Του Γιώργου Κορτσιδάκη Μια ακόμη…μπουρδολογία του Γκώνια, από τις πολλές -είναι αλήθεια- που μας έχει συνηθίσει στο διάστημα που είναι στο Ηράκλειο και τον Εργοτέλη, έχει προκαλέσει συζητήσεις στην ποδοσφαιρική πιάτσα της πόλης. «Η Παναχαική είναι η μοναδική ομάδα που προσπαθεί να παίξει ποδόσφαιρο στη Football League» ανέφερε αυτολεξεί ο Γκώνιας, μετά τη νίκη του Εργοτέλη στα Περβόλια με το σκορ-έκπληξη (0-3) και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τον…στολίζουν αναλόγως στα socialmedia και τον…προειδοποιούν ενόψει του αγώνα Εργοτέλης-Παναχαική την Πέμπτη (8/3, 5μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο. Μου ζητούν λοιπόν, κάποιοι φίλοι του ΟΦΗ, αναγνώστες μου, αλλά και ακροατές μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, να σχολιάσω αυτές τις δηλώσεις του Γκώνια, παρ’ ότι έχω αποφασίσει να μην ασχολούμαι πλέον, με αυτά που λέει ο συγκεκριμένος, από τη στιγμή που όχι μόνο εγώ, αλλά και οι άνθρωποι του Εργοτέλη, από ότι πληροφορούμαι, κάνουν το σταυρό τους, για το τι ...κοτσάνα θα αμολήσει ο Γκώνιας, όταν…