τσεμπερίδης, 10' Μπαργκάν, 32' Ίλιτς)
ΟΦΗ - Λαμία 1-2 (59' Βουό / 66' Nτουρμισάι, 72' Όμο)
Κυριακή (22/1)
Πανελευσινιακός - Απόλλων Σμύρνης (15.00)
Καλλονή - Τρίκαλα (15.00)
Κισσαμικός - ΑΟΧ (15.00)
Πανσερραϊκός - Πανθρακικός (15.00)
Αιγινιακός - Καλλιθέα (15.00)
Αγροτικός Αστέρας - Σπάρτη (15.00)
Παναιγιάλειος - Αναγέννηση Καρδίτσας (15.00)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Λαμία 28 *
2. Απόλλων Σμύρνης 27
3. Άρης 26
4. ΟΦΗ 21
5. Αγροτικός 19
6. Αχαρναϊκός 14
7. Σπάρτη 14
8. Πανσερραϊκός 13
9. ΑΟ Τρίκαλα 12 *
10. Παναιγιάλειος 12
11. Κισσαμικός 12
12. Πανθρακικός 11
13. ΑΟΧ 10 *
14. Αιγινιακός 10
15. Αν. Καρδίτσας 9 *
16. Καλλιθέα 8
17. Πανελευσινιακός 6
18. Καλλονή 6
* Με ματς λιγότερο (πλην αυτής της αγωνιστικής)
Η επόμενη (13η) αγωνιστική της Stoiximan.gr Football League
Σάββατο 28 Ιανουαρίου
Άρης - ΟΦΗ (15:00 ΕΡΤ, «Κλ. Βικελίδης»)
Κυριακή 29 Ιανουαρίου
Απόλλων - Λαμία (15:00 ΕΡΤ, Γήπεδο Ριζούπολης)
Τρίκαλα - Πανελευσινιακός (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Χανιά - Καλλονή (15:00)
Πανθρακικός - Αχαρναϊκός (15:00, ΔΑΚ Κομοτηνής)
Καλλιθέα - Κισσαμικός (15:00, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
Σπάρτη - Πανσερραϊκός (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Παναιγιάλειος - Αιγινιακός (15:00, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Αν. Καρδίτσας - Αγροτικός Αστέρας (15:00, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
Ο προπονητής της Λαμίας Μπάμπης Τεννές συνεχάρη τους παίκτες του, για τη νίκη της ομάδας του, στο Γεντί Κουλέ (1-2), ενώ τόνισε για τον ΟΦΗ, ότι η ήττα αυτή δεν σημαίνει τίποτα και ότι θα παραμείνει διεκδικητής της ανόδου.
Οπως ανέφερε ο προπονητής της Λαμίας «θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου γα τη νίκη που πέτυχαν απέναντι σε μια ιστορική και πολύ καλή ομάδα. Και μάλισυα πέτυχαν αυτή τη νίκη, γυρίζοντας το παιχνίδι. Κάτι που δεν είναι καθ' όλου εύκολο, να το κάνεις απέναντι στον ΟΦΗ και μάλιστα μέσα στο Γεντί Κουλέ. Μας δυσκόλεψε λίγο το γήπεδο, γιατί δεν είναι στα καλύτερα του. Υπάρχει μεγάλο πιστεύω σε αυτά τα παιδιά και στις δυνατότητες τους. Υπάρχει αγάπη στα αποδυτήρια και αυτό βγαίνει στον αγωνιστικό χώρο. Εύχομαι να συνεχίσουμε το ίδιο πάθος και δύναμη γιατί ο δρόμος είναι μακρύς και είναι νωρίς ακόμη. Πολλά συγχαρητήρια και πάλι στους παίκτες μου γιατί πέτυχαν μια σπουδαία νίκη».
Ο Μπάμπης Τεννές είπε για τον ΟΦΗ «εύχομαι στον ΟΦΗ καλή συνέχεια. Μπορεί να έγινε μια ήττα αλλά δεν τον βγάζει έξω απο το πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι και ο ΟΦΗ θα είναι ένας συνδιεκδικητής».
Αναστασιάδης: «Ευχαριστώ τους ανθρώπους του ΟΦΗ»
Ο Ανέστης Αναστασιάδης τιμήθηκε απο την διοίκηση του ΟΦΗ, για την επιστροφή του στο Ηράκλειο.
Ο έμπειρος αμυντικός της Λαμίας ευχαρίστησε τη διοίκηση του ΟΦΗ, για την τιμή που του έκανε πριν το παιχνίδι και όπως τόνισε «για μένα είναι ωραίο συναίσθημα. Ευχαριστώ τους ανθρώπους του ΟΦΗ για την τιμή. Εύχομαι στον ΟΦΗ να μπορέσει να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ, γιατί πραγματικά λείπει απο την μεγάλη κατηγορία».
Για το παιχνίδι ανέφερε ότι «ήταν μια σπουδαία νίκη απέναντι σε μια ομάδα με τους ίδιους στόχους με εμάς. Το πιο σημαντικό είναι ότι γυρίσαμε το παιχίδι. Οταν μπορείς στην Β' Εθνική να γυρίζεις τέτοια παιχνίδια, τότε το μέλλον μπορείς να το κοιτάξεις με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Εχουμε δύσκολο πρόγραμμα και για να έχει αξία αυτή η νίκη, πρέπει να πάρουμε και με τον Απολλωνα ένα θετικό αποτέλεσμα.Εχει ακόμη 23-24 αγωνιστικές. Και ον ΟΦΗ μπορεί να καλύψει τη διαφορά. Οποια ομάδα έχει τη σταθερότητα στα αποτελέσματα, θα πετύχει το στόχο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ξέσπασμα απο τον Ηλία Κώτσιο, μετά την ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία
Είπε αντίο στον ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας
Δείτε την απίστευτη ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ