Το δεύτερο φιλικό του δίνει την Τετάρτη (25/7, 6μμ, Novasports2), ο ΟΦΗ με αντίπαλο τη Λάρισα στο Καρπενήσι. Παπάζογλου και Κυριακίδης γυμνάστηκαν κανονικά και έχουν πιθανότητες να πάρουν κάποιο χρόνο συμμετοχής, ενώ ο Ολλανδός Εμπεσίλιο που δοκιμαζόταν το τελευταίο διάστημα αποχώρησε, με απόφαση του Νίκου Παπαδόπουλου. Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει: Ολοι οι παίκτες είναι στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου για το φιλικό της Τετάρτης (25/7, 6μμ, Novasports2), με τη Λάρισα στο Καρπενήσι. Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, ο Τάσος Παπάζογλου και ο Παύλος Κυριακίδης, ακολούθησαν όλο το πρόγραμμα (πρωί και απόγευμα). Η πρωινή προπόνηση στο αθλητικό κέντρο του Καρπενησίου, αφιερώθηκε σε φυσική κατάσταση και η απογευματινή σε τακτική. Σύμφωνα με το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας, θα γίνει προπόνηση της Τετάρτη (25/7) το πρωί και το απόγευμα (6μμ) το φιλικό με τη Λάρισα. *Με απόφαση της τεχνικής ηγεσίας αποχώρησε από το Καρπενήσι ο Ολλανδός μέσος Εμπεσίλιο, ο οποίος περνούσε…