Του Γιώργου Κορτσιδάκη Γέμισε παιδικές φωνές το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, στον αγιασμό όλων των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που έγινε για πρώτη φορά, στο "παλατάκι" του ΟΦΗ, το οποίο και γέμισε ασφυκτικά. Τα παιδιά, η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ, απο όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, πήραν την ευλογία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης, κ. Ευγένιου, για μια σεζόν με υγεία και επιτυχίες. Μάλιστα ο σεβασμιώτατος αποκάλυψε την αγάπη του για το ΟΦΗ, απο μικρό παιδί και μοιράστηκε με τους αθλητές προσωπικές του ιστορίες, που έχουν σχέση με τον ΟΦΗ και τη οικογένεια του, γνωρίζοντας την αποθέωση στο κλειστό γυμναστήριο. Ακόμα και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ένιωσε την ....πίεση του Αρχιεπισκόπου, για συνέχεια της χρηματοδότησης στον αθλητισμό, προκειμένου τα παιδιά να μείνουν στους αθλητικούς χώρους και όχι "σε άλλες αγκαλιές" όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο Υπουργός των Σπορ, ανέφερε ότι η χρηματοδότηση των εσόδων απο την φορολόγηση του στοιχήματος, θα γίνει κανονικά τον Ιανουάριο, για τα τμήματα…