Με γραπτή του δήλωση, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, απηύθυνε κάλεσμα στους μετόχους της ομάδας "να έρθουν να πάρουν την ομάδα", σε μια μορφή απάντησης στην επιστολή παραίτησης των μελών του Δ.Σ. της ΠΑΕ Κουμαντάκη και Ορφανάκη που προηγήθηκε. " Αν έχετε κότσια, ελάτε να αναλάβετε" προσθέτει στη δήλωση του ο πρόεδρος της ΠΑΕ, ο οποίος προανήγγειλε συνέντευξη τύπου, για την Παρασκευή, στην οποία "θα μιλήσω με ακριβή ποσά, παρουσία του λογιστή και του νομικού Συμβούλου". Την παρακάτω γραπτή δήλωση-επιστολή έδωσε στη δημοσιότητα, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος: "Με αφορμή τις ανακοινώσεις - παραιτήσεις των κυρίων Κουμαντάκη - Ορφανάκη και τα όσα αναφέρθησαν σε μια περίοδο που προσπαθούμε να βρούμε το δρόμο μας, όταν άλλοι ξεκινούσαν τον σχεδιασμό τους, 2 μήνες πριν από εμάς, εάν δεν είχαμε μπει εμείς μπροστά, ξέρουμε ότι αυτή τη στιγμή δεν θα υπήρχε ομάδα και το ξέρει όλο το ποδοσφαιρικό…